Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor jullie reactie’s
Temperatuursensor vervangen en flink warm gereden, CO nu goed!!
Dus nu fluitend door de APK!
Storingscode zit er trouwens nog steeds in maar daar merk ik niets van.Bedankt voor alle reactie’s
Gewoon de blauwe van de dealer gemonteerd en hoe is het mogelijk, de CO van 4% terug naar de waarde van rond 0,3%!
Dingetje van € 19,- kan toch een hoop stress veroorzaken.
Nu fluitend door de APK.Dat is nu net het punt.
Ik weet niet of de juiste voeler er wel in zit.
De stekker is in ieder geval grijs (achtig)
Lambda geregelde (2.5) bobine ontsteking, FP computer29 juli 2013 om 16:50 In reactie op: Alles over de C20xe, oa Aanhaalmomenten, Onderdelen en Tips #17553923vraagje;
Welk onderdeelnummer heeft de temperatuursensor en waar is deze het beste te bestellen?
(Grijze-beige stekker)In het weekend de lambda vervangen en de ontsteking met bobine (uit een demontage auto om te testen).
Vandaag uitlaatgas laten meten met een resultaat van 5% CO ipv. 4% de vorige keer!
Schiet dus niet echt op.
Knippercode blijft gelijk met code 37.???
Nu eerste maar eens de temperatuursensor vervangen.
Nog tips?
Even een vraagje omtrent het type bobine.
Heeft een rotor ontsteking dezelfde problemen met het het hoge CO als de bobine stuk is of komt het alleen voor bij de dis uitvoeringen?Bedankt leden voor de snelle reactie.
Ik zou niet snel aan een bobine gedacht hebben.
Het lampje heb ik (tijdelijk) aangesloten volgens het schema dat ik had gevonden op dit forum.
Ik maak er tzt.wel een permanente aansluiting van met lampje op het dashboard.
20 jaar geleden is de motor met webers gebouwd, later na een jaar of 3 voorzien van injectie met lambda.
Ga met de bobine aan de gang, mocht het resultaat geven dan laat ik dit weten. -
AuteurBerichten