Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bedankt voor de reacties.
ik heb zoals je al zei de min pool van de accu los gegooit even gewacht en de airbag losgehaald met de 2 torks schroeven aan de achterkant van het stuur. de moer los gedraaid en toen geprobeerd het stuur eraf te halen maar dat zonder resultaat krijg het niet voor elkaar die zit goed vast.
had er al wat wd40 bij gedaan en een dag laten intrekken maar krijg het gewoon niet voor elkaar, zal ik even iets anders op moeten verzinnen.
zat te denken aan een poelitrekker.
wat ze mij vertelde met de airbag probleem is het lampje uit het dashboard te halen, staat tevens hier ook het forum.gr bart
normaal tank ik altijd euro95 heb toevallig 1 keer euro98 getankt
kan ook gewoon.bart
ja zitten plaatjes bij hoe je het moet doen, best makkelijk staat duidelijk aangegeven en als je het niet weet vragen:P
zo heb de boordcomputer en verwarming vervangen, boordcomputer stelde niet veel voor maar de verwarming wel. heb wel wat zitten vloeken:P
km teller etc doe ik zaterdag.http://www.astuning.nl/Webwinkel-Product-1164114/Complete-set-Opel-Corsa-B-Tigra.html
handleiding word meegestuurd makkelijker kan niet hé;)
bart
zal zaterdagavond wat fotos maken van de binnenkant
dank je robin. die vloer mat ziet er gaaf uit heb net even gekeken en hij stond er tussen kon het niet laten om ze te bestellen:angel
ik ga van het weekend me dashbord verlichting vervangen voor blauwe leds, en wat kappen van de interieur zilver spuiten word een leuk klusje.
bart
en hier nog een foto bij daglicht:
ziet er goed uit!:kewlpics interieur ziet er gaaf uit zelf gespoten of is het carbon look? waar heb je automatten vandaan gehaalt(A)
zo’n soort probleem heb ik dus ook gehad. op het moment wanneer je toeren begint te maken een ratelend geluid best storend.
kijk je koppelstuk van het spruitstuk en kat na. kan zijn dat de flens rot en verroest is dat hij af is gebroken en daarom zo aan het rammelen is.
tenminste dat was bij mij zo.
kan ook goed zijn wat harorld zegt aangezien de uitlaat systeem niet veel spelling heeft van de brandstoftank etcbart
heb keer in scheveningen stil gestaan met me tig.. oververhit was een slang geklapt van motorblok naar radiateur van het koelsysteem, anwb gebelt ze hadden het tijdelijk gefixt en met water bijgevult, was al me koelvloeistof kwijt geraakt lag over de weg een heel spoor. en volgens mij moet ontluchten van de koelsysteem de dop van de koelvloeistof tank los halen wel bij een koude motor, en dan de auto starte en ff laten draaien. kan het fout hebben of verkeerd begrijpen:P maar zo had de anwb het bij mij gedaan. ben er gelukkig nog goedkoop vanaf gekomen.
bart
thanks!:D zit wel een lekker geluidje in combinatie met een sportluchtfilter;)
moet nog hoop aan gedaan worden, tenminste wat ik wil veranderen haha, er volgen nog foto’sbart
met een platte schroevendraaier aan de voorwiel kant onder het kapje schuiven en dan langzaam naar buiten buigen.
dan komt hij wat los, maar wel voorzichtig anders breekt inderdaad het haakje af. als de kant los is gekomen waar je de schroevendraaier onder hebt gezet dan kan je hem rustig met je hand eraf halen met geduld en wat kracht zetten is die zo los. heb ze van de week toevallig ook vervangen zwarte kapjes erop en lampjes vervangen voor witte led.gr bart
probleem is opgelost. ze staan goed, de opel dealer zei dat ze niks konden doen. had er zelf nog maar even in verdiept met een vriend van me. het was de bout aandraaie links van de dimlicht (zie foto) scheelt nogal met licht:thumbup
vette tig:D een hoop werk, kwam 2 weken geleden ook ergens een post van je tegen over je tig. netjes gemaakt!
bart
ik zal even gaan even kijken
heb een paar keer rond gedraaid, omhoog of omlaag veranderde er niks. nu je het zegt kan het goed van links-rechts hebben aangedraait ipv omhoog-omlaag. stond bij de schroef wel een L en R
ow zo oke, weet ik dat ook weer. omdat rechts nu veel hoger schijnt als links. breng hem morgen wel even naar de opel garage
ik heb me tigra zowel als 2m en halve meter van een muur afgezet en met een schroevendraaier de schroef achter de koplampen te draaien, zie geen verandering. de lichtstraal op de muur loopt horizontaal en dan halverwege schuin naar boven weet nie of dat zo hoort? ben er net even mee bezig geweest maar zie geen verandering. denk dat ik hem maar naar de garage breng die hebben er meer verstand van als mij:P
ja heb ze er zelf ingebouwd en werkt allemaal goed alleen de verlichting moet gestelt worden. alleen weet niet hoe ik dat moet gaan doen of dat het juist slimmer is dat een garage dat doet.
gr bart
-
AuteurBerichten