Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mooi project :)
wil idd ook wel eens meer foto’s van die quickshift zien, en waar deze te bestellen is eventueel :thumbmooi project, ga binnenkort ook een 8 klepper reviseren en dit kan zeker helpen :thumbup
Waar heb je die SEH zuigers vandaan trouwens ?opties kan je opzoeken aan de hand van het adremaplaatje, de verschillende nummers geven de opties aan.
Kan je uitlezen via deze site: http://www.kadett-info.de/kadett/sonstiges/adrema/adrema_einleitung.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Erg mooi zo origineel, zeker houden zo :)
Is ondertussen al niemeer te koop heb ik gehoord :)
Ok bedankt! :thumb
En het probleem is idd opgelost! :D
Bedankt voor de hulp.mvg,
BenjaminOk Wim, bedankt! Zo meteen eens aansluiten, hopelijk is bij deze het probleem opgelost :)
Kan wel eens goed zijn dat dat de rede is, heb alles al duizend maal nagekeken…
Hoe kan ik links en rechts appart laten sturen dan ? :hmmzmvg,
BenjaminHallo,
ik ben al een paar dagen bezig met het werken aan de ontsteking van de c20ne, bougiekabels, verdelerkap en rotor zijn allemaal vervangen, alsook de bobijn krijgt stroom, en geeft alle goede waardes door.
Nu krijg ik nog altijd geen vonk op de bougies, op geen enkele… :swearZou dit iets te maken kunnen hebben met de krukaspositiesensor, of puur in de kabelboom zelf ?
Weet het zelf even niet meer :hmmzgreetzz
Maar kan je de motronic van een NE en een SEH uitwisselen met elkaar ?
Ligt nu een C20NE in m’n kadett gsi, maar is origineel een 20SEH geweest. Catalysator is wel mee veranderd geweest zoals ik kan zien. Maar de motronic van de SEH zit er nog in, en heb geen liggen van een NE…
Heb ook achterhaald bij welke type motronic welke motor past:
kadett gsi 20SEH = FH
kadett gsi C20NE = FFIs allemaal zo verwarrend momenteel, eerste keer dat ik me er mee bezig hou :D
greetzz
Ok bedankt voor de info! :)
Zit er trouwens verschil tussen de motronic van een NE en een SEH ?
Ben al even aan het zoeken geweest, zie verder geen verschillen kwa nummers oid…Rubbers van classic opel parts zijn naar het schijnt niet zo denderend, dat zal ook het probleem zijn.
Zou zeggen hergebruik de oude of zoek een originele in goede staat, daar zul je nog het beste mee af zijn ;)een van de weinige foto’s die ik neem tijdens het kuisen
foto is niet volledig naar wens, maar de keuze was redelijk gelimiteerd deze keer king:zou zeggen veel geluk met zoeken… Zoek er zelf al lang achter, achter goede coupe deuren.
Heb op KoekieTurbo gestemd :thumb Mooie compositie
Thnx! :)
-85/-60 zal wel mooi uitkomen he, zoek zelf binnenkort -60/-60 veren te steken…
Ligt iets te laag momenteel, moet het nog een beetje rijdbaar houden ook :)hoeveel weet ik niet juist, maar meet nog iets minder als 4.5 cm ruimte tussen de oppervlakte en vooras :thumb
Hierbij mijn inzending, een van de enigste foto’s die ik heb waar het motorruim in beeld staat…
Genomen in Averbode (BE) op 25/09/11 :)
Voorkant weer wat verandert, ziet er vele beter uit vind ik :)Someone I know can wrap your city if you want, contact me if you are interested :thumb
He is really cheap, and lives not far away from Brussels… ;)denk idd uwe join de culasse erdoor, daarna zal die blauwe rook wel foetsie zijn :D
Belgie he :vertag
dit is de shit :thumbup
Buiten die einddemper is het écht een pareltje :wors :wub -
AuteurBerichten