Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 mei 2012 om 00:38 In reactie op: Senatorman’s project: Ombouw Senator (update 26-06-2021 #17926467
vakwerk Senatorman, respect!! :wors
:thumb goed bezig!
eerste keer wilde ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven… maar nu.. wat een knurft :hmmz
en echt doodzonde van die monza, zag er wel weer heel strak uit zo platgegooid en met die velgen..
Mooi ding, vooral tof dat het een 2 deurs is :thumb
Prachtig en pijnlijk tegelijk :jerry
is dit in Frankfurt?
22 januari 2012 om 22:41 In reactie op: Senatorman’s project: Ombouw Senator (update 26-06-2021 #17926420komt me bekend voor dit soort foto’s, goed bezig :thumb
mooie collectie :thumbup
@charlois187 wrote:
Die bovenste blauwe Senator, is echt heel snel! Zit een Irmscherblok in.
tof dat ie er verder nog wel helemaal origineel uitziet, een echte wolf in schaapskleren dus, lachen bij het stoplicht :jerry
met zo’n dame zal dat wel lukken :D
@kiyamizio wrote:
Serie nummer van de 240 en 265 begint ook met dat.getal dus ik denk wel een r25 in het een kabel kopeling of hydro
kabel
Nog even een vraagje. Ik heb vandaag een Senator B handbak op de kop getikt inclusief ingekorte aandrijfas :mrgreen: :thumbup
Serienummer is 90 289 169199, deze is oa in de c30le geleverd vond ik op internet. Heb ik nu de R25 of de R35 bak?
@tweetyk25 wrote:
wil er niemand ruilen met mijn achterste mantzel veren tegen goede achter veren voor een monza.
je zou peter777 een berichtje kunnen sturen, denk dat hij zn Monza wel een stukkie omlaag wil hebben
@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
klinkt als compressor,
volgens mij zie ik jou regelmatig door helpman rijden :)
daar kom ik best vaak doorheen ja :)
nu je het zegt.. GSE’s hebben nooit chroom he, toch een nepperd dus
@Ghanz wrote:
toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha
op het kentekenplaatje na lijkt het me wel een echte GSE :mrgreen:
@soepkiepe wrote:
Ik heb vandaag de bijrijder gesproken. Met lage snelheid gebeurt had hij het over.
iets zegt me dat ie toch wel een beetje met het gas aan het spelen was, anders verlies je toch niet de macht over het stuur…
@MonzaRon wrote:
@louwe 16 klepper wrote:
in zuidafrika rijden wel meer bijzondere (oude) opels rond
manta,s met blauw getint glas
b ascona,s met ascona 400 ophanging /achteras
enz enzjaja, en Monza’s, daar hebben ze er nog genoeg van rond rijden :wub :jerry
je bedoelt die C Ascona hatchback dingen daar? :jerry
En dankjewel zeg je dan ook nog eventjes.
Ik zag net in Groningen achter een A2 Senator, zag er netjes uit, licht van kleur (grijs?). Stukje achter aan gereden over de Hereweg en het Hereplein. Daarna ging ie in parkeren aan de Herebinnensingel. Ik heb nog even getoeterd toen ik er langs reed :)
edit: volgens mij was het deze
Ik denk dat die R serie bakken bij de 6 cylinder B Senators/ A Omega’s horen?
@ckad wrote:
Andere bak is de R35 of eventueel r25 bak van een senator B. Die zijn volgens mij een stuk voordeliger.
dat is ook nog een idee, dan ook meteen in combinatie met een koppelingsset uit de senator neem ik aan?
(getrag 265 ligt momenteel even wat boven het budget ja..)
Hee thanx!! Ziet er wel vet uit zo, heb al mantzel verlagingssetje voor achter klaarliggen, nog even iets voor de voorkant vinden en dan gaat ie echt wel plat :)
@charlois wrote:
Hij was wel een liefhebber, maar 11.000 euro is wel heel erg veel geld natuurlijk.
op zich een aardige zak met geld maar een volledig gerestaureerd exemplaar is dat best waard! en dat is die van jou ook toch?
jahoor met een mooi plat bandje gaat dit zeker passen :thumb
-
AuteurBerichten