Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mijn 1989 2.0SEH heeft een boog.
Bedankt voor de reacties ga zo na werk naar garage. Moterolie heeft er 5000 kilometer opzitten sinds laatste vervanging.
@joop1970 wrote:
Als het weg is met meer gas geven lijkt het me toch oliedruk?
Mn digidash geeft met oliedruk gewoon vol aan als altyd en met moteroliedop eruit met draaiende moter komt er moterolie op kleppendeksel
Oliepijl is goed en oliedruk ook. Mn garage zei dat er misschien paar klepstoters “vastzitten”
Gisteravond stoplichtrace groene kruisweg Rotterdam tegen een astra h dacht een blauwe, iemand van hier?
Ja rij zelf een Kadett Gsi :jerry
Vrijdag middag groene kruisweg Rotterdam wou een rode Astra G tegen mij racen voor de stoplicht, iemand van hier toevallig?
22 september 2014 om 17:30 In reactie op: GSi 16v van verbouw naar orgineel(stapsgewijs) +1 :D #18254077Zeker mooie Gsi en aparte kleur
Hey k had een vraagje: hoe heb je die vr6 onderlip op je blauwe kadett gezet? :afro
Hij zat op mn Kadett Gsi, de jongen waar ik hem van had gekocht in 2007
zei dat er maar een paar kadetts in Nederland rijden met zon onderlip.http://www.mister-auto.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; voor iets van 57 euro ngk bougiekabels en doen het perfect!
Had k ook last van dimmer was van binnenin verbrand
Vandaag schakelwegverkorter (geen m-tech)gezet met nieuwe schakelwegbussen en kogelkopschanierbussen van m-tech, het schakelen gaat veel sneller nog thnx voor de reacties :agent
Net op de groene kruisweg rotterdam, een grijze kadett e die won van een zwarte honda civic
Prachtig :thumbup
Vinci dankje wel voor je reactie t was inderdaad massa probleem :afro
is opgelost :thumb rubber van gasklep naar lmm zat kleine scheur in. Risl thnx voor je reactie
aii thanks voor de reacties ga tjekkken of er water komt in me computer :shock:
Probleem opgelost, lag aan de computer :argue
@Vinci wrote:
Zit bovenop het ronde deel waar de verdeler op zit geklikt. Is een stekkertje met een rubber hals…
thnx voor je reactie,
heb net gekeken en die rubber is aan de linkerkant los :agent
Nou gister alles gecheckt nu gaat hij bij 45km/u al raar doen.
Weet iemand waar de nokkenassensor is in mn blok king:
1 iemand zegt achter me verdeelkap de andere zegt bij
me ontstekingvoet.groetjes bierball :agent
@darknl: nee is niet de toerenbegrenzer het is egt een harde terugslag.
@haasje17: het is egt aleen de 1ste versnelling, de 2e versnelling
gaat ie wel tot einde toeren door. Het gaat om een Kadett Gsi met Calibra blok van 91 met f20 bak.
@mayhem: ik had ongeveer 2 maanden geleden me ouwe gaskleppositiesensor gezet van me
standaard inlaat heb lexmaul inlaat. En idd bij de terugslag gaat moterstoringslampje aan als k
schakel naar 2 gaat hij uit. Ging hij gelijk zo bij jouw doen toen je je gasklep uit elkaar gehaalt had,
want bij mij begon het pas vorige week opeens zo raar te doen. En wat heb je gedaan dat het nu weg is dan?Greetz Bierball king:
had er ook ook last van sinds ik me lexmaul erop gezet had.
De slang van de lexmaul naar de stappenmoter een zat een “knik”in.
Nu een slang met 90 graden bocht gezet nooit meer terug gehadEn heeft t nog geholpen? K heb ook een lexmaul inlaat met t zelfde probleem:thumbdown
origineel gepost door frenkie
beste allemaal:ik ben erachter gekomen, dat als de auto stationair loopt die de slang van de lexmaul naar de stappenmotor hellmaal dicht knijpt? is dit normaal?
ik heb daar wel een wat langere slang opgezet,
normaal is dat maar een kort stukje zodat de stappen motor bijna tegen de lexmaul aan sluit, en dan is dat dus niet te zien.
maar meschien heeft er nog iemand ook een langere slang op, en kan die meschien kijken of dat normaal is?doet die dat niet dan weet ik genoeg. dan denk ik dat die ergens valse lucht krijgt.
alvast bedankt:thumbup
Woon je ook in rotterdam? Zie erasmusbrug op je plaatjeking:
origineel gepost door dr_antrax
ok beterr heb zelf sfi vervanger, op maat gechipt en groep a spagetti en groep n uitlaat en k&n 174 pk dat wil wel ;) altijd leuk honda’s en VW pesten -
AuteurBerichten