Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oke dankjewel, de auto komt binnenkort een keer langs.
Hoe demonteer je hier eigenlijk de lampschakelaar en kapjes rond het stuur?
Zit er verder nog wat van bekabeling aan de achterkant vast aan het dashbord?
Dit had mijn astra f in iedergeval wel.Klopt het dat de twinport motoren een ketting hebben?
Ja die heeft een garage hier in de buurt staan, maar deze heeft helaas geen airco.
Ik zoek er een met airco.Mmm ik zag net dat deze volgens de rdw al 6 eigenaren heeft gehad, en kenteken opzoeken app zegt 9 eigenaren.
Kon wel eens iets met mis zijn denk ik.Het is een Mig lasapparaat, ik wil af en toe wat hoek profielen of wat dikker materiaal.
Verder wil ik er gewoon plaat werk en uitlaat mee lassen.Ik heb het al gemaakt, Ik heb er gewoon 2 tulp stekkers per kanaal er aan gemaakt. Of ja 1 per channel.
@ MarkVectra,
Dit heb ik gedaan ja, de weerstand is stuk maar hij maakt ook veel lawaai.
Dus beter om dit helemaal te vervangen dan dat ik er een nieuwe weerstand er inzet en deze door brand omdat de motor te zwaar draait.Deze heb ik er stevig tegen aan gedrukt ja.
Daar heb ik al naar gekeken, maar die lekt niet en achterlichten heb ik ook al los gehad en weer vast gedraaid.
Het komt echt van boven uit die C stijl, zal woensdag of donderdag weer eens alle kappen aan die kant er af draaien.
De auto heeft geen trekhaak.
De spoiler onder plaat zit vast op de volgende plaatsen: De normale plastic bouten aan de boven kant en ik heb 2 gaten geboord, verf op gespoten om roest tegen te gaan en parkers/bouten er ingedraaid.
Rest van de spoiler zit op de volgende manier vast: De 2 schroeven/bouten die door de achterklep gaan, aan de rechter 1 schroef en aan de linker kant 1 schroef en de rest heb ik vast gekit (rond om helemaal ingestreken).Laats hadden we sneeuw en regen hier en dus dacht ik van kijk nu eens achter het kapje bij de achterlichten.
Er lag nu opeens water op het plastic gedeelte van de interieur kappen.
Nu ga ik deze week eens de kappen er af halen en kijken waar het vanaf komt, het komt volgens mij niet van de achterlichten, maar het komt echt van boven af.Welkom,
Welke motor ligt in de auto?
Ik ben laatst ook even langs de garage gereden waar ik altijd mag sleutelen.
De eigenaar daar zij, dat misschien door opspattend water en slechte rubbers op de schokdempers, dit probleem zou kunnen zijn veroorzaakt.
@KadAstra-EF wrote:
Heel recent heb ik dit ook gehad. Bij mij was de kitrand van de dakplaat lek.
Dit water sijpelde mooi via de onderkant van het dak mooi naar beneden.Heb me kapot gezocht.
Rik
Zit de plaat ook aan de achterkant gekit of alleen aan de zijkanten?
Want anders zou de bekleding van het dak ook nat moeten zijn?Weet iemand anders nog wat dit kan veroorzaken?
Deze punten heb ik al na gekeken, maar niks gevonden.
Zou het kunnen zijn dat boven aan de achterklep het water onder de rubber loopt en dan helemaal naar onder loopt?
Dat is mooi.
Ik heb de kabels van de knipperlichten bij mij achter de gevaren driehoek schakelaar aangesloten.
Daar staat als het goed is R en L op de achterkant bij de kabels, tenminste bij onze Astra F wel.
Dan heb je ze zo aangesloten.Heb je de kabels van de vergrendeling al een keer anders om aangesloten op de kiekert?
Welkom,
De centrale deur vergrendeling is min geschakeld.
Dus heb je het schema van min gestuurd gevolgd?Dat van de passagierskant kan zijn dat het schakelaartje in de deur bij het slot stuk is.
Ja ik had eerst heel lang de temperatuur sensor voor de ecu kapot, dus verbruikte hij meer.
Maar wil nu kijken wat ik uiterlijk kan rijden voordat ik weer kan tanken.
Nu is het meestal 500 km op 1 tank en dan kan er meestal 40 a 42 liter in.Ja ik heb er toen der tijd een andere km teller met toerenteller er in gezet.
De vorige had geen toeren teller en daar liep de tank meter niet zo snel omlaag.Hoe kan ik die dan verstellen?
Heb af en toe al eens aan die zwarte draai knop gedraaid, maar dan regel je de druk die weg gaat richting de luchtslang.Anders maar eens sparen voor een goede compressor.
Wat kan ik doen om meer druk te krijgen?
Hij levert 6 en een beetje bar, dan slaat hij af met pompen.
Heb deze compressor toen der tijd gekregen. -
AuteurBerichten