Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
29 november 2013 om 15:47 In reactie op: Deur niet goed dicht -> binnenverlichting blijft branden #18196115
Dat wist ik dus niet! Ik drukte de draaibare schakelaar terug en het probleem was opgelost. Je bent geweldig! :wors
Hey, super man Martins! Eén schroef draaide idd dol! Ga het morgen direct fixen! Goed bezig! :thumb
Dankjewel!
Onderdeeltje, iemand?
Klein vraagje nog:
Toen ik het mini-handschoenenvakje (boven de zekeringkast) terug wou plaatsen, viel dit onderdeeltje eruit. Iemand die weet wat dit is?
Maakt verder weinig uit, ik loop nergens tegen aan, maar ben gewoon benieuwd.Deze dus:
Niet erg scherp, omdat het maar een klein ding is.
Zekeringkast gevonden. Nieuwe zekering gekocht. Works like a charm! Radio zit erin, en het werkt. Display nog even opnieuw instellen, maar neem ik voor lief. Zonder dit forum was ik echt nergens, geef jezelf vooral een klopje op jullie schouders vrienden! :wors
Jaaaaaa! Kapotte zekering gevonden! Lichtpuntje!
Als ik de zekering vervangen heb, en de Pioneer weer aan wil sluiten. Hoe voorkom ik dit probleem dan?
Waar zit dit precies? Ik zie alleen zekeringen bij de accu.
De zekering in de radio? Heb hier echt 0 verstand van. KAK
DIKKE KUTZOOI.
Radio gekocht, plug&play, helemaal mooi. Draadjes moesten alleen even omgewisseld worden zodat hij de presets onthoud e.d.
Onderweg gewoon naar een CD’tje geluisterd, top!Kom ik thuis, rode en gele draad omgewisseld. Helemaal NIETS meer. Krijg ‘m niet meer aan de praat. Ook de oude radio krijg ik NIET meer aan de praat. Zie ook de tijd en temp. niet meer op de boordcomputer.
HELP. :(
Duidelijk Blue-Dragon! Maar heeft me at the moment genoeg vel gekost. Eerst genezen, dan torxjes vissen haha.
Straks even naar Kampen of Zwolle, Pioneertje halen. :thumb
Is dat niet standaard dan? Waarom staat het dan in de handleiding?
Kwartier later:
In een mislukte poging de torx op te vissen, is de tweede torx in de diepte verdwenen. Ik lach mezelf uit, en geef het opvissen op. :thumb
Duuuuuuus…
Aluminium frame eruit, na een uur vel van m’n hand afschrapen. Pijnlijk.
Maar:
Torxsleutel is door het frame naar beneden gevallen. Die krijg ik er zeker nooit weer uit? Kan het kwaad om hem daar te laten? :hmmz
Ik zou graag het gemiddelde verbruik op mijn boordcomputer willen zien (Astra G, 2000). In het instructieboekje staat dat ik kan instellen d.m.v. de R en S knop op de ruitenwisserhendel. Echter, hier zitten bij mij helemaal geen knoppen op! Herkenbaar? Een oplossing?
Opel Astra G
Bouwjaar 2000
1.6i 16V
Km-stand 91677 NAP check. :thumbProbleem: In het stalen frame zit een torxschroef (zie foto op vorige pagina). Een halfuur aan het pielen geweest met twee handen in dat stalen frame, maar er is gewoon niet genoeg ruimte om überhaupt kracht te kunnen zetten. Zie ik iets over het hoofd? :wtf
Jij snapt het! In ieder geval fijn om te weten dat de Pioneer compatibel is d.m.v. de bijgeleverde adapter, dan kan ik weer aan de bak! Morgen ga ik er gelijk mee bezig! Als ik ergens tegenaan loop ben je de eerste die het hoort, alvast bedankt voor alle nuttige informatie! :wors KUDOS!
Dus Tigra_Black, samenvattend:
In principe moet ik de Pioneer die ik morgen ga halen, d.m.v. de bíjgeleverde kabel gewoon aan kunnen sluiten op mijn Astra? En wat voor verloopplugje zoek ik dan precies voor de antenne?
Excuses voor de klungeligheid, maar ik ben van plan wat meer zelf te gaan doen, en je moet ergens beginnen haha.
Dus: ik ben op zoek naar een Opel Astra (2x iso) naar Pioneer aansluiting. Dan weten ze voldoende?
De stekker voor op aftermarket radio’s is toch universeel?
Je bedoeld deze kabel? http://www.halfords.nl/shop/Multimedia/Diverse%20Multimedia/101294″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Past deze? Lijkt me enig verschil te hebben met het plaatje? Of ligt dat aan mij?
Stel dat deze past: werken de speakers dan gewoon meteen? Omdat ik ook RCA aansluitingen op de nieuwe radio zie…
Foto’s:
Hoe sluit ik deze radio (Pioneer DEH-X3500UI):
Aan op mijn Opel Astra, met deze aansluiting, van binnen:
Dez radio zat erin:
Ben echt een leek, wat betreft elektronica. Excuses.
Met al jullie tips is het me 5 min. geleden gelukt om de radio eruit te krijgen. Sweet relieve! De ISO-connector + antenne e.d. zaten ingebouwd in de kooi (of hoe het metalen omhulsel ook heet) van de originele radio. Daardoor kost het volgens mij extra kracht om de radio eruit te trekken. Als ik morgen een andere radio koop, zijn die stekkers dan plug&play? Ik kan eventueel vanavond wel even een foto posten van de stekkers.
Ga ik vanavond proberen! Bedankt voor de tips, alles is welkom at the moment! Anders maar even langs de dealer gaan, maar vind ik onnodig voor zoiets kleins.
Ze gaan er zeker 3 cm in, dus dan kan al concluderen dat ik niet verder hoef te prutsen met die inbussleutels.
Stel dat de lipjes te ver weg gebogen zijn, wat dan? -
AuteurBerichten