Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor de info. Eens kijken of dit voor mijn Kadett ook een optie is.
He hallo Remo. Je bent met een interessant project bezig. Wat voor klauwen en schijven heb je eigenlijk op de vooras gebruikt. Ben zelf ook op zoek naar grotere remmen ivm een motor ombouw in mijn C Kadett. Hoeveel inch wielen kan jij met die remmen erop leggen?
Leuk project. Maar waarom heb je het aero dak eigenlijk niet aangepast. Dat was pas echt uniek geweest.
dahm sik. dat wordt een lekker reisje. En dat allemaal in de Blitz? Volgens mij ben je nu echt helemaal los op het driften.
Succes, ik hoop dat je begrijpt dat ik daar niet even kom kijken. :jerry
Dat werd ook wel eens tijd. Dat de winter kampioen in de autoweek kwam. :thumb
Hè proficiat sik. Dat beloofd wat voor het komende seizoen.
Dat kon er even niet meer vanaf. Dus zijn gewoon zomer bandjes. Dat was vandaag trouwens ook wel goed te merken. Leuk die sneeuw. Maar dan moet je niet zoon lamme voorwiel trekker hebben met een elektrische handrem.
Dat wordt dus toch maar even spelen met de Commodore.
Sik heb je de winterbanden voor van het weekend er al onder liggen :jerry
Is de schade alweer gemaakt. Is zo te zien wel een beste klap geweestMooi filmpje. Maar dat je nog wat ziet in het het donker zech?
Wie is trouwens die badaap die bij je bij het achterwiel zit hahaha. :jerry
Ziet er goed uit. Das weer eens een triootje op een geheel andere manier. :wors :wors :wors
Even een vraagje. De drukgroep, koppelings plaat, druklager en vliegwiel. Horen die allemaal bij elkaar. Of komen die van meerdere type auto? Ik vraag dit omdat het op de foto’s lijkt of de vingers van de drukgroep wel erg vlak staan. Mogelijk dat je niet genoeg slag hebt op de koppeling te lossen en dat de vingers tegen de koppeling komen.
Hè Sik, gefeliciteerd. Wat baal ik er weer van dat ik er niet bij kon zijn. Als ik ze de filmpjes zie was het weer een mooi spektakel.
Ziet er weer vet uit, en ook een super resultaat. Was er graag bij geweest, maar ja dat verekte werk. Mooi trouwens dat deze keer de steekassen heel zijn gebleven. Had het niet verwacht. Het is wel weer duidelijk wie er meer verstand van zaken heeft. Hahaha
Er zijn dan wel weer de nodige spullen kapot gegaan, maar volgend mij heeft dat ook wel weer een hoop plezier en mooie momenten opgeleverd. Ik ben benieuwd of de steekassen aankomende zondag wel heel blijven. Eerlijk gezegd ben ik bang dat ze door het stugger makken van de achterkant ze alleen maar meer klappen gaan krijgen.
Vliegwiel en drukgroep van Calibra turbo (is geloof ik het zelfde als een normaal 16v). Koppelingsplaat van Monza 3.0
De eerste serie calibra’s en vectra’s met C6 hadden een stale carterpan. Daar moet je dus naar zoeken.
Hè sik, dat baantje ziet er hetzelfde uit als de voorlaatste keer op Zandvoort. Dat belooft weer veel goeds voor jou. Jammer genoeg kan ik er deze keer weer niet bij zijn. Dat vervelende werk ook altijd. Hoe is het trouwens in vlissingen gegaan. Heb je het materiaal een beetje heel weten te houden?
Gr. Paul
Het was weer top vandaag Sik. Wat een geweld die nieuwe motor. Het is ook zeker de M Pouwer van meer plecier, hahaha.
Hier nog even het filmpje van je kwalificatie.
http://www.youtube.com/watch?v=BRIg2vWrS50&feature=youtube_gdata_player” onclick=”window.open(this.href);return false;
Groet Paul
Het scheelt dat jij een geoevend man bent. :thumb . Maar het komt met mij ook wel goed. Heb lang genoeg kunnen uitrusten. Tot zondag
Hè Sik, ik ben er komende zondag ook bij met de aero. Heb net mijn paddockkaart gekregen. Moet er wel fucking vroeg bij zijn. Tussen 8.30 en 9.30. En dat voor een zondag. Moet er toch maar wat voor over hebben. Hahaha
Er zijn vast veel meer mogelijkheden kwa bak, en totale uitvoering van ombouw. Iedereen heeft toch zo zijn eigen ideeën en wensen.
Kijk alweer iemand die het gaat proberen. Ik ben benieuwd hoe het project gaat lopen. Of ik dan binnenkort niet meer de enigste ben met een Opel v6 in mijn C Kadett.
Je kan natuurlijk de ombouw op verschillende manieren aanpakken. Maar ik zal even een kleine kort samenvatting geven van de onderdelen die ik heb gebruikt.
1.6 Kadett vooras (zwaar aangepast)
1.6 Kadett achteras met 3.44 overbrenging en 40% sper (laten ombouwen)
Monza 265 getrag bak
Manta 1.8 koppelingshuis
Speciale adapterplaat voor de bak. ( zou ik je kunnen leveren)
1.6 Kadett automaat aandrijfas
Calibra / vectra carterpan
En nog heel wat kleinegeden om alles netje aan elkaar te bouwen.Succes.
Hè Sinus,
Hoe gaat het met de ombouw? Het is de laatste tijd stil rond dit project.
Groet Paul
Strak werk sik.
Toch maar een andere koppeling gehaald. je wou het niet uitproberen of die speciale koppeling bij jou ook blijft plakken.
Vervelend zeg van die netelroos. Hopelijk ben je niet allergisch voor rubber dampen. Dat zou pas echt klote zijn, :???:
-
AuteurBerichten