Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@blackbonkie wrote:
Ja dat klopt, mijn zoon had dat ook, eerst vettig maar in korte tijd stond de olie in het voorraadtankje
Toevallig kort geleden ook gezien in Opel garage dat ze dit probleem repareerdenJa dat klopt, mijn zoon had dat ook, eerst vettig maar in korte tijd stond de olie in het voorraadtanks.
Toevallig kort geleden ook gezien in Opel garage dat ze dit probleem repareerdenik denk dat het ook komt omdat sommigen te vaak met cockpitspray of andere siliconen troep zitten te poetsen en dan gaan kunstof delen tegen elkaar piepen
zo ik ben er achter waarom het niet werkt , er moet nog een uitbreidingsset aan en dus weer draden trekken naar de accu
Probleem opgelost, wat eerst gelig was werd in een week zwart, oliekoeler was lek en zo werd olie in het koelwater geperst. Mannen bedankt voor het meedenken
los halen en zwart molykote vet er tussen en weer aandraaien en dan met een kwast de hele boel dik insmeren
ik heb nog geen foto want die auto is van mijn zoon, heeft een insignia 18 ook een oliekoeler dat er daar olie in de koelvloeistof komt?
nee want deze kleur ken ik wel, het is net donker gele haargel ,zo doorzichtig zeg maar
deze sludge is geel en doorzichtig, lijkt wel kogellagervet
ja je hebt ook wel eens sludge aan de olievuldop maar dat is witter en ruikt anders
30 maart 2015 om 15:22 In reactie op: motorstoringlampje gaat soms branden na tanken van benzine #18270300bij ons is het probleem na de software update nog niet weer terug gekomen
ja naar die korte stangetjes met kogels en die moet je dan gewoon vervangen
Probeer er dan eerst of je er met een kwast wat olie op kunt smeren en dan vet, dat trekt er wel in op de duur
hallo vanieba, als ik een keer in de buurt ben kom ik wel eens langs
En dan moet je als je ze weer vast hebt gedraaid de hele rubber met bevestigingsbeugel ook heel dik in het vet smeren. Vet gebruiken wat rubber niet aan tast
Ja dat moet ook in de holte maar als je hem los draait wordt het rubber ook losser omdat dat dan aan de platte kant van mekaar af kan. Er zit dus een naad in de platte kant van het rubber daar waar het op de caroserie ligt. De rubbers kunnen er ook af zonder dat je ze van de stang af moet schuiven.
Je moet hem ook niet afhalen maar gewoon iets los draaien zodat je er wat vet tussen kunt drukken
Het stangetje wat die kerel op het filmpje vernieuwd kan ook kraken maar die moet je vervangen en die stang waar hij eerst op drukt die scharniert in rubber blokken voor onder en deze kun je wel dik in het vet zetten
nee dat dacht ik ook , even de voorkant uitlijnen maar op de uitlijnbrug bleek dat wel even anders, van 3 wielen was de afstelling niet goed
ik heb het bij een vectra gehad aan de achteras, ik heb de rubbers wat losser gezet en toe heel dik met een kwast in het zwarte molykootvet gezet en toen weer vast gezet, ze hebben nooit weer gekraakt
is geen reclame, vaak worden dingen afgekat op forums maar als ze goed zijn hoor je niks dus dit om mensen met soortgelijke problemen te helpen
Hallo , bedankt mensen het is prima gelukt, ik vond zitting te zacht en heb de veren aan de onderkant los gehaald en er een stuk stevig schuimrubber [40cm x 40cm] onder gedaan en de veren daar weer over heen, zit een stuk beter.
Ja dat weet ik, en eerst even de accukabel los
hij is er uit mannen, 2 inbussleutels erin iets naar buiten buigen en dan trek je hem eruit ,even afwisselen met de onderste gaatjes
het gaat om een vectra van 2007, dus als ie er 4 passende pennen in steekt moet hij er uit kunnen
-
AuteurBerichten