Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door TigraFreakMenno
Netjes gedaan, maar blijft er gewoon wel een c20ne in dan, zoja is het niet wat overdreven?Greetz
origineel gepost door Lex
dacht ik ook net aan.
of wilde je zo graag 5 gaats onderstel;turbo/v6 remmen zou ik al die moeite geen eens voor doensorry hoor, maar vind dit een beetje erg domme opmerkingen…
Als je als hobby dit soort dingen op je wagen wil zitten, dan maakt het toch niet uit wat er voor blok in hangt? Ik wil ook calibra V6/turbo remmerij met cali turbo velgen op m`n astra zetten. En ik heb een C18XE,
vanuit vermogens oogpunt: zinloos
vanuit hobby oogpunt: super vette aanpassing!@ dudie_c10ne: kan me helemaal vinden in je mening! mooie aanpassing :afro
pas de prjs direct effe aan naar 90 euro
ik weet niet of je het er zelf op legt, maar als je de riem erop legt,
bij mij ging het een beetje klote.uiteindelijk toen kwam ik erachter dat het het makkelijkste gaat als je hem over de rechter spanrol heen trekt.
origineel gepost door brobbel1
ik zou er een topic over openen.
maar het past hier ook wel bij.vorige week kwam ik bij de astra en zag det de antenne raar stond dus ik kijk er naar.
ja hoor afgebroken.
helaas geen dader.
deze week ging ik met de kadett en fam ff naar het begraafplaats.
ik kon er niet komen i.v.m de sneeuw dus zette ik de kadett op het fietspad.
na een minuut of 10 gingen we terug naar de kadett.
zag ik dar 4 man op de bij de kadett.
waarvan er 2 op de kofferbak zaten dus werd ik al pissig om.
dus ik zeg er wat van krijg een grote bek op de koop toe.
kom ik bij de auto hadden ze van alles op de auto geschreven.
maar geen schade.
toen zag ik dat de antenne in gedruk was.
die wou ik weer uittrekken en je raad het.
toen had ik de antenne in de hand ook gesloopt.
toen was ik dus heel erg pissig ik achter die jongens aan.
heb er 1 bij zij jas gepakt.
en wou zijn adres maar hij zei dat hij het niet gedaan had.
en ik werd steeds maar kwaaier.
net voor dat ik hem op de grond wou werken en een paar klappen wou verkopen is mijn vrouw er tussen gesprongen om erger te voorkomen.
het liefst had ik hem een paar goed klappen verkocht.
net als de andere 3.
zo ver is het niet gekomen.
maar ik zit nu wel met de kosten van 2 kapotte antenne’s
en wat slopen ze de volgende keer.
en welke wagen nemen ze nu onder handen.
nu vraag ik me af is mijn reactie normaal of iets wat te overdreven geweest.
wat zouden jullie doen in zo’n geval als je 1 op heterdaad betrapt die je auto molt.
ik denk als ik de volgende keer weer 1 betrapt dat hij eerst uit een slangetje eet.
aals ze weer aan de astra manta of kadett zitten.waarom trek je hem dan niet de identiteitskaart uit de broek.
bel je de politie, niet jou schuld? wijs ze maar aan dan wie het waren. Als je dat niet kan, jou fout..sorry voor de opmerking, maar vind je zo`n lange quote nou echt nodig?king:
hahahaha,
had niet echt na-geaapt, had de hendel al liggen voordat ik wist dat pascal er mee bezig was. Pascal zei me begrijpelijk hoe het moest, en werd me gevraag door iemand of ik een how to wou typen en daarna bij “how-to” te plaatsen, vandaar dat ie hier staat.
:vertag
maar snap je opmerking :afro
wegens copyright schending post verwijdert
wordt dan wel het astra topic ;)
:thumbup
vandaag zaakje erin gehangen. Jezus, dat ik dàt zo lang uitgesteld heb zeg :jerry
20 minuutjes zat alles er werkend en netjes in.
ik wist ook niet, keek onder de dash van een golf, staat er LOEIgroot voor je neus
99
dan heb je wel de hendel van een MV6 nodig.
hej je een BC arjontje?
ik heb een setje liggen voor wisserinterval ZONDER bc.
ik heb ook een relais 99 van de sloop gehaald en zal dat ook even proberen wat verschil is.
wat is er nu anders dan met een opel relais oenat (in seconden bedoel ik)
idd oenat,
ik heb 2 setjes gehaald vandaag, beide grijs en beide in het dash.
1 setje met BC knopjes en 1 zonder
als je het hetzelfde installeert als dat je het met een omega B relais zou doen, heb je daar toch geen voordeel van?
heb pascal al gesproken
fluitje van een cent!
volgende week zit het erin :)
dat relais 99, waar kan ik die vinden of die aan herkennen?
en hoe stuur ik de interval dan aan ?
want ik neem aan dat ik nog steeds een interval hendel nodig heb?
een relais uit een volkswagen dus in je astra drukken of bedoel je dat niet?
en bedoel je dan dat je ook een hendel met die draaiknopjes nodig hebt of dat niet?
want ik zit ook met die BC die ik moet aansturen dmv knopjes.
deze vind ik alleen op de hendels van een MV6..ja, ben nog geen lid :P
wou dat vanaf deze jaarwisseling gaan doen :vertag
heeft pascal het ook in zijn astra dan?iig bedankt voor je bijdrage in dit topic oenat, wim V6 en Vega
origineel gepost door wim-v6
– Pin I/J op zoeken, daarvan de draad doorknippen, (aan bijde zijde draad over houden).
– axtra stekker
wat is de Pin I/J en wat is de axtra stekker?
ben niet zo bekend met elektra namen.
als ik die relais er nog bij heb,
kan ik dan gaan aansluiten of mis ik nog andere dingen dan?
zal het ding aanbieden voor 65 euro, geen slechte prijs dacht ik zelf zo. Heb er nog effe geen foto van, dus dat komt nog.
als iemand het dingetje wel wil en dit leest kan die alvast wel melden, Ik doe niet zo aan die langdradige deals, dus als geboden prijs oke is gaat ie ook meteen weg.gr frank
dank je ton! Ik zal er eens informeren.
Ik wou graag die van een MV6 omdat deze in de hendel zelf verwerkt zit.
Speciaal die van een MV6 omdat je ook de BC kan bedienen (heb een GSi)en 7 standen vond ik wel erg luxe.
@ vega: Ik weet niet waar dit relais zit. Jij toevallig wel?
pas maar op dat niet je chassis weg rot,
heb bij me astra namelijk ook een lekkende accu gehad, heb toen met soda alles schoon gespoeld en daarna stuk waar zuur overheen zat schoon geschuurd en gespoten.
zuur vreet je lak en alles eraf waardoor roest vrij spel krijgt. -
AuteurBerichten