Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dit had ik ook… maar gaat hij ook zoeken? Kijk even je fuseekogels op slijtage na. Mijn auto begon ook heel erg te trillen en te doen en volgde elk mogelijk spoor in de weg. Nieuwe draagarmen eronder en klaar.
Was de Opel dealer in Hoogezand. Kan me ook vergissen natuurlijk, maar ze hadden een actie met des te meer km’ers des te meer korting… Maar dat zou minimaal zijn geweest.
Hahaha wat toch een humor! Ga zo doorking::thumbup
Ik heb je een bericht teruggestuurd:) Ik zie je antwoord wel verschijnen! Top dat je dat kan doen!
origineel gepost door otdh
t is maar dat je zover weg woont,anders had ik je graag willen helpenmisschien dat Freek hier van t forum voor je wil doen,die woont in Marum
Dat zou wel erg mooi zijn als Freek dat misschien kan doen. Ik zal hem eens vragen… Wat is zijn naam op het forum?
Ga ik proberen!
Bedankt voor je antwoord
ZIt nou al zo’n poos in een Opel en nog eens even me eigen gezicht laten zien. Dus hierbij:
Het is makkelijker te ontdekken met een lucifer erbij :P
Nee inderdaad, gewoon de motor aanzetten of op contact zodat de benzinepomp draait en bij je leidingen kijken. Het probleem moet daar dan wel zitten.
Succes!
Ruik je het ook als je eerst stil staat en daarna optrekt? Dat had ik namelijk. Benzineleiding uitgedroogd en gesprongen.
Misschien bij jou ook het geval?
Zo vandaag de vloeistof vervangen. Het was echt behoorlijk zwart allemaal. Ik heb er in het totaal bijna een liter uitgekregen (zijn totale inhoud) Alles netjes schoon gemaakt en toen de nieuwe olie erin gegooid. Maar het duurde nog geen 20 sec of het was alweer grijzig. Echt balen, maar het is in ieder geval wel allemaal vervangen :)
Top man! Bedankt. Ga ik dat proberen!
Oke, maar hoe laat het alles leeglopen?
Hahaha ik ben erg benieuwd!king:
Jaa maar wat moet er niet goed zijn? Het moet toch ergens blijven zou je zeggen….
Jaa hij zit dus echt tegen het MAX level aan. Als in meteen stop om te kijken is ook daadwerkelijk het tankje leeg. Dan stroomt het allemaal weer heel langzaam terug en komt weer op het zelfde niveau. 1 groot raadsel voor mij.
Ja ik heb hier ook een heeel klein beetje last van. De Calibra heeft ook een tik gehad een keer volgensmij. Als je naar de naden van je motorkap ten opzichte van de spatborden kijkt. Maar het is iniederdaad een goed idee om de koplampen naar voren te krijgen door ringetjes erachter te zetten.
Die plastic stukken geven wel behoorlijk wat stevigheid… Ze zitten er vanaf de fabriek ook niet voor niks natuurlijk. Succes ermee!!
Over wat voor pinnetjes hebben jullie het? bij mij zit het zo:
Eerst een deel van de beugel die aan het carrosserie is gelast, daarna een wit plastic geval die ook deels in het gat van de deurvanger valt. Daarna de deurvanger, weer een beugel en daarna een moer.
Dan moet ik dus dat plastic geval vervangen?
Jongens wel uitkijken met dat schoonmaak/flush spul. Normaal in de motor worden gaten opgevult met roet of andere zooi en heeft het allemaal minder speling. Als je die flush erin gooit, lost dit op of gaat het mee in de olie. Dat hou je ruimtes open en gaat rammelen en doen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit ook heb ervaren en daarop meteen xado in de olie gegooid. Naar mijn mening werkt dit serieus. Als je meer wilt weten kan je volgensmij op http://www.xado.nl kijken. Daar staat alles wel uitgelegd. Maar is er al meer bekend van het telsell goedje?
Mijne komt uit ’94 en heeft ook die plastic stukjes in het scharnier. Die maar een ff bestellen bij opel:P
Zo hey! Daar ben je wel ff mee bezig geweest ofniet? Waar zitten deze lager schalen eigenlijk? Onderin het blok ofzo?
Goed werk:thumbup
Ja hoor… echt vreemd… Bij mij is er een aftakking gemaakt met een groen dun buisje. Deze gaat door het motor tussen schot terug naar binnen :| De motor heeft airco erop zitten, misschien dat dat er wat mee te maken heeft?
Ik zou er morgen even een foto op zetten hiervan. Kijken of 1 van jullie het zelfde heeft. Ben erg benieuwd.:hmmz
Ja sorry… ik zie inderdaad dat ik een typfout maakte. Benzinedruk regelaar (onder de stappenmotor):D
Ik zit nu eens goed te kijken naar jullie 8v motoren, maar vanaf de benzinedruk meter komt bij jullie 1 slangetje. Nu heb ik gekeken bij mij en bij mijn motor wordt deze opgedeeld in 2en…:wtf
Hebben sommigen van jullie dat ook?
De oplossing: kabelboom van 2.0 8v erin hangen. Succes!
Prima! Ga ik die proberen :D Op hoop van zegen dan maar..
-
AuteurBerichten