Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oké, maar op de accu staat 12v aangegeven. Zou hij dan niet onder de 12 moeten zitten als hij (zo goed als) leeg is? Want hij stond 5 dagen stil nu en gaf 12v aan.
Daarnet gemeten na 5 dagen stilstand. Muktimeter gaf 12 volt aan. Daarna geprobeert te starten, weer niet dus. Helemaal niks. En meteen is de accu 9,2 volt.
Update: 5 minuten later startte hij wel en gaf de multimeter 14,1 volt aan. Ik snap het niet…
Oké, bedankt, koffie!
En je eerdere vraag, het was eerst dat het lang duurde voor hij startte. Maar sinds het vervangen van het brandstoffilter is dat weg. Het is nu dat hij ineens na een aantal dagen helemaal leeggetrokken is. Zelfs na 2 ritten van ieder 115 km.
update.. schroeven was zo gedaan natuurlijk. Gloeidraadje van de lamp is niet stuk en heb hem doorgemeten.
En misschien een zekering? Weet iemand misschien welke zekering voor het handschoenkastlampje is? Ik heb helaas geen boekje en kan tot nu toe op google geen online handleiding vinden.
Bedankt voor jullie hulp tot nu toe!
Het lampje gevonden, dankje! Die brandt dus inderdaad niet. Misschien een domme vraag (voordat ik ga schroeven), maar iemand wees me erop.. als het lampje kapot is kan hij toch ook niet meer verbruiken?
Bedankt voor de tips!
Ik heb hem inmiddels weer terug van de garage omdat ze afgelopen week weer geen lekken hebben gemeten of iets. Hij schijnt wel compleet nagemeten te zijn, ook de dynamo. Wil het zeker eens zelf nameten voor alle zekerheid.
Kofferbaklicht gaat in ieder geval uit als ik de klep sluit. In mijn dashboardkastje zie ik geen lampje.
-
AuteurBerichten