Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Velg zit misschien los. Heb het zelfde aan de hand gehad.
1 bouten uithalen
2 controleren op beschadigingen of cracks (1 was gebroken bij mij)
3 de velg mooi terugplaatsen en torquen@Vannos wrote:
@Opeltje17 wrote:
Onder die smalle rand je ziet het meteen over de gehele lengte van die rand heb je voor en achter 2 randen die iets hoger liggen daar moet je hem opkrikken.
@vannos bij ons gaan de Traffics(vivaro’s) en masters(movano’s) ook gewoon op 110nm is ook vast genoegja kan ook gewoon. 140 staat in het boekje om even ter vergelijken te stellen :P
Inderdaad, na een tijdje het instructieboekje te lezen ben ik ook op 140 Nm beland.
@Opeltje17 wrote:
Onder die smalle rand je ziet het meteen over de gehele lengte van die rand heb je voor en achter 2 randen die iets hoger liggen daar moet je hem opkrikken.
@vannos bij ons gaan de Traffics(vivaro’s) en masters(movano’s) ook gewoon op 110nm is ook vast genoegIk begrijp het. je bedoelt dus de smalle rand waar twee krikpunten met een inham hoger gelegen zijn. Maar ik dacht dat deze uitsparin enkel werd gebruikt voor een autokrikje die in je setje zit om je band te vervangen. Want als je zo een krik hebt met een schoteltje dan is deze rand toch redelijk smal?
@Vannos wrote:
110/120 nm is vast zat. voor een opel vivaro bus , gaan ze wel op 140 nm !
Dan toch wat ik eerst dacht!
Misschien nog even een andere vraag, ik wou zonet mijn auto opkrikken met een garagekrik, zo eentje met een cirkelvormige opkrik plaat. Nu vind ik de tekening in het instructieboekje nogal onduidelijk waar ik je juist de krik moet plaatsen. Als je misschien een duidelijk kan vertellen waar ik deze moet plaatsen, zowel achter als voor.ZIE PAGINA 200
Bedankt
@harrynijhof wrote:
Je hebt toch een instructieboekje bij de auto?
Kijk daar maar es in, weet je t tenminste zeker.Als ik me herinner staat dit niet in het boekje. Ik dacht aan 110 Nm, maar als het voor astra j 140 is dan zal het voor de GTC waarschijnlijk hetzelfde zijn.
-
AuteurBerichten