Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Naar alle calibra/fans/bezitters
Like and share deze link
Dit is een wedstrijd op facebook opel
Wie de volgende klassieker wordt
Het gaat tussen de calibra en de kadett
stem voor je auto en laten we winnen !!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=559524134092914&set=a.559524047426256.1073741854.124543347590997&type=1&theater” onclick=”window.open(this.href);return false;
Gr Mich
Nouw
van fabrieks aan tot 95 hebben ze toch sterk bezuinigd met anti roest preventie
Probleem zit hem niet echt in de behandeling dat remt het alleen af.
Het probleem is dat hij een paar constructiefouten heeft en zwakke plekken
aan 2 kun je iets doen :1 de dorpelrubber verwijderen(deze is onnodig omdat de wagen zelf al rubber heeft bij de deuren en zorgt er alleen voor dat de dorpels snel gaat roesten.
2 bij de wielkasten achter heb je onder van die plastic kapjes die gewoonweg in een gaatje zijn geklikt (hierdoor gaat in verloop van jaren veel water de wielkasten-koker in waardoor je dat probleem krijgt (Ik ga ze denk ik dit jaar of volgend jaar ook dicht laten lassen omdat ik het risico niet wil lopen dat ik over 2 a 3 jaar weer gezeik krijg.De rest is gewoon onderhoud,om de tijd zijn wasbeurt en vooral de randen van de wielkasten schoon houden en om de 1 a 1-5 jaar je matten eruit en daaronder heb je zo’n soort van rubber voor de isolatie,Deze gaat op gegeven moment water absorberen.
Ik laat hem na elke 2 jaar nakijken zowel binnen als buiten en heb tot nu toe geen problemen.
Mvg
Zolang je tectyl alleen voor de bodem,wielkasten gebruikt zit je goed.
-
AuteurBerichten