Bassie59

Aangemaakte reacties

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • Bassie59
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 July 2024

      Ik zie alleen wat oudere berichten over dit onderwerp, maar ik liep vandaag nog steeds tegen hetzelfde probleem aan. Na aanschaf van een nieuwe opel en een half jaar gratis opel connect vandaag een mail ontvangen dat de app niet meer gebruikt kan worden. Dit zonder vooraankondiging. Verlengen alleen te betalen via creditcard en die heb ik niet. Opel klantenservice gemaild met vraag of dit ook op een andere manier kan. Ik wacht op reactie. Met de Opel ben ik dik tevreden maar de aftersales van Opel is ronduit slecht. Eerder veel  problemen gehad met  de my opel app en late of geen reactie op vragen. Dealer verwijst naar Opel en andersom. En nu dit weer. Waarom geen mogelijkheid om via ideal te betalen?

      In reactie op: Het drama wat myopel heet #18556156
      Bassie59
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 July 2024

        Ik heb geen Astra maar een Corsa Electric van juli 2024. Toen ik de auto kocht werkte My Opel helemaal niet. Dealer verwees naar de klantenservice en andersom. Uiteindelijk na tussenkomst klantenservice een instructie in de mail gekregen en leek het te werken, maar tot nu toe (dec 24) is My Opel onbetrouwbaar.  Ik gebruik de app om het percentage van de accu te checken en om de verwarming vast op afstand aan te zetten. Beide opdrachten doen het vaker niet dan wel. Het systeem reageert ook traag. Na opdracht duurt het lang voordat het systeem laat weten dat de “opdracht niet is gelukt”. Ik vind het echt jammer, want voor de rest bevalt de electrische Opel prima. Wie heeft de oplossing?

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)