Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb mijn motorkap een deel zwart gespoten, hij is niet helemaal klaar want had geen lak meer.
@Famempeters wrote:
Het grote verschil in toerental kan door een combi komen van vervuilde gasklep en of een vuile EGR indien aanwezig je geeft geen auto gegevens dus blijft schot voor de boeg.
Hij moet er bij ingeschakelde airco wel ff meer aan trekken maar het zou ook een slechte accu met te weinig spanning kunnen zijn of de Dynamo die onvoldoende stroom levert .
Of een ook wel bekend massa probleem.
Maar dan nog heeft dit niks ?? massa en rotte Dynamo wel met de Airbag lampjes te maken ik bedoel dus het onregelmatig lopen lampje brand of het brand niet klaar dat gaat bij of na starten netjes uit als het goed is .
ik zou zeggen laat het ding eerst is uitlezen daar komen dan vast wat punten hoop ik voor je uitIk zit te denken, waar zit het punt waar dat geaard wordt ?
Niet alleen op de negatieve pool lijkt me.Mijn auto type is : Opel Astra G SEDAN Z1.6XE
Het verklikker lampje gaat eerst uit, na 5 seconden weer aan.
Waar moet die stekker van EGR ergens zitten dan?
Ik heb sinds kort een open lucht filter ..
Heeft het zin om eerst even de oude terug te zetten ?
Ik heb hem laats al uit laten lezen, geen enkele storing.
Kun je mij uitleggen wat valse lucht is ?
En wat zijn de koste bij een Kapotte EGR of nokkenassensor ?
@iAstra wrote:
afgelopen week auto laten keuren, rechter koplamp was afkeur, na nieuwe gekocht te hebben feilloos door de keuring
before:
After:
way better :-D
Mijne waren 3 x erger en hij ging nog door de keuring ! :o
Dus ik krijg geluid, gebruik meer benzine en lever ook nog vermogen in ?!
Remblokken gespoten (zilver) achter as gespoten.
Nieuwe einddemper eronder gezet.14 juni 2014 om 14:05 In reactie op: Schokkend rond 40-60 km per uur. Luchtfilter inmiddels… #18238409Een ecotec 1.6 Astra g
-
AuteurBerichten