Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Sjoerd uit friesland wrote:
Peter,
De vorige eigenaar had dat geprobeert te achtehalen, lukte m niet, Wij hadden het nummer van Romijn gekregen, maar die waren niet zo vriendelijk toen we hem vragen over de Monza stelden, het antwoord was, wat denken jullie niet ik weet dat het een echte GSE is!! pffff oke laat maar :ass wist niet dat je kwaad werd :puke .
goed duik er nog wel ff in
dan heb je denk ik me vader aan de telefoon gehad :jerry :jerry :jerry
ik had al vooraf gezien dat een onderwerp was over deze monza en had het tegen me vader verteld(erik Romijn).
nee, maar wij krijgen tig telefoontjes per dag over hoe iets zit en hoe ze het moeten doen. tsja, wij zijn geen adviesbureau om het zo maar te zeggen.achja, is natuurlijk geen excuus en even netjes te woord staan is natuurlijk een kleine moeite. mochten er nog vragen zijn wat betreft de monza dan kan je een mailtje sturen via onze site en die beantwoord ik voor je.
in ieder geval veel veilige kilometers toegewenst met de monza. je hebt er een goede auto aan! :thumbup :thumb
er zit een pen in die ‘verdikking van de schakelstang. om deze ‘verdikking’ zit een ijzeren plaaatje die die pen op zijn plek houd.
weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. maar ik bedoel dan die verdikking vlak voordat de schakelstang de bak in gaat. en daaromheen zit dan het ijzeren plaatje die die pen op zijn plek houd.
succes!
ik ben er ook weer bij samen met Team Opelstrijders zullen wij er met zo’n beetje 8 auto’s staan.
ik zal morgen even een foto’s maken. wel leuk om te laten zien denk ik. en ook van de vectra. :thumb
hallo jongens,
dankjulliewel voor de reacties. heb inmiddels een andere kop erop gezet want bij nadere inspectie bleek dat een nokkenaslager flink ingevreten was.
inmiddels loopt de 2000 weer als een malle en kunnen we binnekort weer de nurnburgring op om een rondje te testen. :thumbup
daar begin ik liever niet aan. ik gebruik dan liever een dikkere koppakking zoals die mtech op de site aangeeft.
maar ik heb hier nog een originele koppaking op de plank liggen. deze is 1,3mm.
ik hoop eigenlijk dat er mensen zijn die ervaring hebben met hun eigen blok en hoeveel hun eraf gehaalt hebben.
En vanavond zullen wij weer te vinden zijn bij de mac veenendaal rond een uurtje of 21.00
nee, komt waarschijnlijk door een slecht kofferbakrubber.
als je de ramen dicht heb bouw de auto van binnen een overdruk op, daardoor heb je er dan geen last van. zodra je de ramen open heb valt de overdruk weg waardoor je de uitlaatgassen naar binnen krijgt. vaak word dit veroorzaakt door een slecht kofferbakrubber of een rubber dat niet goed afsluit.
@Blackbull wrote:
Blauwe c kadett op de a 12 vandaag tussen ede en Arnhem. Reed samen met een manta gsi rond half 9
dat was ik(kadett c c20xe) en renzo boersma(opel manta b c20xe).
we gingen naar de meeting van street creations bij transferium in arnhem.
die heb ik al lang klaar liggen voor jou haha! :thumb
tot morgen allemaal het word kei druk! en mooi weer.
jaja, nog maar een paar dagen en dan is het weer tijd voor de Romijn Meeting. we hebben er nu al zin in!
even een verzoek:
wilt iedereen voor morgen(dinsdag) 9.00 even stemmen bij rtvutrecht’s keuze van de kijker? dan komen de opels die aanwezig zijn op het treffen op tv!
hierbij de link: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/keuzevandekijker/” onclick=”window.open(this.href);return false;mooi simons pijpje eronder met een adapter ertussen van de klein naar groot. :thumb
ik rij met een 175pk sterke c20xe met een getrag 240 erachter. ding moet gewoon rijde. driftend en burnend door de bocht. en tot nu toe nog geen problemen met de bak gekend :thumb
vanmiddag rond 1 uur op de cuneraweg in veenendaal een mooie kadett C coupe gezien. ik reed ook in mijn kadettje. en we hebben naar elkaar geseind. wie was dit?
was een donker blauwe kadett C coupe zonder voorbumper. :thumb
21 februari 2014 om 13:14 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684535goed bezig!! zal straks een stuk fijner rijden zon 4 traps :thumb
het is idd een let koppeling. bij die van mij heb ik het volgende:
– plat vliegwiel c20xe
– plaat: c2.0LET
– drukgroep: c20xe
– druklager: manta 1.8S18 februari 2014 om 21:56 In reactie op: Commo B geventileerde schijven plaatsen icm welke klauw #18218345gewoon de originele GS/E(of laatste type commo GS) remklauwen pakken. :thumb
haha kom maar langs. voor de ‘specials’ onder de auto’s is er een speciaal terrein in het meeting terrein.(samen met een paar oude fordjes, amerikanen enz enz).
:thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb we hebben er weer zin in!!!!
tempratuur sensor kapot. ;)
af en toe een sprintje trekken is niet erg. youri is er erg blij mee en zal vast nog wel een paar foto’s hier plaatsen over eventuele vorderingen/veranderingen.
veranderingen zoals:
– uitlaat
– baksteun
– oliekoeler
– enz enz.heb hem ook van te voren gewaarschuwd dat het echt rap is zon 16v in een kadett c. is maar goed dat hij er niet veel in rijd omdat hij nog niet omgekeurd is en als ie er in rijd zitten 1 van zn ouders erbij(hij is nog geen 18).
ja de auto is verkocht. een maatje van mij heeft hem gekocht! is nog geen 18 maar hij heeft 6 december zn rijbewijs gehaald. en is er bere trots op!
is allemaal hetzelfde. monza,senator,commodore alles hetzelfde. 54mm.
enkel kan de monza ook 57mm hebben.
maar commodore heeft 54mm. geventileer of niet; het is gewoon uit te wisselen.
weet niet precies hoe het zit bij de zafira opc. maar bij de c20xe/let zit een oliedruksensor met 2 aansluitingen. eentje voor het lampje en eentje voor de meter zelf. als je deze verkeerd om heb dan geeft de meter vol aan. ;)
achteras van een ascona B zou ik niet doen.
dat gaat niet om 3.5cm maar ik dacht rond de 8cm. ik meende dat de achteras van een kadett c 127cm was en die van een ascona b 135. (dit is de breedte van ankerplaat naar ankerplaat).
die van een manta A zou wel beter kunnen. is wel iets breder maar niet al te veel. de meeste 1600 achterassen van de kadett C zijn met 3.89 overbrengingen en dit is in combinatie met de getrag 240 bak van de manta aan de ene kant wel fijn, aan de ander kant ook weer niet. ik draai met deze combi 4000 toeren in zijn 5 bij 120kmh.
succes met de ombouw :thumb
ik heb de vectra en de kadett al vaak genoeg gespot op het industrieterein in ede. ik werk zelf bij dpd en dat is mijn gebied. zien er alle 2 zeer mooi uit.
:thumb
-
AuteurBerichten