Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja dat dacht ik ook, dus nu moetk alsnog een nieuwe drukgroep en druklager hebben :hmmz
weet er iemand ongeveer wat dat samen kost ?heb vandaag de bak van de donor c20ne gehaald om deze te bekijken en de druklager eraf te halen nzo
maar kwas niet zo heel blij toen ik die druklager en drukgroep zag :wtf
bij deze enkele foto’sga de bak waarschijnlijk in de krokusvakantie helemaal demonteren en direct maken
kheb dan toch de tijd en dan is het direct goed gedaan :P
klaat zeker iets weten of het werkt of moest er een probleem zijngreetz brian
ja kheb daar wel wat ervaring mee van autocross enzo, wel meer met achtertrekkers maar dat moet ook wel lukken dan ;)
uhu kben nu wel mee hoe die druklager eruit ziet en waar hij zit
nee kheb ng niet gekeken want kben op ziekenverlof van school en kdenk moestk dat doen datz me hier thuis wel vermoorden:Dis deze dan gemakkelijk te vervangen door hem eruit te halen met een polietrekker en een nieuwe in te persen ?
of zie ik het te gemakkelijk ??
want ik heb dezelfde motor liggen en anders vervang ik het zelf, als je dat een goed idee lijkt tenminste ;)ja dat was het waar ik het op had :D bedankt
zou het dan niet de drukgroep zijn die kapot is ipv de druklager ??
want dat die lager breekt ofzo lijkt me wel wat raar nie ?ahja khad dat wel gedacht, tmoet er voor iets zitten eh
dus kheb het op hetjuiste ?is dat zo een halfronde kap ?
kheb zo een kap gezien waar de bak op de motor is gevezen , is het dat ?maar is het dan wel normaal datk ng altijd spanning heb op de pedaal ??
ja dat zou wel een logische verklaring zijn omdat het zo opeens kapot was
tzal een zaterdagje werk worden dan :Dbedankt al voor je reacties
ja dat dacht ik ook , kheb wel gemerkt dat alsj es op zn staart trapt met de koppeling in dan stopt dat piepen fkes maar dan begint het ook terug dus kweet echt niet watk er moeten van denken ! en al zeker niet door hetgene wat de vorige eigenaar zei, volgens hem was het gwn opeens kapot al rijdende dus volgens mij kan het de koppelingsplaat niet zijn want dat voel je toch aankomen en zou je ook wel ruiken :P
wel toen ik keek naar de kabel en naar de beugel van de koppeling zag het eruit alsof dat blokje dat de beugel naar achteren moet trekken gwn doorgeschoten was want de schroefdraad zag er niet zo goed meer uit , dus hebbk een ander blokje gepakt van de donor calibra en deze gewoon tot tegen de beugel gedraaid zonder spanning eiglijk.
dus naar mijn mening hebk ze niet overspannen want kheb het er gwn met de hand tegengedraaid
en als ik dat test wat zou hij dan moeten doen ??[rquote=1834491&tid=139252&author=HardcoreHell]Aan de zijkant een klein gaatje maken van 1-2mm.
Een spuitbus spuitlijm nemen, en dan een rietje op de spuitmond zetten.
Doe het rietje door het gaatje en spuit zo voorzichtig de stof in.
Probeer de lijm zoveel mogelijk te verdelen.
Daarna met een roller de stof aandrukken/aanrollen aan de hemel.Dat is een mogelijkheid……[/rquote]
zou dit ook lukken langs het gaatje van de antenne ? of zijn er nog andere oplossingen ??
of gewoon een beetje invetten ?? :hmmz
Deze lijken er inderdaad wel goed op, bedankt voor het zoekwerk !
vond het wel een toffe beschrijving ” velgen zijn beschadigd maar als de wielen draaien zie je dit niet”:P
kheb es rondgevraagd bij kameraden en kmag velgjes lenen van een astra dus kheb deze niet echt meer nodigtoch bedankt
Ja kheb er maar 1tj en kzou er het liefst 4 hebben dusja :D
ja dan zullen het andere velgjes worden voor de calibra :)
deze velg lag in de 2e calli datk gaan halen ben (voor restauratie van de eerste) en kvond het nog wel mooie voor voorlopig maar als we er niets over vinden is het wat zinloos ehtoch bedankt
op 1 spaak staat er denk ik: E 004-7
maar kben niet zeker want het is moeilijk leesbaar, voor de rest niets meer te vinden.werkt dat ook op de mousse/dak zelf ?
want normaal zit daar toch zo een soort van plaat in waar het doek aan kleeft maar bij deze blijkbaar nietalvast bedankt
Weet er iemand hoe je een loshangende dakbekleding kan repareren ?
deze hangt flink door en das niet echt properBrian
Kan er mij iemand aub iets meer vertellen over deze velgen ??
greetz brian
khoop dat je er iets van ziet :)
heb al iets zien staan dicht bij de kroon, gwn nummers denkek maar zal er direct een foto van gaan nemen
men excuses voor die 2e foto maar zonder flits zag je ook niets , daarom hadk er de tekst onder gezet
ah khad het gedacht dat het het loodje was maar kwas niet zeker :D
bedoel je de binnenkant van de spaken ?heb men best gedaan maar het ging niet zo goed ;)
de 2e foto was zo een dop die de moer van de cardan beschermd maar daar kon ik geen goede foto van nemen ;
hierin stond MULLINS WHEELS
AUSTRALIA
P/N 401- C180 -
AuteurBerichten