Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat voor foutmelding geeft hij juist?
Of kan de radio de gsm gewoon niet vinden?netjes hierboven! Ziet er weer prima uit :thumbup
Ik heb men wagen gewassen + men stootstrip terug vast gezet :D
identiek hetzelfde gehad, bij mij was het ook de dynamo :)
Ik herken de symptomen van bij een collega (wel een Seat), en daar was het de temperatuursensor die hiervoor zorgde.
Wacht wel nog even tot de echte kenners er iets van zeggen :)
ik herken het verhaal redelijk van bij mijn astra :) Was toen bij mij idd de Krukas sensor.
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
@benoben wrote:
Oké dank u wel Mr-T-Opel-Astra-G :) Hij klikt er niet meer in vast, hoe hard ik ook duw. Dus toch maar ff langs de garage rijden één van de dagne. :puke
Die lachen zich kapot als je dat doet, is makkelijk zelf opgelost. Gaat om een G-tje toch?
Jep gaat om een G. Ik zie een gaatje onder het deel van de stootstrip waar het gelost is. Vermoedelijk moet daar de bevestiging in? Hoe kan ik er dan best voor zorgen dat deze terug vast klikt?
Oké dank u wel Mr-T-Opel-Astra-G :) Hij klikt er niet meer in vast, hoe hard ik ook duw. Dus toch maar ff langs de garage rijden één van de dagne. :puke
Vandaag zo’n stootstrip (sorry als het niet het juiste woord is) op mijn deur ergens achter blijven hangen. Hierdoor is 1 deeltje los gekomen van de stootstrip. Hoe kan ik dit terug vast klikken? Als ik er op duw, klikt hij niet vast jammer genoeg.
100.000 km op de teller gezet :)
Wauw wat een wagen :wub :wors :wors
@kwuyts wrote:
Dat is inderdaad wel heel dicht bij haha :D
Moet ik eens op letten als ik je eens zie rijden, kom er namelijk alle dagen (logisch) haha :DInderdaad :) Ogen nu nog iets beter open houden. Mijn auto valt eigenlijk enkel te herkennen aan een Arsenal-sjaaltje & dat hij altijd blinkt :mrgreen: :mrgreen:
Goed, nu heb ik je topic voldoende vervuild :jerry
@kwuyts wrote:
@martklanderman wrote:
Dat beugeltjes is de slotvanger ;) Maar mooi dat het op gelost is!
Blijkbaar :P Dat was echt het laatste waar ik aan dacht, ik dacht misschien dat er iemand tegen had gezeten op
een parking ofzo maar dan had ik er toch iets anders aan moeten zien ook :D
Nuja misschien met het koffer af en toe wat harder dicht te slaan.. heb de bout nu stevig vast gezet :D@benoben wrote:
Mooi dat het al opgelost is. Blijkbaar woon je vlak bij mij in de buurt :) :D
Waar woon je dan? :D
In Halle(-zoersel) :)
Mooi dat het al opgelost is. Blijkbaar woon je vlak bij mij in de buurt :) :D
Enkel jammer van de stickers op de achterruit, voor de rest => :wub :wors
@Laserlite wrote:
@chieltjuh wrote:
:puke wat een vernkt ding zeg!!
Deze staat ook hier op het forum te koop blijkbaar:
bij een Astra-G moet de olie + filter toch maar om de 15000 km dacht ik?
heb ik overlaatst ook gehad. De dealer wou mij 120 euro aanrekenen voor ENKEL het spiegelglas. Ik ben gewoon door gereden en bij een automateriaalzaak gegaan. Daar hadden ze hem voor de volle 7 euro :mrgreen: Dealer, je ziet me nooit meer :) :puke
Ze zijn dus los te verkrijgen :thumb
Als het voor een Astra G is, dan zijn er aan de binnenkant inderdaad 2 pinnetjes voor de spiegelverwarming. De andere topjes zijn voor het bevestigen van de spiegel.
Gewassen!! :wors al dat zand er altijd op :(
Een nieuw spiegelglas gemonteerd aan de kant van de passagier. Bij de dealer kwam dit uit op 120 euro voor het spiegeltje alleen :wtf Dit moet toch een fout ofzo zijn :hmmz Ben dan maar naar een universele gegaan, 6,95 euro in totaal :vertag Veeel beter :mrgreen:
gewassen :wors :thumbup Wegens tijdsgebrek niet helemaal kunnen afwerken, maar dat komt wel goed morgen :agent
@Mr.F wrote:
Gecondoleerd.
Maar waarom wil je de auto nooit meer zien als ik vragen mag?ik vermoed vreemde gevoelens bij deze wagen. Lijkt mij het meest voor de hand liggend :)
Sterkte!
Eigenlijk nog nooit problemen gehad op de keuring met mijn astra in België. (en vroeger ook niet met men seat)
Het enige waar ik het schijt van krijg, is dat ze vorige keer het nodig vonden om men astra 3 x 5 sec volledig in het rood te houden bij de roetkeuring… Mij hebben ze geleerd dat rood niet goed is voor een auto, waarom doen ze dit dan op de keuring… :swear Ik ben er zeker van dat die roetkeuring ook op 5000 rpm kan hoor (juist in het wit). :hmmz Khad hem bijna uit mijn astrake gesleurd :mrgreen:
Volgetankt. Een even het verbruik berekend: 5,1 liter /100 km :thumb En dit is nog met een stevig tripje naar Duitsland inbegrepen. Nice :wors
-
AuteurBerichten