Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb een stele vliegwwiel liggen van c20ne en die weegt staandaart 8kg en hij is verlicht tot 4225 gr en hij is ook te koop
gaan ze dat niet zien op de keuring dat blok breder is en dat het ne injectie is
ik ga ne 1200 celinderkop nemen die zijn het zelden als ne 1300 ma dan is de verbradingskamer kleiner en ik ga ne nokkenas nemen van ne 13gt moter de carbeteur neem ik ook van ne 13gt want mijne corsa was ne 12s dus ik wil carbeteur houden gr werner
werken gaat het altijd ik wil deze moter nemen omdat ik gen 13gt vind de 13gt zijn de bloken waar je het meesten uit krijgt meer als uit ne 1600 moter en ze zijn sterker als ne 1600 omdat celinder wanden te dun zijn bij ne 1600 moter ik ken kameraden die met ne 1300 gt met 150pk op de wielen hebben tesbank gemeten
met injectie
hoeveel pk kun krijgen uit ne 1200 ohc met turbo met 1 bar druk
ma als ik ne 1800steek dan doe ik er geen turbo daarom vraag ik wat het besten gaat 1200 met turno of ne 18e moter
wat gaat het besten 1200 ohc met turbo of ne 1800 8v van kedett gte
wat is het besten ne dubblen carbeteur van 13gt of ne enkelen carbeteur
ik ga toch op een 12nv net turbo steken ik ben ne carbeteur liefheber ik hou niet van injectie weet u hooveel pk ik uit ne 12nv krijg met turbo
wat vraag jij voor die turbo
-
AuteurBerichten