Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dankje maar het is al opgelost.
Ik keek nog even in het boekje naar het zekeringenoverzicht zekering 31: Cabrio halfaut. vouwdak 2A, Volautomatisch vouwdak 5A Stationwagon ahcterruitenwisser 20A. Omdat bij mij op deze plek geen zekering zit (en de achterruitenwisser het altyd deed) ging ik ervanuit dat de achterruitenwisser bij die van de voorruitenwisser zat namelijk zekering 14: ruitenwissers. Maar ik was ten einde raad en probeerde tog maar een zekering en de ruitenwisser achter deed het weer ??? :wtf :wtf :wtf Terwijl ik er geen zekering uitgetrokken heb heel vreemd. Toen het probleem begon kreeg ik hem net terug van autoschadefriesland (opel engelsma wijnia leeuwarden) dit omdat een vrouw tegen mijn auto aangereden was (kleine bumperschade). Daarvoor deed hij het gewoon. Ik weet even niet wat ik hiervan moet denken…… :shock: :shock: :shock:Ik heb zonet de motor eraf gehaald en opengehaald ziet er schoon uit en de tandwieletjes mooi in het vet. Vervolgens heb ik er spanning op gezet (accu van me schroefmachine). Als ik ze aansluit op de bruine en de blauwe ader gaat hij constant heen en weer, sluit ik hem aan op de bruine en de zwart/paarse gaat hij terug naar zijn ruststand en doet verder nix meer. De motor werkt volgensmij dus zoals het hoort. Het probleem zit dus aan de voeding kant, heeft iemand tips om erachter te komen wat het kan zijn? Zekering is goed (zit samen met de ruitenwisser voor op dezelfde zekering en er staat 12.4V overheen. Het relais uitgewisseld met een ander en maakt geen verschil, het relais hoor ik ook tikken om een aantel seconden als ik de ruitenwisser achter aan zet. Het laatst stukje kabel van de motor tot aan de achterlichtunit doorgepiept en dus geen breuk in de kabel bij het scharnier van de kofferbak.
Iemand???Hey,
Nee deze heb ik nog niet doorgemeten, hoe moet ik dit doen?
-
AuteurBerichten