Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Paar jaar over Datum maar wie weet de gordelset?
Het is al eventjes geleden dat hier op gereageerd is, toch ff de vraag neer leggen.
Op-com v1.45 wil bij mij niet verbinden met de ecu. astra f c18xel simtec 56.0 / 1
Test in opcom is goed krijg rx tx, alleen zie geen knipper activiteit oid wat wijst op data overdracht.
ik werk met verloop van 10 naar 16
Ik heb Win 7 op een andere geleende laptop xp zelfde probleem.Iemand suggesties?
Groeten
Toegevoegd…
Ik heb nog leidingwerk en brandstofpomp van een corsa a 1.4i
Compleet met kabelboom en spruitstuk.
Pomp is in dit geval geregeld.
Nu op zoek naar een 20neZelf zit ik al langere tijd aan injectie te denken, ook vanwege t gezeur met de varajet…
Weet je toevallig adressen waar ik een blok compleet weg kan trekken.Wat zouden de richtprijzen zijn..
Hmm, wilde juist ietsje meer vermogen….
En een c18nz lijkt me geen big block.Het mooiste is een blok met een 4 traps automaat…
:thumb
e18nv is dat niet t type blok wat je terugvind in een vectra/astra f?
Monopoint motor toch?Probleem is dan de bediening voor de kickdown… bij elk handgeschakeld blok trouwens
Thnx alvastIk zie dat het een tijdje geleden is geweest dat iemand actief was hier in het topic,
Toch de volgende vraag om een positieve afwijking in de teller te corrigeren, bv w=1068 ‘vectra’ met 15% teveel aangave.
Een klok nemen met een w van 961 of juist bij w 10% erbij tellen?5 januari 2013 om 11:58 In reactie op: varajet flenspakking spruitstuk => varajet c ascona 1,6sh #17967952;) klopt
18 oktober 2012 om 17:18 In reactie op: dashboard Kadett E in Ascona C,iemand al eens gedaan? #17975411Ik heb voor je een dash liggen. van een 91 er e kadett
Als je me pmt dan zal ik je fotos toedoen.Groeten André
18 oktober 2012 om 17:14 In reactie op: vectra a 1.6nz tikkend geluid onderblok thv koppeling #17995920Zou je wel zeggen. Bekende kwalen of de kleppendekselpakking of de o ring van de ontsteking.
Ik heb deze wagen op de brug gehad en de bewuste bus zit erin geperst… De foto is van hetzelfde type blok maar niet het mijne.In de bus zie je dat iets ertegen aan komt er komt ook olie uit sijpelen. vooraf natuurlijk de boel met remmenreiniger schoongemaakt.
Misschien dat iemand een onderdelen programma heeft die dit onderdeel aangeeft.
Dus wie weet raad?
17 oktober 2012 om 18:55 In reactie op: vectra a 1.6nz tikkend geluid onderblok thv koppeling #17995922http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/146/6102/19782121/p5220005-6357.JPG” onclick=”window.open(this.href);return false;
hier staat een foto van het blok en net onder het oliefilter zie je de bus zitten,17 oktober 2012 om 18:46 In reactie op: vectra a 1.6nz tikkend geluid onderblok thv koppeling #17995923Rechtsonder net boven de carterpakking naast de afdekkap van het vliegwiel. zit een bronzen of koperen bus ingeslagen.
Met een buitendiameter van 16mm.Dat kan kloppen, waarschijnlijk te veel gevuld.
Bij een ontladen accu trekt het zuur terug in de platen.
Daardoor lijkt het batterijnivo erg laag. vul een tractie batterij nooit bij voor het laden en als het moet dat de platen net en dan ook net onder staan. Het liefst op een doordeweekse dag geen vrijdag of maandag. direct na het laden demi water vullen. De batterij is dan veel warmer en het zuur kan je opruimen met een mengsel van soda en water. Wel er mee in de buitenlucht gaan staan. ivm met vrijkomend gas.En niet vergeten de trog leeg te laten lopen, in een tonnetje.
De accu kan je een kickstart geven, door te hervullen met accuzuur. niet tot de strot vol maar net boven de platen met geluk reanimeer je de accu weer. Let erop dat je deze laad met een zeer laag amperage 500mA is voldoende en rustig laten pruttelen. Na een paar dagen kijk je eens hoe die t doet. Multimeter erbij en eventueel belasten. Bij een drop van meer dan 20% accu is hemelen. Direct na het laden al onder de 12 volt 12,5 13 Volt is normaal in rust. De cel begint te gassen ”laden” bij 2,4 Volt en echt ontladen bij 1,9 V per cel.
En van het winter is het een russische roulete doet die t of doet die t niet…
vervelend als je blind loopt te staren op een zwart scherm, wat je nog kan proberen is een normaal scherm eraan hangen en daarmee opstarten. Er zijn hier en daar bedrijven die wel je build in video kunnen vervangen.
Probeer eens in de bios te komen,
daar is een keuze om intern lcd weergave te gebruiken of extern.
Zover ik weet zitten er geen losse kaarten in en meestal het moederbord gaan hemelen.Wat je even kan proberen is een atx reset
batterij en voeding eraf en aan uit knop 30 sec vast houden.Succes
4 traps was mooi geweest dan had ik er intresse in
Ken je iemand met een multimeter?
Je laadstroom moet boven de 13 volt zijn bij 1500 toeren.
Branden je lampen zwakker?
En not 2 forget zekeringen even nalopen.. het kan zijn dat de dynamo niet meer bekrachtigd word.3 of 4 traps automaat?
En aanpassen dan van de sproeierbezetting stel je koopt een weber van een 2 liter blok?
Wat ik mij ook afvraag op de varajet zit netjes het gebeuren voor een gas/kickdownkabel. Iemand een idee hoe je dat op een weber moet fixen? Je zit nl ook met de afstelling van je kickdownkabel.
Die is voor de onderdruk.. eenrichting op. Je kan als het goed is maar aan 1 zijde vacuum trekken.
Dit is voor de bediening van de 2de trap dat deze niet te vroeg open gaat. Heb je handchoke op je varajet?
Als je deze iets opentrekt werkt de 2de trap niet. Maar rijd je auto wel normaal alleen je mist een beetje pit.
Ontsteking al gecontroleerd? slechte bougiekabels / rotor verdelerkap? vocht, vacuum slangetjes? 2de trap gaat btw pas open bij 3000 toeren.Succes
Niemand er last mee dat de gestelde 10 mbar stationair niet gehaald kan worden?
ik zit op 60 40 is te halen maar dan loopt die knudde.
iemand suggesties flenspakking is inmiddels vv.2 april 2012 om 19:18 In reactie op: varajet flenspakking spruitstuk => varajet c ascona 1,6sh #17967949Ik heb m via duitsland, cope was zeker 3 tientjes duurder… en dan nog verzenden erbij.
Brezan levert m niet velba niet heijl ook niet.Maar ik heb m nu dus wat mij betreft ken die op slot
http://www.springmasters.nl/gasveren/gasdrukveren.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Diameter in inches word ook gevraagd.Schematje zou mooi zijn,,,
Wegstrecken-
frequenzgeber Impulse pro
Kilometer Teile-Nr. Kennung Getriebe Kodierung Radgröße
6 Impuls 6750 90148828 AA Handschalter Kadett
Ascona* Kadett: 145R13/155R13/175-70R13/185-60R14
Ascona: alle Radgrößen
8 Impuls 8752 90149078 AC Handschalter Ascona alle Radgrößen
10 Impuls 90149079 AD Automatik Kadett alle Radgrößen
13 Impuls 90149080 AE Automatik Ascona alle Radgrößen
15 Impuls 90149081 AF Automatik Ascona* alle Radgrößen
16 Impuls 17504 90149082 AG Handschalter Kadett 165R13 / 175-65R14Is dit wat’?
-
AuteurBerichten