Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
12 augustus 2010 om 09:59 In reactie op: Onze nieuwe aanwinst…..Heb een nw. aircopomp nodig!! #17692455
haha…zit er al niet meer in!!
Leeg gehaald om de tuin opnieuw te bestraten.Dank je…WAS ook een hele mooie auto.
Dat ze minder hard rotten dan een coupe kan ik niet echt over mee praten. De buitenkant was mooi….maar eronder…:o:thumbdownMaar goed…ik heb de auto volledig tot op het laatste boutje, rubbertje etc gestript, en in Belgie een andere volledig gerestaureerde carrosserie gekocht van een CC.
Wordt dus een kat klussie.Spanrol is: rand naar buiten
Looprol is: rand naar binnenDan nog was er iemand die er interesse in had gehad.
Maar ja blijft jammer……Er was wel iemand die m wilde kopen maar ja……..
Alleen een ECHTE Manta liefhebber weet OOK de CC
te waarderen!!!!!:swearMonaro’s zijn verschrikkelijk mooi…en snel.
Een kennis van mij uit Engeland heeft een Monaro VXR8.
Is een 6.0l 8cyl. uit een Corvette.
Hij was vorig jaar nog op OPN weekend Sevenum.Er zijn er voor zover ik van een andere Engelse kennis weet,
die ook een Monaro heeft, maar dan een 5.7l, zijn er
maar 3 Monaro’s gemaakt met het stuur links, maar deze missen bepaalde interieurdelen en zijn dus nooit helemaal afgemaakt. Zijn wel gewoon rijdend overigens.Netjes…eruit is eruit!
Wist niet dat het kon.Zou wel willen, maar moet de Manta nog laten keuren, en dat ga ik vadaag niet meer redden.
Idd. tussen drukgroep en hevel, maar een randje van het lager zit erachter…achter die 2 ronde uitsteeksels zeg maar,
anders zou het lager niet vast zitten.Ik zal niet te voorbarig zijn en je blij maken met een dooie mus, maar volgens mij heb ik er ergens nog wel 1 liggen.
Ik ga wel ff zoeken.Ik zou als ik jou was toch een andere plek voor die computer zoeken.
Vocht gaat overal in en tussen zitten en storingen zijn het gevolg.
Waarom monteer je hem niet binnen in je auto onder je accubak? Daar zit ie op zich ook netjes, en zie je er ook niets van.Toen had ik hem al idd.
Maar als je de foto door wilt sturen zou ik je
zeer dankbaar zijn.
Greetzzz…Michele-mail is: m.richardson9@upcmail.nl
origineel gepost door Ghanz
:o met een sleutel van je oude B1 openen.. ????tijd voor nieuw sloten setje in de krim dus :P:P:P:P:P
Dat is niets nieuws.
Heb ik ook wel vaker meegemaakt.
Deuren gaan dan met bepaalde andere sleutels wel,
contactslot echter niet.origineel gepost door freek corsa
Mijn ervaring is dat het toch altijd lekt, dus ik heb niet de moeite genomen om er een nieuwe ring bij te zoeken en kopen.NOOIT last van gehad.
Gewoon een nieuwe o-ring voor het ontstekingshuis bestellen bij de Opel…kost maar 2 euro ofzo.origineel gepost door IMpY
hoe wis je de foutstoring uit de computer eigelijk?Wissen van de storing gaat vanzelf na een x aantal keren starten. Dat is alleen wel indien de storing niet meer optreedt.
Weet niet of dit voor alle storingen geldt overigens.Foutje…dacht dat ze in Hoofddorp zaten…Alkmaar…nog
beter voor Voederbiet…is vlakbij.
@jomanta…met een groep A spruitstuk gaat dit niet.
Althans…niet met de spruitstukken die wij hebben, dan moet het op de Engelse stand.
Ook dan kan het wel met een standaard 18s kabel, maar die leeft niet erg lang.Heb nog even op mijn kabel gekeken, maar zie er geen nummer meer op staan.
Ik denk dat het er al afgesleten is na al die jaren.origineel gepost door voederbiet
thnx maarten!geen andere? zijn toch wel een aantal die met 16v rijden toch?;)
Jazeker wel…maar ik heb hem nooit echt opgemeten.
Als ik het me goed herrinner heb ik de kabel 20 cm langer laten maken dan 1 van een 1.8s.
Eveneens bij Remkaflex in Hoofdorp.Hier in Dordrecht zit een tankstation waar je
nog gewoon 98 met loodvervanger kunt tanken.
Is een Argos station.origineel gepost door MantasticB1
nergens in europa kun je nog met lood tanken dus hou je voorraad vervanger op peil.en idd benzin is 91, super is daar 95 en super plus is 98
sowieso moet je normaal 98 tanken tenzij je een 2E hebt die qua ontsteking bijgesteld is…dan zou je met 95 mogen rijden….
maar ga je planken en of met aanhanger dan zou ik sowieso 98 oct. aanhouden oftewel super plus;)
haha…effe overheen gelezen.
Nou gewoon proberen dus.
Maar ik dacht niet dat het ging.
Je kan ook gewoon nog een stukje van het ontstekingsasje
afzagen in het uiterste geval. Zo heb ik ook een hele tijd rondgereden. Het is alleen wel zo dat het asje dan geen
smering krijgt.Dat balletje gaat er voor zover ik weet niet uit.
Beter een andere nokkenas monteren.
Maar waarom zou je naar 2.5 ombouwen?
DIS werkt beter en is onderhoudsvrij.
Mits je het complete DIS systeem nog hebt,
heb ik misschien wel interesse.
In dat geval zou ik een setje nokkenassen voor je over hebben van een 2.5Indien ik de Manta op tijd klaar heb, ben ik er ook.
Alle 4 de remmen moeten vernieuwd worden…Manta moet nog gekeurd worden etc etc. genoeg te doen.25 mei 2010 om 17:01 In reactie op: C20XE oliedruk opstarten.. Hij loopt, maar tikt hard onder h #17676055origineel gepost door Fearless
Die links is loos….daar hebben wij het ingegooit. Die rechtse daar zit die plunjer achter.Van snaarzijde gezien he…
We bedoelen hetzelfde maar zeggen het anders.
:P25 mei 2010 om 09:53 In reactie op: C20XE oliedruk opstarten.. Hij loopt, maar tikt hard onder h #17676048Zelf gooi ik, zoals Fearless ook al zegt….wat olie met een oliekannetje in de pomp. Aan de linkerkant van het blok zit op je oliehuis een bout (sleutel 24 meen ik) waarachter een veer en een stalen kogel in zit. Daar flink wat olie in gooien, alles er weer in en je zou snel oliedruk moeten hebben.
Dat doorstarten geloof ik ook niet in…je motor draait dan toch en zou je hem net zo goed op eigen kracht kunnen laten draaien. Zie het verschil niet.
Dat niet doen dus. -
AuteurBerichten