Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oke, denk niet dat het gaat lukken, want het gasmengstuk zit aan de LMM vastgemaakt.
Maar toen het gebeurde was de motor nog koud en reed toen net achteruit, dus de motor maakte toen weinig toeren.
Heb de auto nu een jaar en dit is pas de 2e keer dat het gebeurt.
Oke, zal even kijken dan. Heb het al een keer eerder gehad en toen lag alleen de inlaatslang eraf.
Nu zat de slangenklem net ff te vast waardoor denk ik de LMM er mee gestopt is.
Eerst kreeg ik hem helemaal niet gestart, en toen de stekker van de LMM eraf gehad, en toen kreeg ik hem wel aan de praat.Maar onderin loopt hij gewoon erg slecht.
Dus er moet gewoon een andere LMM op?
Auto start en loopt alleen op LPG. Vorig jaar met -20 graden gestart zonder problemen.
Hij loopt slecht zowel als de motor warm of koud is. Maar het is sinds dat die een grote knal (backfire) gaf. Daarvoor nooit geen last.
Koelwater is op niveau, verdamper is 3 maanden oud.Heb inmiddels al een slangetje binnen met een banjouboutje.
Weet je dit zeker?
Jahoor, 15W40 mag er gerust in, vooral voor de wat oudere motoren is dat wel goed.
10W40 zou ook nog kunnen, maar geen 10W30 of 5W40, dat is te dun.
Maar H4 hoeveel scheelt dat ten opzichte van de originele lampen?
En nee ik hoef me ogen niet te laten testen hoor, voorlopig zie ik nog hartstikke goed, dat is het probleem niet.
Maar xenon inbouwen wordt niks?
En ik ga geen 270 euro betalen voor een setje koplampen die misschien 15% meer licht geven.
Dan liever gelijk een bi-xenon set oid.EDIT: @louwe16 klepper, deze verkoper levert niet naar Nederland.
Ik zeg niet dat ik klaag hoor. Ik noem het alleen even op.
Moest een nieuwe kabelboom in en een verdamper met elektrische choke.
Alleen een 7 sec. relais ertussen, dat kon niet.En tjsah, dat de voorremmen helemaal vast stonden, zuigers zaten helemaal vastgeroest in de klauwen.
Maargoed, maakt verder niet uit, rij er nu elke dag mee naar me stage en bevalt goed.
Tot op heden geen updates of wat dan ook.
Ik zoek alleen nog een setje zonnekleppen, wie o wie heeft ze nog?
Nah, dit moest er gewoon uit, zat niks geen veiligheid in.
Was achteraf gewoon een tikkende bom, zodra het contact aanging, kreeg de motor gelijk de volle lading gas.
Zonder klep of beveiliging…Zo, gister opgehaald bij de garage, heeft er bijna 2 weken gestaan:
-nieuwe remklauwen + blokken + schijven voor
-LPG-systeem is helemaal uitgegaan en opnieuw professioneel aangelegd volgens de RDW keuring.
Al met al een hele hoop werk gehad, en een dikke rekening…
Had dit niet verwacht.
Staat vanaf nu te koop op Speurders en Marktplaats.
Even zoeken op Opel C Kadett 2.0 E SR 1977.
Edwin, wat wil je daar voor hebben? Zijn ze nog in nette staat?
Oke, dan ga ik een setje stoelen uit een D Kadett SR zoeken.
En hoe doen jullie het met de achterbank?
En wat is dan het probleem?
Met de montage van de nieuwe koppeling is er nieuwe olie ingegaan.Waar vind ik nog een set 15 inch ATS Classics?
Oke, maar ik heb wel een GT/E tellerhuis in de Kadett zitten.
Past de kabel dan nog wel? Of moet ik dan een Manta B kabel hebben?
Welke lengte moet de Getrag 240 kabel hebben?
En welke kabel zit er origineel in (1200)?
Oke, bij deze dan gezocht een Manta B kilometertellerkabel.
Weet iemand een donker interieur te liggen? Compleet aub.
Huhm… maar een donker interieur is dus ook niet te vinden…
En hoe zit het met de deurpanelen en de achterbank?
-
AuteurBerichten