Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Wesley_Rallykadett wrote:
ja dat klopt, ik zag later dar er de creme injectoren erin gezet waren.
wat je ook kunt doen is opzoeken hoeveel cc de blauwe bosch injectoren hebben en dan vervolgens een nieuw aftermarket set met dezelfde opbrengst kopen.moet he eens informeren vij c20xeparts .nl heb ik ook setje blauwe injectoren zijn wel gebruikte injectoren en voor niet al te veel geld
hoe meet ik de lambdasonde door en wat moet die aangeven dan aan aan waarden
weet ik niet hoe kan dat meten? hij kan wel smerig zijn door de uitlaat gassen kun je die reinigen met remmen reiniger.
de auto starte vandaag wel maar toen ik hem na een min uitzette kreeg hem daarna niet meer aan. blauwe injectoren gecontroleerd zijn goed en als ik ze er druk op zet op injector rail met benzine komt er ook niks uit de injectoren. had ook nog creme kleur liggen die er voor de zekerheid ingebouwt maar start nog niet. ga morgen even kijken hoeveel druk op de rail zit kan ook te hoog zijn normaal zou die 3.5 bar zijn omdat de boegies ergnat elke keer zijn maar welk vonk houden kan zijn dat brandstofdrukregelaar vast ziten veel te hoge druk nu geeft. anders weet ik het niet mee jullie nog ideeen?
15 februari 2012 om 17:41 In reactie op: ontstekingvolgorde c20xe en dan op de verdelerkap #17991390bedankt voor reageren maar zoals het op foto staat bij max z’n link is het goed aangesloten of waar bij mij een 2 staat hoor de 1 en dan 3-4-2 tegen de klok in auto motor loopt als een zonnetje :D
28 november 2011 om 20:01 In reactie op: storterende x1.8xe reinigen egr maar welke onderdelen #17947676ja zoals asta-r het verwoordt klink bekent en vaak gaat storingslampje er bij aan heb ook al een maandje geleden nookenaspositiesensor vervangen andere lambda enboegies
is pas een paar maanden geleden vervangen
15 april 2010 om 18:51 In reactie op: gezocht brandstof drukregelaar 2.0 16v 3 bar (orgineel) #17656758is goed heb mijn adres naar u2u gestuurd en naar je mail
14 april 2010 om 20:10 In reactie op: gezocht brandstof drukregelaar 2.0 16v 3 bar (orgineel) #17656753een euro of 15
heb mijn motor helemaal gereviseerd en klaar laten maken voor de autocross en dan starten even een half uurtje warm draaien en een paar kilmeter mee rustig rondjes gereden en op z,n staart getrapt vanaf de eerste wedstrijd(wel goed op bedrijf temp) en dan continu in de toerenbergrezer oftewel 7400 toeren en gaat al een wedstrijdt of 15 mee
het past en schakeld weer super nu nog hopen dat de motor weer als vanoud hard loopt:cool:
oke bedankt voor de informatie ga het proberen is voor in een crossauto dus!!!!
origineel gepost door Saiko
By popular demand onderstaande documenten. Wachtwoord te verkrijgen via u2u.Haynes C20XE handboek (o.a.: c20xe, c20ne, 20seh)
-
AuteurBerichten