Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik had er 10j onder et 30, gaat wel maar je moet opletten met zwaar beladen auto wegens het doorveren. En ze staken iets buiten mijn kassen.
Een stukje meer info had dan wel op zijn plaats geweest…
Aha dit topic dus. Een brock b2 10×17 et 30, gaat dat passen?
Waarom voor die 25mm geen spacers?
Als ik mijn mening mag geven vind ik het “to much” en een overkill aan Tupperware. Maargoed, ieder zijn ding.
Blijft toch een dikke bak zo in het zwart! Goede basis om netjes naar OPC look te bouwen
Wat een totale onzin. Waarom zou iemand interesse hebben in de informatie of dat zijn post leuk gevonden wordt?? Waar gaat het naartoe met deze wereld…
Ik heb eventueel nog een rieger bumperlip liggen met een “verzetje” erin.
Ik hoor het wel bij enige interesse.
Ja, als je het deurpaneel loshaalt kun je enkele schroeven lossen van de strip. Verder zit deze vanaf de buitenzijde geklikt
Ik denk dat je vorige eigenaar er een deuk in had zitten, deze geprobeerd zelf terug te duwen vanaf de binnenzijde. Lelijk stuk blik geworden. Denk dat je er zelf niet zoveel aan kan doen. Zou ff langs de locale autoschade boer rijden.
14 juni 2014 om 11:06 In reactie op: Stuur huis Astra G begint met lekken Wat is wijsheid??? #18238464Ik heb ook ooit problemen gehad met jet stuurhuis. Bij mij waren de lagers er uit gelopen. Kon her stuur alle kanten op bewegen. Mijn advies, een goede 2e hands van de sloop erin hangen. Die auto is 13 jaar, enige juiste beslissing.
Oke, moet er dus rekening mee houden dat hij ca. 2cm buiten het scherm komt. De gtc is trouwens niet verlaagd!! Zou een voordeel kunnen zijn.
@dion87 wrote:
gister trouwens een rode Astra J gespot, met geloof ik een embleemloze irmscher grill
die was echt om te kwijlen. gespot in leiden/stevenshof.
zie em wel vaker rijden.Klopt, staat op de annie romeinsingel in de stevenshof!
12 juni 2014 om 18:09 In reactie op: Ventilator blijft blazen op volle toeren! Astra H GTC #18238304Kun je de zekering er niet tijdelijk uit halen? Dat zou je helpen dat het je accu niet leeg trekt. Ik vind het een wel erg bizar verhaal verder!
Bij deze dan ook mijn Astra H GTC 1.6 16V uit 2007
ik heb dus hetzelfde gehad bij mijn astra 1600szr uit 99. stond toen 80.000 op de klok. Speling werd erger naarmate het langer ging duren. Op een gegeven moment kon ik bij stilstaan van de auto het stuur iets naar me toe trekken en denk zeker wel een centimeter van links naar rechts en van boven naar beneden bewegen.
Uiteindelijk nieuw stuurkolom in laten zetten, wat bleek: de lagers vlak achter het stuur waren eruit gerold.
Dat is idd heel veel werk, daar waar ik ook de tijd niet voor heb. Zal is even rondneuzen of ik een donor auto kan bemachtigen. Maar anderzijds zijn aanbiedingen van complete schijfombouwen ook welkom.
Wat is jou acountnaam daaro dan? Ja zit denk ik wel wat in. En ik kan nog de verdere onderdelen verkopen als ik wil. maarja dan heb je een casco zonder wielen. Ook niet handig denk ik.
ja zit wat in bij een donor auto…. het zijn 17 inch brock. die 4×100 zijn meestal 16 inch of kleiner….
Daarbij komt kijken dat de brock b2 niet meer geleverd wordt, en ik wilde een breedset en vindt de b2 gewoon erg goed staan op een astra g. Daar moet je dan toevallig tegenaan lopen. Aangezien opel 5×110 heeft en deze velgen 5×112 zijn kom ik daarmee wel goed weg.Heb hier een linkje…
http://s3.postimage.org/337qpw3yc/Astra_G_Brock_1.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://s3.postimage.org/337sdfgg4/Astra_G_Brock_2.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;En als je lid bent van opelstylingclub, dan heb ik een link met alle foto’s van mijn astra:
http://www.opelstylingclub.nl/viewtopic.php?f=18&t=4782&start=25″ onclick=”window.open(this.href);return false;Met die adapterplaten overlap je bijne elk gat, lijkt mij niet veilig. en dan moet je minstens 15mm nemen. Komt het allemaal wat ver uit de kast zetten.
Een adapter van 10mm?? Nee dat dacht ik niet. Beetje onveilig. Ik heb deze auto nu 2 jaar, rijdt prima mankert verder niets aan. Velgen wilde ik gewoon dit type hebben dus ben ook bereid om er wat voor om te bowen. Wat Bluns ook zegt: het is een hobby, en dat mag geld kosten. Ben ik volledig mee eens. Voor sommigen is het een vervoersmiddel. Voor mij is het meer dan dat alleen.
Dus ik heb liever reacties die mij verder helpen dan reacties van mensen die het niet snappen waarom alleen voor een paar velgen te doen.
Ja valt allemaal wat voor te zeggen. Maar aan de andere kant die adapters ben ik al geen fan van. En het feit dat de velgen 8,5 en 10j zijn en ik dan adapters plaats komt de velg al helemaal ver naar buiten steken. Verder is de auto uit 99 maar de kilometers doen het hem nog niet. Staat nu 97000 op. JE mag hem kopen als je wilt…. ik had zelf het idee dat 5×110 schijf beter is en dat je dan nog eens een opc velg kan monteren ofzo…..
niet als je alles in 1 koopt. meestal hebben ze achterassen voor een euro of 150 a 200. dan zou je enkel de vooras moeten hebben. naven rond de 80 euro stuk. denk dat ik aan de 350 terecht kom alles bij elkaar genomen……
ik wil 5×110 omdat k daar nu me gewenste velgen voor heb. Brock B2 in de maten 8,5 en 10J in 17 inch. Hier is moeilijk aan te komen omdat je ze niet meer kan bestellen.
Dus moet nu nog schijven klauwen wielnaven e.d. hebben. Maar wat k al zeg in schijven heb je veel keuze aan maten. Welke heb ik dan nodig? Iemand die misschien nog iets in 5×110 heeft liggen??Dan doe ik er goed aan om even te kijken welke naar de tellerbak gaat. en dan de andereeventueel loshalen en de plus daarop verder aansluiten dan moet het als het goed is werken. Dacht dat het 2 dezelfde diktes waren als ik me niet vergis.
Ja ik heb al eens gekeken maar nooit iets gezien. Heeeeel vreemd ook wat betreft de pin 11 verhaal. Snap er niets van. In de bovenste connector zit de rode en daaronder een connector met daarin 2 zwarte draden….. waar gaan die in godsnaam naartoe als ik de kabels niet zie hangen. Zouden ze los in de kabelboom liggen????? Ik heb zelf een 1600 8v 5 deurs club uit ’99……
-
AuteurBerichten