Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Botho wrote:
Je had beter die t5 multileds kunnen nemen dan heb je die ringen niet…..
Waar kan ik die kopen?
ThanksIk ben toch gegaan voor de ledjes.
Ik had de lampjes van te voren al geschuurd omdat ik had gelezen dat dit de “vlekken” zou voorkomen maar dat is deels gelukt.
Tip voor het lampje achter de km stand display: witte verf erop spuiten. Ik heb geen foto van ervoor maar dat was echt een lelijke lichtvlek en is hierdoor weg en ziet er naar eigen zeggen netjes uit nu.Ik ga de rest van de interieurverlichting ook nog doen.
Ik had eerst de verkeerde besteld die te groot was.
Nu de juiste ontvangen en verwisseld met de oude rubber.
Was 2 uurtjes werk bij elkaar maar ziet er weer goed uit!
Kosten rubbertje: 7 Euro (ipv bijna 200 euro voor nieuwe antenne+arbeid bij de garage)Inmiddels de koplampen met echte DRL gekocht en geïnstalleerd.
Paste niet helemaal goed aan 1 kant. Het kastje van de DRL zat in de weg bij de luchtinlaat.
Kastje van de koplamp gehaald en ergens anders in de buurt geplaatst.Wat ik echter niet wist is dat de DRL led altijd aan staat. Bij dimlicht gaat de DRL minder fel branden.
Samen met de Xenon lampen is het wel een supermooi gezicht.Zal binnenkort wat foto’s plaatsen
Bedankt voor jullie reacties!
Bedankt voor jullie reacties. Ik wil het wel goed doen volgens de “regels”
Als ik het technisch goed begrijp kan ik met die module en een adapter om mijn H7 lamp erin te krijgen?Oke bedankt G1zm0,
Ik vraag me toch wel af of het allemaal wel gaat lukken.
Wel kwam ik deze adapters tegen waarmee je een H7 lamp in een H1 koplamp kunt zetten.
http://www.benboon.nl/xenon-base-adapter-opel-astra-p-1408.html?osCsid=02f2df4ecc0a04d0307e03598c24eaafEr staat wel bij “na kleine modificatie”. Geen idee wat daar mee wordt bedoeld.
Hopelijk heeft hier iemand op dit forum ervaring mee. Beetje advies kan geen kwaad :D
Was het makkelijk plaatsen ook met drl module?
Zijn deze koplampen er niet voor xenon lampen?Ik heb nog een oude versie van de kettingspanner kunnen vinden. Geen gebruikte of gereviseerde maar gewoon nieuw.
Deze erin gezet. Gelukkig was er geen tand overgeslagen waardoor het na 1,5 uur gefixed was en loopt weer als een zonnetje.@midnight black wrote:
Allereerst: leuk dat je je voorsteld :???:
Exuses, had gister haast en moest een aantal bedrijven mailen en op fora posten op zoek naar die kettingspanner.
Ik zag ook geen voorstel topic vandaar;)
Ik ben Rob en ben 32 in bezit van een Opel Astra G Coupé 2.2@midnight black wrote:
Waarom heb je een nieuwe en dan het oude model kettingspanner nodig?
Die nieuwe had ik meegekregen van de garage maar is dus uiteindelijk niet de juiste.
-
AuteurBerichten