Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
‘klopt idd en de pen die in je schakelaar gaat is ook langer:P
ik ga ook voor nummer 1 past er erg netjes bij bij foto 2 en 3 valt je velg zo weg in je band zegmaar
ja kga maar eens opzoek naar draadbreukjes inderdaad ik ben der echt al veel tegen gekomen hoor en al veel gerepareed dus t zal me niks verbazen:afro
ik heb um op de ps3 en ben zeer tevreden!!
lmm zit een nieuwe op en die tempsensor is ook pas nieuw dus dat lijkt me sterk.. maar toen ik hem vandaag uit me werk starte was der niks a an de hand liep keurig 800 stationair en liep als een zonneke :o
waarom gaat hij dan halen… als de t empsensor kapot is g eeft die dc en dan stotterd hij dan verdwijnt t niet je toerental( heb al 3x kapotte temp gehad)
stappemotor gasklephuis en lmm zijn goed en schoon,
en waarom zou die dan volledig normaal doen als die warm is … dus niet stotteren of inhouden of halen?hmm okej:angel
de kvs bijgevuldt me carterontluchtings slang vast gezet en bezig gwst met me stappenmotor slangen
wrom zou je die er uithalen:wtf
idd dat is een veel voorkomende fout:thumbup
gewoon c18xe flenzen op lassen
ja maar ik wou t graag aansluiten zo als het hoort en niet gaan kutten met t-stukjes of iets..
dat halve maantje verhaal van jullie is ook maar apart of jullie hebben t over iets anders … wat ik bedoel is dat ding wat op je gashendel zit waar ik in de toekomst een 2 gaskabel overheen laat lopen voor de cruizecontrol:P:P
mooi boompje en knallen neej jij spreekt hem erg veel moet in:jerry:jerry:jerry:jerry
2u2 je msn ff dan praten we daar ff ik heb nog een hoop fotos van kabelboom die in stukkies ligt
Nou De lexmaul zit er op :worship: gaaf geluid zeg :shutup:
Wat een gekloot. lexmaul is ontworpen voor een m2.5 niet voor een m2.8
waarom dan niet?
dynamo en steun zitten in de weg.
ik had bij de lexmaul een gasklephuis gekregen van een m2.5 zonder traction.(Niks verkeerds bedoeld tegenover oena want dit wist jij waarschijnlijk ook niet van te voren. dalijk meer.before
en dan nu het het gasklephuis…. :twisted:
Zoek de verschillen. Let ook op de 2 vacuum pijpjes :wink:M2.8
M2.5
Oftewel verschillend.. past niet.. De 2 vacuumpijpes van me eigen 2.8 gaskleppenhuis zitten namelijk in het etc gedeelte wat je niet kunt gebruiken op een lexmaul… dus 2 opties..
1. Op zoek naar een 2.8 gasklephuis zonder tc
2. Van 2gasklephuizen 1 bruikbare maken.Optie 2 dan maar.
Vaccuum pijpjes verwijderen.. warmstoken is lastig zonder brander. Gasfornuis biet uitkomst.
m2.5 gasklephuis
dan heb je er ze zo uit..m2.8 gasklep
ff de hilti dr bij gepakt en aan de slag gegaan :P
Het resultaat
Pijpjes er nog ff ingeslagen en t halve maantje overgezet en klaar…
Dan t volgende de dynamosteun.. daar loopt t gasklephuis op vast bij monteren
Before..
Linksboven naast t inlaatspruitstuk
.
Slijptol doet wonderen i.c.m slijpsteen en een beugijzerVolgende x meer. moet nog wat slangklemmentjes monteren en ff langere vaccuum slangen halen.
@ peerke. ik kom uit regio rotterdam. Deze astra is de wagen van http://www.astra-gsi.nl(site is inmiddels ofline) vorige eigenaar is ed vd berg rijd nu in de oranje gerestaureerde kadett
@ speedy007 ik heb de wijzers aan de onderzeide overgespoten met een enkele laag rode verf!(wel 1st de orginele witte laag der af krabben)ja dat was bij mij niet nodig paste perfect zoking:
mijne is zo geworden
3e bevestiging er af geslepen
gespoten en een hapje er uit geslepen voor de kelk die op t gaskleppenhuis komtja kheb mijn steun nu ook klaar, gebogen en een stuk ronder inderdaad gemaakt, het 3e bevestigingspunt compleet verwijderd en de bocht veranderd
bjorn heb jij de steun gewoon gebogen of stukje afgeslepenm
niemand? rijden tog wel lexmauls rond hier
weet anders ook niet:sleeping nog meer mensen met deze ervaring?
nou t spul zit er op kga morgen zelf even een steuntje maken voor de dynamo:thumbup
okej heb je er nog een foto van ofniet? t vaccuum buisje van de kelk komt ook tegen de dynamo zelf maar dat is wel op te lossen door hem ff te ontspannen haha ga ik zo de steun maar ff stukkiej wegslijpen
-
AuteurBerichten