Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oh, oké, ga ik morgens eens proberen, wat meer met het gas spelen en dat ene punt te zoeken wat je bedoelt. In de 4 trek ik hem ook meestal door tot een kleine 100, doe je dat niet krijg je er helemaal geen snelheid in, maar het zijn ja ook geen racemonsters, die blokken, haha. Ik heb ook een sporteinddemper eronder al hoe wel het soms een beetje lullig is bij een stoplicht, trek ik op met me mooie geluid, trek een fiat 500 nog sneller op, lol. Ik ga het morgen uitproberen en in het weekend weer nakijken wat er mis is, of ik iets kan vinden
@ willem
Bedankt voor de tips, in het weekend ga ik aan de slag, te beginnen met kijken of hij toch niet
Ergens valse lucht aantrekt. De lambda sonde denk ik zelf niet, want is 3 weken geleden
Door apk gekomen en toen had die al problemen. Dan zou die toch niet niet door de
Meting zijn gekomen? Denk ik.
In het weekend zal ik wel met meer vragen komen :DHaha, nee als ik alleen rij dan wel wat vlotter, voor zover dat mogelijk is met een c14nz, haha.
Dat in de 5 bij bv 110 heeft die ook als je een lichte heuvel op snelweg afgaat, dan maakt het niet uit hoever je pedaal intrapt, reageert hij slecht. Echt zo n zwaar geluid, net zoals vroeger als je scooter slecht was afgesteld, dat ie verzuipt, zo lijkt het.
En me volgende auto word zeer zeker een snellere, dit is me eerste, expres een langzamere voor te lere en hier word je niet vlug overmoedig in, :D@soepkiepe
Dat klopt, hij brand alleen als hij is afgeslagen, onder het rijden nooit.
Maar dat zegt dus eigenlijk dat er met de electronica dan niks mis zou moeten zijn,
of zie ik dat fout of kan er toch iets kapot zijn zonder dat dat lampje brand?
Er moet toch iets niet kloppen, mechanisch lijkt hij in orde.
Hopelijk hebben jullie nog meer tips en hints, het kan iets simpels zijn,
Maar het probleem vinden dat is het moeilijkstOké, dan hoor ik het morgen wel. Dat vraagbaak boek heb ik me ook gekocht, is wel handig en leerzaam.vandaag weer stuk gereden,nou viel hij 2 keer na starten uit. 3 seconden stationeer en uit,2 keer. Ik snap het niet meer, haha
@touro
Rij nu alleen korte stukjes ja,vind ik wel jammer want ik rij graag.
Eerst weer tiptop zien te krijgen en dan kan ik weer touren,haha.
bedankt dat je moeite neemt om jouw setje eens door te meten,
en wat bedoel je precies met rijkelijk hoog,dat ze opzijn?
En naar mijn weten heeft een c14nz geen klop/pingelsensor,maar ik kan het
ook fout hebben?ik ben ook maar een beginner.waar zou die dan moeten zitten.@ touro
Ik zou graag op je aanbod willen ingaan, zou handig zijn onderdelen wissele en
Dan kijken wat het is, maar helaas, ik durf het nou niet aan om met hem van kerkrade
Naar utrecht te rijden.Toch bedankt voor je aanbod.
Het moterlampje brand alleen als die is afgeslagen, na herstarten gaat ie gewoon uit.
Onder het rijden gaat hij nooit aan.weet jij misschien hoeveel weerstand
de bougiekabels en dop moeten hebben?@marco,ow klinkt bekend,hoop niet dat dat met de mijne gaat gebeuren.
is me eerste auto en hopelijk gaat die nog een tijd mee.
@soepkiepe,de afbeelding kan ik helaas niet zien.Heb net alle slangen nagekeken
en alleen in die dunne slang wat op de kleppendeksel zit en achter naar inspuit loopt
zat een scheur,wat de functie van die slang is weet ik niet?
Stukje afgeknipt en weer eropgezet,maar hij is nou warm,dus teste kan ik niet.
Bougiekabels natgespoten,geen effect.
Heb ik ze doorgemeten,weet niet zeker of ik het goed gedaan hebt,
Multimeter op 20k gezet en dan kreeg ik het volgende resultaat vanaf zijde distrubutie.
cil 1, 5.93 cil 2, 5.10 cil 3, 3.94 cil 4, 3.10
Is dit normaal? Ik dacht altijd dat ze allemaal de zelfde weerstand moesten hebben
en dat lengte niet zoveel verschil maakte.alvast weer bedankt voor jullie adviesOke, bedankt voor de tips, ik a het morgen uitproberen
En bij die ” trommel” kijken. En sorry, ik was vergeten te zeggen
Dat als hij een nacht in de garage heeft gestaan ipv buiten
Dat het stinke en op 3 poten ietsje minder en minder lang lijkt
te duren, bij het probleem in de 5 maakt het niks uit.
morgenavond laat ik het weten of ik iets gevonden hebt.@ marco, ik hoop niet dat dat mij gebeurt, zou jammer zijn.
Wat is dan stukgelopen?Beetje geschiedenis van auto, heeft 222000 op de teller, ik heb hem
4 jaar nou, maar 2 keer stilgestaan vanwege accu en dynamo.
Elk jaar netjes onderhoud, bougies, verdelerkap, roter zijn 2 weken geleden vervangen.
Morgen ga ik dan proberen met plantespuit op bougieskabels.Valse lucht, weet ik niet, alles lijkt mooi droog te zijn.
Is er een manier om dat te teste of dat het is?Nee, verbruikt bijna geen olie en kvs helemaal niet.
Hij trekt ook goed door alleen dan vaker in de 5 dat hij niet reageert.
Vermogen heeft hij zat, voor zover je dat kan zeggen van 60 pk, haha
Zoveel verstand heb ik er niet van, maar ik zou denken iets met onsteking
en of iets met benzine, maar wat, heb geen idee.
Er brand ook geen moterlampje ofzo en alles bij de moter is droog. -
AuteurBerichten