Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ok dankje voor de reactie
kan deze dan gewoon gereset worden of is vervangen de enige optie
@krasy wrote:
even kijken als je bougie gaten niet vol zit met water.
zoja dat even droogmaken en schoonmaken .zoals boven aangegeven .je luchtfilter controleren kijken als die nat is geweest zoja vervangen.
mocht de problemen terugkomen of een motorlampje gaat branden wat ik niet denk kan je hem laten uitlezen.
:thumbuphad je een u2u gestuurd
@krasy wrote:
edit zie dat je een diesel hebt dus bougie’s gaan over :angel
nee joh is een benzine had 2 jaren terug een cdti
@Opeltje17 wrote:
Had je de motor ruimte uitgespoten met een draaiende motor?
nee niet met een draaiende motor , motor was uit
@breezer wrote:
Toevallig niet met je hogedrukspuit je luchtfilterhuis volgezet met water.?
zal het ff na checken morgen , maar heb een uur geleden ff weer geprobeerd en hij stotterde niet meer en heb gelijk ff voor de test een km of 20 gereden en hij liep zo weer als normaal
zal het probleem weer terugkomen of was het gewoon dat iets nat werd waardoor hij stotterde en dat het nu gedroogd is dat ie weer stationair draait ?????
@iquick wrote:
Precies en de astra h is wat stiller op hogere snelheden dus dan is de reis iets fijner en comfortabeler vergeleken met de G, op die weg kan je goed vmaxen lekker breed en lang zonder ongelukken. Vind het jammer maar helaas is niet anders het geluk zit er drie jaar achterelkaar niet in. En waar ga je precies heen in Turkije?
Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
ik ga naar sivas in turkije , laast in 2010 gegaan met auto , wat een avontuur is dat zeg met de auto 3600 km , hoop voor je dat je in 2013 kan gaan en is zeker jammer als je voorbereid en achteraf niet kan gaan
@RISL wrote:
10 pk extra door de EGR uit te schakelen? Dat zal wel niet….
is zeker wel vlotter geworden en denk dat er wel wat pk’s bijgekomen is zo
jammer dat je vakantie niet door gaat , nou vergeleken met een astra g 1.6 is deze veel vlotter , heb ook een astra g 1.6 gehad en die is idd vele maal trager en heb van mijn astra de egr uitlaten schakelen en zijn er 10 pk’s bijgekomen en is nu 115 pk , maar z.o.z. ligt mijn snelheid tussen 130-160 km/h harder gaan ik niet makkelijk enkel tussen istanbul – ankara ff uittesten wat ie max kan .
@iquick wrote:
Houd deze het nu nog vol dan kan die 2.5 dag geen kwaad toch mits je doorkart, toch weet je het niet met alle zekerheid maar het lekt minimaal dus dan zou ik ervan uitgaan dat die het volhoud.
Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
ik ga er vanuit dat hij het gewoon volhoudt , thnx voor de info .
@iquick wrote:
Gezien het minimaal lekt zal deze het toch volhouden tot je reis voorbij is, gewoon in turkije reviseren.
Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
ik hoop het ???
iemand nog suggesties of opmerkingen ???
@jericho wrote:
Die van mijn Astra G lekt al jaren, elk jaar wordt hij bijgevuld bij de apk en nergens last van! Bij de dealer wilde ze het stuurhuis wel ff vervangen voor €1200,-.. en dat was 3 jaar geleden!
oke en lekt hij bij jou ook veel , of is het ook echt minimaal
maar je zegt dat alle 5 aansluitingen bezet zijn van het stekker onder je stoel , is gewoon 100% voorbereid
@stefanDTI wrote:
Zojuist , de stekker onder de stoel los getrokken en alle 5 de aansluitingen zijn bezet. Dus dat betekend wellicht dat het is voorbereid?
ja , hij is 100% voorbereid
@Juffer1 wrote:
Zijn er niet veel korte stukjes mee gereden ?
Onze Astra H liep de eerst weer ook 1:9 / 1:10.
Na mate we meer rijden halen we met gemak 1:14 / 1:15korte stukjes zijn zeer beperkt ,
@evertfisherman wrote:
Mijn Vectra C 1,8 16V 122 pk heeft ook een verbruik van 1:10 gemiddeld.
dan is er iets mis mee denk ik , want heb zelf ook een gts 1.8 16v gehad en daarmee reed ik makkelijk 1 op 14-15
@sw_reijnders wrote:
zuinig rijden houdt meer in dan alleen maar 100 rijden op de snelweg.
maar welke waardes wil hij halen dan?
de 2.2 staat nu eenmaal niet bekend als de zuinigste motor.als hij zuinig wil rijden, had hij een cdti moeten kopen
hij rijdt zelf amper 600-700 km per maand , heb zelf vaak gelezen dat je makkelijk
1 op 12-13 kon doen met een vlotte rijgedrag17 november 2011 om 14:18 In reactie op: koel vloeistofmelding Astra H tewijl reservoir op peil is #17620951@steinmetzpaul wrote:
Ik heb een Opel Astra H station uit 2005 met een 16 twinport motor er in.
Nou heb ik het volgende probleem ik krijg op mijn boardcomputer steeds de melding controleer koelvloeistof
maar de vloeistof is mooi op peil.
Zou de sensor gaar zijn…..?
Wie weet er raad of heeft mischien het zelfde probleem gehad ik hoor het graag van jullie
mvg Paulhoi
is het probleem al verholpen zo ja , wat was het probleem
want heb ook het zelfde probleemde kosten zijn ongeveer 100 euro , opel kan het maken alleen bij een hersteldienst zeg maar
@didi wrote:
wie weet hoe je dit zelf kan oplossen?
zelf kan je het zeer waarschijnlek niet oplossen
@Juffer1 wrote:
Als je op marktplaats zoekt vindt je wel een adres in rotterdam die dit kan oplossen.
Heb er zelf geen ervaring mee
de enige echte profesioneels is in belgie , je krijgt ook gelijk een jaar garantie op het reparatie
zie link : http://www.motor-ecu.be/home” onclick=”window.open(this.href);return false;het is het radio zelf helaas
ja het is een 4 gaats , wat ik eronder ga zetten binnenkort is dat originele 17 inch dubbelspaaks velgen van corsa D , is echt heel normaal vind ik dat ze er moeite mee hebben gehad meestal snappen ze er niks van, ben vrij zeker dat het gaat lukken , heb het dvd100 en cid al in huis kijken wanneer ik er tijd voor heb
er zijn bedrijven dit maken , en zo voor ik wet zijn de kosten circa 100 euro
-
AuteurBerichten