Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Weet iemand toevallig de aansluiting van de bougiekabels op de bobine?
dit is toch 1-3-4-2?
Bedankt voor de reacties allemaal.
Ik ga hier zeker wat mee doen.
Wat ik laatste tijd ook merk is dat de Opel bij koude motor op 4 cilinders loopt en als de tempratuurmeter op 90 graden staat begint hij weer.
@corsaboy ik denk dat het een imitatie bobine is.
@skizofrenix ik heb je een Whatsapp gestuurd.
@kluukluuk ik zal morgen middag even bellen en anders of ze de bobine even willen meten
@haasje17 bedankt voor de tips!!
Ik zal jullie zeker allemaal op de hoogte houden!Bedankt voor de reacties!!
Ik heb bougies opgehaald bij brezan van het merk bosch.
Het rare is…. nou stottert de auto niet meer bij het optrekken met alleen bij constante snelheid :wtf
Maakt dit nog verschil?? en hoe kan het eigenlijk dat de opel het 1 dag goed deed en nu niet meer?klinkt misschien dom maar waar kan ik de massa vinden?
Bedankt voor de hulp allemaal, het probleem is opgelost.
in de eerste instantie was de bobine niet goed, deze is vervangen gelijk met de nieuwe bobine kabels en bougies.
ik heb de nieuwe bobine kabels eraf gehaald en de oude er weer opgezet, nou loopt hij weer perfect.conclusie. de nieuwe bobine kabels waren niet goed of kapot!!!
ik zal vanmiddag even kijken naar de bougies.
Als auto op contact staat brand inderdaad het MM lampje, bij het starten is hij weg.
De Opel rijdt op 3 cilinders en soms pakt hij hem op
Bij het vervangen van de bobine is het haperen en inhouden aanzienlijk afgenomen, maar het probleem dit zich nog voorBedankt voor de reactie’s allemaal!!
ik heb veel op forums gekeken en de bobine zou bij de opel tigra een probleem zijn wat vaker voorkomt.
vandaag zijn de bougies, bougie kabels en de bobine vervangen maar hij hapert nog steeds, stationair loopt hij nu wel met de juiste toeren.
Ook merkte ik dat hij voor het gevoel maar op 3 cilinders loopt.is er nog wat uitgekomen Cjay?
ook als auto stationair loopt… veranderd hij van toerental
Bedankt voor de reactie!
ja bij volgas hapert hij nog steeds, zodra hij boven de 4000 toeren komt pakt hij hem weer op.
ook heb ik het idee dat nadat ik uitstap ik een branderige geur ruik.
ik heb al verscheidene forums bekeken met soortgelijke problemen, maar ze hebben allemaal net wat anders. -
AuteurBerichten