Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waarschijnlijk (weet ik wel bijna zeker) koppakking weer lek / niet goed gemonteerd, iets in die geest.
Komt er op neer dat de kop er weer af moet. rookte de auto erg ?gr,Bert
Ja het is een X1.2XE Benzine!
Gloeistiften zijn Bougies Johan ??
Er zit al een nieuwe Bosch LMM op, net drie weken.
Welke temp sensor zou het kunnen zijn Willem ??Bedankt voor jullie reactie!!
Gr,Bert
@koennn wrote:
Heb een opel corsa (C) uit 2002. CV werkt wel als ik via deurslot de auto open. Via de afstandbediening ontgrendelen werkt echter niet (lampje brand wel bij het indrukken van de knoppen). De batterij heeft nog genoeg power. Wat kan ik doen??
Eerst voorstellen misschien ??
Wel zo netjes :agent
@Dr.Ed wrote:
Bert,
Niks preventief hoor, of stuk of niet aanwezig bij de blokswap.
Ed
Oke, ik hoorde ergens dat mijn probleem aan de krukassensor kan liggen.
Gr,Bert
@combo c tour wrote:
die randen zwart maken bij een corsa-b met een verfstripper is wel voorzichtigheid aan te raden!!!
maak je ze te warm op 1 plek gaan de randen van het plaatwerk afstaan en sluiten niet meer goed aan!!!
dit is niet te herstellen!!!
geen klusje wat voor iedereen is weggelegd.Ja dat klopt, is alleen voor de voorzichtige beun.
Heel voorzichtig zijn, maar je moet wel durvenGr,Bert
@PeterNoFear wrote:
@Bertje-023 wrote:
@PeterNoFear wrote:
@Dr.Ed wrote:
Nou, heb weer wat van de lijst kunnen afstrepen!
Lekker bezig ;)
PeterNoFear doe je dat preventief je Lambda en je krukassensor vervangen ??
Ik heb soms dat het starten wat lang duurt als de motor na het rijden 15min stil heb gestaan.
Na het rijden uit en dan gelijk weer aan start hij wel gelijk…Gr,Bert
Moet je bij Dr.Ed zijn, ik vind alleen maar dat hij lekker bezig is :thumbup
oh haha foutje!!! Excuses PeterNoFear
@Dr.Ed Doe je dat preventief je Lambda en je krukassensor vervangen ??
Ik heb soms dat het starten wat lang duurt als de motor na het rijden 15min stil heb gestaan.
Na het rijden uit en dan gelijk weer aan start hij wel gelijk…Gr,Bert
Is dat een rubberslang/pijpje wat aan de linkerkant van je blok op de waterpomp zit ? loopt volgens mij naar het gashuis ??
@PeterNoFear wrote:
@Dr.Ed wrote:
Nou, heb weer wat van de lijst kunnen afstrepen!
Lekker bezig ;)
PeterNoFear doe je dat preventief je Lambda en je krukassensor vervangen ??
Ik heb soms dat het starten wat lang duurt als de motor na het rijden 15min stil heb gestaan.
Na het rijden uit en dan gelijk weer aan start hij wel gelijk…Gr,Bert
@PeterNoFear wrote:
Verlagingsveren onder de GSi vandaan gehaalt en onder de sport gezet, dash weer teruggebouwd, voor de rest niks.
Vet mooi dat dat werkt, met die verfafbrander/fohn, gaan we morgen ff aanklooien met dat zo’n ding :P
Ja werkt prima!
weer als nieuw! naja bijna danThanks!!
was ff klus maar heb je ook wat ;)
stuur ff je mail in een pm naar me, dan mail ik je ff de werkplaats beschrijving
gr.
Ik hou het verder gewoon in de gaten, verder weet ik niet wat ik nog zou kunnen doen.
Heb alles vervangen wat verbrand was, zit een anderen dynamo in.
Alles doorgemeten waardes zijn zoals Opel ze heb voorgeschreven.
Auto loopt verder als een zonnetje…Andreas bedankt voor het mee denken!!
Gr
Ik zal vanmiddag ff in tis kijken voor je.
Bij deze motor weet ik het niet uit me hoofd.Bouwjaar zou ook wel ff handig zijn !?!
Gr.
Ja die waar jij mee bezig bent was helemaal goed verbrand.
Was ff de foto’s kijken van jou maar heb je mooi gedaan!!
Ik kan bij mij verder niks meer vinden, en op het eerste gezicht blijft alles nu goed.
Maar ik wil natuurlijk graag de oorzaak weten, ik vermoed dynamo omdat die vervangen is.Gr.
6 mei 2013 om 09:18 In reactie op: Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los #18077980Mooi gedaan!!!
Ik heb het ook op me Corsa B.
Sensor zit niet helemaal goed,
kan je gewoon mee rijden, maakt helemaal niks uit.
Ga er bij mij nog naar kijken.Gr
Zou het niet durven zeggen, ik heb de auto twee maanden.
Dit was me uiteraard niet opgevallen met de aankoop :-|Ik had nog ff alles doorgemeten, alles blijft netjes in ze waarden. kabels blijven gelukkig goed!!
Zag wel dat ze de dynamo hebben vervangen en misschien die accuboom hebben laten zitten (Prutsers)
Dus ik hoop dat het de dynamo is geweest, anders zou het volgens mij de startmotor kunnen zijn.
ff kijken wat de technische mensen op het forum er over te zeggen hebben :vertagwat is je motor type ??
Ja is niet zo heel duur :D
Beste Kokop,
Als jou motor X10XE, dan is het nummer goed.
Dit is het originele onderdeel nummer van opel: 90529673 (uit EPC) zoek daar op en zul je zien dat je op 0 280 217 123 komt.
Schokken onder de 3 a 4000 toeren zou ook eens heel goed je EGR kunnen zijn, maak die ook gelijk ff schoon.En volgens mij ben je nieuw hier, dus stel je even voor net als de rest bij: Even voorstellen dit ben ik.
Groeten, Bert :thumb
Thanks Vannos!!
Ik ga de auto eerst nog even polijsten binnenkort en dan zet ik wat foto’s online!!
Gr,Bert!!
-
AuteurBerichten