Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Danku Danku
We gaan zeker ons best doen om er wat moois van te maken.
:thumb :thumb :thumb :thumb20 november 2013 om 16:59 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192758@16VCalibra wrote:
Heren bedankt allemaal voor de steunbetuigingen enz.
Een goed opgebouwde motor moet vermogen kunnen draaien dat weten we allemaal.. Er rijden genoeg C20LET’s rond met meer dan 600pk.. Simpele voorbeelden zijn Eljan met zijn A Corsa en de WKT uit duitsland. Dat zijn grote jongens met serieuze vermogen..
Nogmaals de Calibra is mijn grote hobby en die wil ik ondanks alle tegenslagen niet opgeven.
Klopt idd rijden genoeg C20LET’s rond met meer dan 600pk maar deze zijn niet voor het dagelijkse gebruik grotendeels dragrace.
Kortom ik hoop je veel geluk maar kan nu al wel zeggen als jij die auto dagelijks zou gebruiken dat deze motor het ook niet heel lang vol houd. En dan maakt het niet uit welke tuner/specialist dit blok heeft gebouwd.
Bij een hoge vermogens upgrade betekend ook een kortere levensduur.Succes ermee
zo hoort het het te zijn ter bevestiging
25 juli 2012 om 07:10 In reactie op: Ik hoop hier toch meer dan 3 Calibras aan te treffen. #18050085ben er ook bij :thumb
als ik het zo hoor zou ik zeggen het relais er van uit gaande dat je abs storingslampje niet blijft branden ( anders is het waarschijnlijk een sensor ) waar die zich precies bevind bij een v6 durf ik niet zo te zeggen
@GlennGSI wrote:
@Laserlite wrote:
@RISL wrote:
@GlennGSI wrote:
@2000 wrote:
Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Dat Tim in een kadett van 300eu rijd ipv zen vectra waar meer dan 10.000 eu in zit ? hmja Tim moet er maar aan wennen.. :wtf
Als die Tim dat echt zo vervelend vindt, dan reageert hij hier toch zelf wel?
Je hebt al twee keer van 2000 de vraag gekregen om te stoppen met het insinueren van bepaalde zaken. Ook zijn geduld zal een keer op zijn.Amen, ik wil me er niet mee bemoeien. Maar waarom reageert Tim niet zelf hierzo? waarom alleen jij?
Want volgens mij blijft het nog steeds Tim zijn auto ipv die van jou.Just my 2 cents :angel
Tim is zen wachtwoord kwijt van zen account.. just that simple, ene insinueren van bepaalde zaken ? Ik vraag of de injectoren gereinigd gaan worden ? Wat verlangen jullie als moderators dan van me ? Mag ik er niet achteraan zitten ofwat ? Als 2000 zijn geduld nu al binnenkort op zal zijn kan ie vast wel een beetje begrijpen hoe het geduld van Tim/mij zal zijn..
Ene Laserlite, zegt het woord vrienden iets ? Dus of het nou Tim’s auto is ofniet dat wil niet zeggen dat ik niet mag reageren ? Ik ben nou eenmaal niet iemand die zen mond houd als het om men vrienden gaat.. Zal me er vast heeuull impopulair mee maken bij sommige maar dat zal me een worst wezen.
Over die injectoren… waarom ik dat vraag ?? gewoon puur omdat ik het jammer zou vinden als het weer niet goed zal zijn of wat dan ook.. straks gebeurt toch per ongeluk weer het zelfde.. dan vraag ik mezelf af… jah sjit waarom heb ik dat niet gevraagd toen, toen ik eraan dacht. geeft misschien wat vertrouwen terug als ze toch gereinigd worden of wat dan ook..
Maakt mij verder niet uit maar als ik graag zou willen weten hoe of wat er precies gedaan werd met de auto ( zoals jij met de injectoren noemt ) zou ik niels gwn bellen en hem het vragen krijg je gelijk antwoordt
Kun je ook hier posten wat er gaat gebeuren met de auto i.p.v. afwachten tot niels tijd heeft om te antwoorden
Maar nogmaals iedereen zijn eigen manier.
naar mijn mening is dit echt de ophanging van de motor. als jij optrekt komen hier hele andere krachten op dan dat jij stilstaand gas geeft. het is misschien een idee als je er iemand bij hebt die je kan helpen dat je b.v. op een recht stuk weg even met de motorkap open op trekt dan kan de ander zo zien wat het blok doet.
naar mijn weten zijn alle V6 Elektronisch
Dit word allemaal wel heel droevig hier je kunt beter de topic veranderen in klachten topic gaat niks meer over de Vectra. Als je klachten hebt ga dan rechtstreeks naar Niels en anders hou je mond er gewoon over.
zoals ik niels ken word alles opgelost !! en zo niet dan is daar een hele goeie grondige reden voor !Mensen laten we dit Topic over de Vectra A Turbo houden en niet van alles en nog wat.
probeer eens wat hij doet als je de richtingaanwijzer hendel eruit haalt
Even een simpel voorbeeld
wat ik me voor zou kunnen stellen is dat je sluiting in je richtingaanwijzer hendel hebt aangezien die wanneer van contact af het parkeer licht inschakeld je zou kunnen proberen wat hij doet als je de richtingaanwijzer hendel eruit haalt als ze dan nog blijven branden zit het probleem ergens anders
lees even goed hij zegt stadslicht links voor en achter heb je 2 achterlichten waarvan er 1 een combilamp is met het remlicht
@wim-v6 wrote:
Okeej, Beetje vreemd iets misschien, is het niet mogenlijk losse fittingen en lampjes in de kofferruimte te hangen (afgesloten zodat je er geen last van heb).
Weerstand van 6,8 ohm zou voldoende moeten zijn..
maargoed, nog steeds vreemd is, dat als er normaal 1 remllicht kapot is, er ook nog geen storing ontstaat.
Waarom wel als je de weerstanden er op heb zitten.
je moet de weerstand uiteraard niet tussen de kabel zetten, maar tussen de + en – draad van het remlicht
Willem
even voor de duidelijkheid jij bedoelt Parallel aan de lamp ?
remlicht is een combi lamp met de verlichting dus kan best zijn dat hij de gewone verlichting bedoeld
idd ik zou zeggen parkeerlicht controleer je richtingaanwijzer hendel maare eens of hij neutraal staat
de versterker en subwoofer zouden in fijt dan geen probleem moeten opleveren je zou altijd kunnen proberen om een poosje zonder dat de versterker aangesloten licht te rijden ( mocht je geen andere oorzaak kunnen vinden )
Ik heb namelijk met mijn calibra 2 120A dynamo’s gemolt (deze deden in het begin ook prima tot ik naar korte tijd stil stond omdat ze niet meer bij lade beetje zelfde idee wat jij hebt ) omdat deze continue bij moesten springen om de audio installatie te voeden dit heb ik na verzoek van een bedrijf opgelost door een extra accu achter in te plaatsenik weet niet hoe zware dynamo je erin hebt zitten maar als hij b.v. bijna continue aan zijn max. zit door de audio houd hij dit niet lang vol
nogmaals als je er niet uit zou komen zou je dit kunnen proberen
mocht je er helemaal niet uit komen laat maar weten misschien kan ik helpen woon in de buurtis dit probleem nu alleen als je de auto op contact hebt staan of als hij loopt?
Als hij loopt draait die op ong. 14v wat uitkomt op een hogere weerstand 9,3 Ohm (even snel uitgerekend)
dit zou je kunnen proberenheb je toevallig audio installatie achterin liggen die redelijk wat stroom weg trekt ??
tis moeilijk uit te zoeken als iemand anders met de kabelboom aan het experimenteren is gesweest
@RISL wrote:
Okay….dan is er dus nog een witte Astra kitcar die mee doet in de rally.
Komend weekend te zien in Barneveld ;)voor zo ver ik weet is komend weekend alleen de Autosoft Vechtdal Rally
ik had eerder die andere spoiler gemonteerd ook gezien met een breedbouw van rieger de eerste spoiler is naar mijn mening veel te groot en echt een sequie spoiler
maar goed uiteindelijk moet je zelf de beslissing maken Smaken verschillen nou eenmaal en is maar goed ook als we allemaal met de zelfde auto’s reden was ook geen porem
nee daar past ook makkelijk een meter bier op ;)
Nee dit is de eerste rally die we met deze rijden we hebben hem net pas klaar
staat als Opel Astra G RML KITCAR op de startlijst
Auto word op het moment beplakt dus zal niet helemaal wit meer zijn
Spoiler vind ik veel te hoog en krijg je inderdaad problemen mee is veel te breed mag je niet mee op de weg rijden
motorkap kan goed
-
AuteurBerichten