Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor de tip!
Heb hier enkele foto’s om het wat duidelijker te maken wat ik juist bedoel:
Dit is de dunne slang die aan de voorkant van de carburateur/inlaatcollector zit:
Dit is de dikke en dunne slang die aan de achterkant zitten:
De dunne slang gaat ongeveer op de zelfde hoogte binnen zoals die aan de voorkant.Hier loopt de dikke slang naar toe, onder de inlaatcollector:
23 juli 2013 om 15:05 In reactie op: 5de int.nat MANTA & ASCONA TREFFEN 19-20-21 juli 2013 #18071828U vraagt, wij draaien ;): http://s781.photobucket.com/user/Neonlampeke/library/Manta%20en%20Ascona%20treffen%20Manta%20B%20club%20Hageland” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wij hebben in Aarschot kunnen genieten van een mooie gezellige meeting! Zalig weer, mooie wagens, knappe vrouwtjes, wat wil een mens nog meer?
Helaas wel vernomen dat dit jaar de laatste editie van dit treffen was. Zeer jammer, was er voor de eerste keer bij met de ascona. Vorige keer als bezoeker en heb me telkens geweldig geamuseerd!Proficiat aan Manta B club Hageland voor de mooie organisatie!
Jazeker, hier staan mijn foto’s: http://s781.photobucket.com/user/Neonlampeke/library/OTU%202013″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb dit weekend ook 3 dagen met de ascona in Kinrooi gestaan en genoten van een machtig weekend!
Ieder jaar is dit in orde, dit jaar ook terug dik in orde voor mij.
Van het lange gras had ik niet zo’n last.Het was wederom een leuk en gezellig treffen, Proficiat aan OCZ!
Enkele foto’s:
http://s781.photobucket.com/albums/yy91/Neonlampeke/OCZ%202012/” onclick=”window.open(this.href);return false;Dit mag dicht, heb zelf een oplossing kunnen vinden.
Ik zit eraan te denken om enkel de sproeiers er gewoon op te zetten, zodat die gaatjes gevuld zijn ;-).
Ik heb sinds vandaag ook een op-com in m’n bezit, eentje besteld in Groot-Britannië voor 22 euries, ideaal dus. Alles geïnstalleerd en effe getest. Gelukkig werkt alles heel goed.
Weet er iemand of ik extra opties kan inschakelen van m’n Signum Y20DTH van 2005 (pre-facelift)? Ik ben nog niet zo vertrouwd met alle functies en menu’s. Tips zijn altijd welkomIk heb er ook zo eentje liggen voor m’n ascona GT, m’n schoonbroer heeft er zo een onder z’n manta hangen en dat is wel degelijk materiaal!
Wat houdt dit precies allemaal in? en is dat moeilijk in te stellen? das gewoon plug en play, maar voor de instellingen ben ik een beetje bang, ben daar echt niet zo goed in eigenlijk.
Ik heb gewoon met de haardroger de logo’s warm gemaakt en dan kan je ze er gewoon aftrekken (eventueel met een oude bankkaart erachter door gaan, dan neem je al heel wat lijmresten mee). Alles is gelijmd er blijven dus geen gaten achter lekker handig!
Lijmresten heb ik verwijderd met gewone wasbenzine. achteraf even polieren om de eventuele kleurverschillen in de lak weg te werken.Ga hier ook effe een fotoke posten van mijn signum.
(3 mei wordt er nog een duplex uitlaat onder gehangen)Onlangs m’n stoffen interieur omgeruild voor een half lederen:
Ik ga nooit naar de dealer om iets te herprogrammeren of een foutcode uit te lezen, ze vragen belachelijk veel geld voor wat het maar is, m’n plaatselijke garagist (die voor de ascona vaste garagist is) doet dat gratis en voor niks.
Kan ook de stappenmotor zijn die eens moet gekuist worden
ik heb nog een meterunit dubbel liggen
origineel gepost door Dietrich Concept
zijn er al foto’sjep, hier zijn mijn foto’s: http://s199.photobucket.com/albums/aa158/neonlampke/Opel%20Club%20Zeeland%20Treffen/
origineel gepost door g-astraa
ik ben ook weer terug van een supergezellig dagje belgie:thumbup:thumbup ik heb jammer genoeg geen beker gewonnen heb het weer verloren van pastry:P:P:PAls de sfeer maar goed zit ;-). En die zat volgens mij de ganse dag goed. Zaterdag redelijk wat last gehad van de warmte, maar het is beter zo dan dat het water giet! Gans het weekend daar gezeten en vond het echt top!
Thx voor de tips! De 20seh wordt volledig onder handen genomen en voor een groot deel vernieuwd en komt in de ascona. De c20ne hou ik wel bij (iemand een tip hoe ik hem goed kan “bewaren?).
ik heb hier een volledige deur staan, mag je komen halen voor 40 of 50 euries (inclusief ruiten) moest je geïnteresseerd zijn.
Dat is een mooi machientje!
Ik heb eerst een ascona C gt gehad met een 20seh erin, die was ik beginnen restaureren maar hoe meer roest ik wegslijpte, hoe meer ik er vond (mede dankzij de vorige eigenaar die gewoon overzetstukken oplaste zonder eerst roest weg te slijpen). Die heb ik dan maar uiteen gehaald en al het bruikbare eraf gehaald. (20seh blok heb ik ook nog liggen) Nu heb ik een rode ascona C gt met een C20ne erin. Ben ik nu aan bezig met strippen. Vroeger hebben mijn ouders ook nog een Ascona C 4-deurs gehad met een 1.6 erin als ik me niet vergis (ik was toen 10-12 jaar en die wagen is me altijd bijgebleven).
Foto’s:
Naast elkaar:
Rode na een wasbeurt in het lentezonnetje:
Ik ben voor het ogenblik nog op zoek naar een verlaging, als er mensen zijn die hun ascona verlaagd hebben en hier een foto posten, kan je er dan eens bij zetten hoeveel hij verlaagd is zodat ik misschien een beeld heb?
Ik ben ook op zoek naar een voorlip, ik weet niet waar ik hem kan vinden en ben echt al lang op zoek, moest iemand er eentje liggen hebben of moest iemand weten waar ik hem kan vinden, laat me gerust iets weten. Het gaat om dit lipje met rechthoekige mistlichten:Ik ben benieuwd naar de C’kes die nog volgen! zijn prachtige wagens!
Gewoon professioneel laten afdraaien en uitbalanceren, dan betaal je er ook voor, maar ben je weer wat zekerder.
ik heb nog een 2.0Seh-blokje liggen en dat rijd idd zeer goed!
Slechte smering misschien? Maar dat verklaard niet waarom het lampje gaat branden.
Zou ik toch effe mee naar de garage gaan, dan kan je nog beslissen of je het laat herstellen of niet, maar dan weet je toch al wat het is. -
AuteurBerichten