De koppeling is ondertussen al vervangen. Moet zeggen dat ik (buiten de wagen) nu telkens nog wel steeds met een verbrande geur blijf zitten (maar heb gelezen dat dat enigzins normaal kan zijn als je de koppeling nog bent aan het inrijden).
Het ding is ook: We hebben de wagen in Duitsland bij een Opel garage achtergelaten. Die heeft alles (zogezegd) nagekeken (hydraulica, koppeling, proefrit gemaakt) en volgens hen was er niets meer mis met de wagen, hij reed volgens hen normaal. Zij wijten het aan een oververhitte koppeling, die na afkoelen terug normaal reed. De wagen is gerepatrieerd, en de plaatselijke garage heeft dan alles nagekeken en vastgesteld dat de koppeling en het vliegwiel verbrand was. Heb de kilometerstand van de wagen gecontroleerd. In de tijd tussen dat we de wagen heb en achtergelaten en de moment dta hij bij m’n plaatselijke garage toekwam is er 27 km met de wagen gereden. Leek me ook wel gigantisch verdacht als de koppeling en vliegwiel inderdaad zo verbrand waren.