Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik had je gister of eergister bij het sint jan zien rijden als het goed is. ziet er leuk uit je astra!
ben benieuwd wanneer je langs komt kan ik hem eens van dichtbij bekijken :thumbvrijdag zijn we er ook vanaf half 8.
ja het forum is nog een beetje in de start fase moet er eens naar kijken want ik ben ziek geweest en morgen is er een meet etc. drukdruk in de club :P maar kom gewoon eens kijken dat is ook een stuk makkelijker.
hehe zou wel leuk zijn nog een Corsa C! :D
jup vind ik ook! ben benieuwd waar we over 1 maand staan dan kunnen we gezellig samen naar sevenum gaan voor de liefhebbers. de reservering staat al nu nog de plekjes vol maken!
gooi het maar weer op zijn moeder, dat hebben 8 van de 10 leden die weg zijn gegaan ook gezegd dat daar begrip voor is. wij maken niemand zwart het is beschreven zoals het is gegaan en ik neem aan dat alle leden ook buiten de club om ook met elkaar om mogen gaan en zoals jij dat beschrijft niet dus. verplichtingen waren er in onze tijd 1 week geleden wel nog. de Dinsdag zoals je nog niet omschreven hebt is verplicht en de stickers waar een grote ellende om werd gemaakt ook. verder wil ik er ook op duiden dat die meerdere clubs ROW en street legal kenny er ook als het waren uit hebben geschopt http://www.streetlegal-limburg.nl/index.php/geschiedenis” onclick=”window.open(this.href);return false; dus ga daar ook maar niet mee pronken want zo’n mooi verhaal is het ook alweer niet. kenny had heel simpel afstand kunnen doen in deze situatie en de dingen laten regelen door de andere leden die er wel initiatief voor namen. hij liep liever weg bij dit voorstel dan dat hij er eens een oor voor nam. verder wil ik hier geen woorden meer aan vuil maken jullie hebben jullie club en wij de onze verder hebben wij als club ook nog veel succes en plezier gewenst erg jammer dat dit zo moet lopen dan.
nou haha dat gaat denk ik niet veel worden.
Ik zal het verhaal maar kort uitleggen voordat er dadelijk misverstanden komen want hier waren we ook al bang voor.
Opel team parkstad is de vorige club geweest die wij een aantal weken hebben bijgewoond.
Bijna alle leden hebben zich hier vorige week bij elkaar gepakt voor een eigen club op te starten die nu vele malen beter georganiseerd is en waar iedereen zijn zegje kan doen.
De leidinggevende stelt op het forum hier geen verplichtingen terwijl deze er wel zijn en voortgang was er niet echt helaas.Ik zou gewoon eens een kijkje komen nemen dan weet je snel genoeg dat we een gezellige club zijn.
@blackcorsa26 wrote:
Hey corsaaatje,
Ja als je ons vaker gezien heb zal ik je auto waarschijnlijk ook wel gezien hebben onbewust hahaha,
er rijden best veel Opeltjes rond hier in Heerlen en omstreken.
Dan zou ik zeggen welkom en zien we ons dinsdag.Groetjes Kenny
ja ik heb jou laatst nog hard achterna gezeten maar je was een beetje aan het kl*ten met je knipperlichten volgens mij en vorige week bij de mc donalds een zilveren corsa c die voor erg laag is.
ik kom dinsdag maar eens langs heb jullie al vaker zien staan maar wist nog niet dat het een club was. hopelijk is de auto dan een beetje af anders word het zonder dashboard rijden hahahaha
ik heb op mijn aktieve woofer zelfs een uitgang op voor gewoon op de speakers aan te sluiten hetzelfde princiepe alleen hoef je die rotte kabel niet door te leggen.
dit is inderdaad niet de beste oplossing. maar het is wel een mogelijkheid.er zit duidelijk verschil tussen tulp kabels extern voor een woofer aansturing en een high output.
je kan uiteraard altijd nog afwissellen.
je hebt inderdaad in je vdo geen tulps dat kon je eigenlijk al zo merken want een standaard auto radio gaan ze niet vanuit een sub.
dat even los ervan je hebt op sommige versterkers een aansluiting dat je hem vanuit een normale speaker kabel kan aansturen.
heb je deze niet erop zitten moet je dus een los kastje aanschaffen waar dit wel mee kan. hij tapt gewoon een signaal af van je speakers achter. het enigste probleem is dan dat je geen apparte aansturing van je sub hebt maarja dat is zowiezo onwaarschijnlijk bij een standaard radio.
deze modules kosten ongeveer 25 euro.
hopelijk kom je ermee verder
kan dus ook een kering zijn daar sproeit meestal de olie uit.
heb het ook gehad op mijn C Krukaskering de hele linkerkant zat onder.ja maar dan denk ik toch dat je beter een set veren van 200 euro kan kopen van een bekend merk zoals apex of weitec dan een schroefsetje waar je crapy veren en schokdempers bij krijgt voor 50 euro meer.
of zie ik dat soms verkeerd? als je kwaliteits veren koopt lijkt het opzich wel een prima oplossing een fatsoendelijk schroefset koop je eigenlijk pas vanaf de 450 euro en dan nog heb je nog altijd geen KW setje.
wat is er dan volgens jou mis met verlagingsveren?
de schokdempers leiden hoe dan ook net zoals de stuurkogels en de homokineten.
mvg
ik zou naar duitsland gaan veel beter en meer vermogen maar of je er iets van merkt is het 2e . eerst inderdaad alles mechanisch dan is het vermogen verschil veel duidelijker.
hahaha hoezo tijdverlies liet hem dan eerst instappen
ja het enigste probleem is ook daar dat niemand ze los weg doet.
de stoelen gaan alleen per interieur de deur uit en ik sta niet echt te kijken op een compleet interieur nog in de garage.en een gemiddeld interieur kost daar 250 euro
normaal gesproken komt de sludge door korte stukken rijden of dat de motor niet op temperatuur komt.
controleer eens al je slangetjes.
die willen bij de verkeerde olie nog al eens dichtslaan.je kan laten testen op een beginnend lekkende koppaking desnoods.
sommige dingen zie je haast niet terwijl het er toch is.bekend probleem met de b’s
laat eens de lak goed uitharden en dan probeer je eens over een maandje met de polijstmachine of denoods een beetje comandant4 de lichtste te polijsten dan krijg je het mooi samen met de lak.
een vriend van me had dat dus ook met zijn b uit 2000
maar toen had hij de luchtmassameter kapot.
geen enkel motorlampje brand of geeft fouten aan kan wel maar in dit geval dus niet.kan ook inderdaad je ecu zijn maarja dat moet je eventjes proberen met een originele
ik sluit me aan bij fearless een paar goede kenmerken inderdaad waar je ook nog kan op letten.
persoonlijk denk ik zelf dat het iets motorisch is!
dat kan je laten meten met een uitstoottest bij de dealer of apk keuringstation.je kan ook nog de waardes laten meten dit kost 35 euro ongeveer maar ik heb er zelf ook een bij mij is het gratis!
ik weet niet waar je woont maar ik woon in heerlen omgeving zuidlimburg.ja dat valt aanzicht nog wel mee bij ons hoorde je het juist niet!
raar maar waar ligt natuurlijk ook eraan waar die gescheurd is want rubber is ook dempend materiaal.maar als je remmen vasthangen merk je dat wel in het gasgeven lijkt mij dus dan heb je daar al ieder geval al een antwoord op als je vond dat je de laatste tijd te veel gas moest geven.
dat geld tevens ook voor de vacuum leidingen want als die kapot is heb je zowiezo vermogenverlies.
kijk het toch voor de zekerheid maar even na voordat je te snel oordeelt
ik ga toch minder rijden hoor!
alleen wat nodig is en de jaarlijkse meetings uiteraard.
hoe minder je rijd hoe minder km’s beter resultaat tijdens onderhoud ivm dat de spullen niks hebben geleden en het spaart je uiteraard een hoop geld waar je je auto mooi van kan maken:angelaan de binnekant van de deurpost van de passagierskant staat je chassisnummer met je kleurcode en de rest van de zooi.
het kan zelfs zo zijn dat hij valse lucht aanzuigt via de aanzuigbuis op je luchtfilter naar de luchtmassameter.
zoals dat wij een scheur in de buis hadden op de oude astra die zelfs de Opel DEALER nog niet vond!
dan gaat hij inderdaad ook heel veel zuipen het is dan net alsof je een openluchtfilter hebt.
kijk daar eens na.en misschien dat de remmen inderdaad vasthangen achter ofzo want het is winter en dan willen de handremmetjes nog eens beetje vast blijven hangen.
of je hebt gewoon een gat in je tank hahahaha.
hoop dat je het opgelost krijgt!
maarja de tankstations zullen wel blij met je zijn:Dzoals dat “fearless” al zei centrale deurvergrendeling moet gewoon werken door sleutel in op contact Acc+ te zetten en dan gewoon beide knoppen tegenlijk in te duwen.
dan sluit hij ook weer dubbel af.
en dat andere kan dus ook je bekabeling zijn? maar zowiezo eerst eens alle zekeringen nakijken want dat gaat allereerst kapot.
heb trouwens ook een uitleesapparaat voor als je in de omgeving limburg woont
Mvg Stephan
hey harjan!
ik heb nog een setje koplampen liggen van automotive-lighting’s met stelmotoren ingebouwd.
NIEUW in de doos nog niet gebruikt.mvg
-
AuteurBerichten