Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik ken hem heel goed!
gr. Jeroen :jerry
Wat grappig dat ik mijn ex-auto hier nog tegenkom!
@FnF_racer wrote:
@pascalenco wrote:
@dion87 wrote:
some random shit i got send..
heeft er iemand meer foto’s van deze astra? :oops:
@Jeroen wrote:
]
dit was de laatste updates die ik heb gezien van de eigenaar.
eigenaar heeft nu volgens mij een Golf 4 R32…. ;)
Nee, een Golf 5 R32, ook weer OEM-style
@FnF_racer wrote:
ik ook.
volgens mij waren ze er ook onder om te verkopen. ;)
Nee, het waren meerdere redenen:
– Giga onderhoud aan de hoogglans gepolijste randen
– Aanlopen aan de achterkant
– Wilde meer OEM-style@pascalenco wrote:
@petrolhead wrote:
ik vond de velgen op de eerste foto eigenlijk mooier dan die wat er nu onder zitten…. king:
Ben ik mee eens! :thumb
wat voor merk/type zaten er eerst onder weetje dat?RH ZW3 18″ in 8,5J (voor) en 9,5J (achter)
Thx!
Baas, nog steeds geen klachten met deze bougies? Heb namelijk hetzelfde probleem, heb nu NGKs die vaak misfiren… :(
Welke elektroden afstand gebruiken jullie bij de Bosch F5DP0R?
Ik zie vaak 0,6 of 0,7 bij gekietelde Z20LETs? Wat is de standaard afstand van de Bosch F5DP0R?
origineel gepost door OPCdriver
Netjes hoor , ziet er goed uit.
Hoeveel km’s gelopen?Er staat nu zo’n 95dkm op de klok.
Feli! :agent Zit knap motorisch spul op zo te zien.
Persoonlijk ben ik alleen geen fan van de kofferklep- en dakspoiler.
Ik heb dezelfde ervaring bij EDS.
1. Je auto wordt op de bank gezet
2. Nieuwe software erin via laptop
3. VermogenstestBij Vmax:
1. Ze sluiten een laptop en een turbodruk meter aan op je auto
2. Ze gaan een behoorlijk stuk rijden (bij mij waren ze meer dan 2 uur onderweg)
3. Ze schrijven software op maat.
4. VermogenstestToen ik mijn auto bij EDS had laten chippen vond ik hem nogal nerveus en kon je eigenlijk alleen volgas normaal rijden. Sindsdat ik bij Vmax ben geweest is dit toch wel anders: veel betere vermogensopbouw en je kunt normaal rijden zonder volgas te geven.
Verwacht sowieso niet al te veel van EDS en hun vermogensbank. Sindsdat ik bij Vmax ben geweest weet ik wel beter. :angel
Heb ook nog een paar foto’s gemaakt
Lol, je hebt ons gespot (Ik, Bossa en Chun) aan de rechterkant. :kewlpics
Was een super toffe meeting, heerlijk weer en een hoog niveau. Ben nu alleen behoorlijk verbrand..
Bij mij ook geen problemen gehad met de APK
Ik weet niet of ik nu hetzelfde bedoel, maar hij moet op de vacuum slang van de benzinedruk regelaar aangesloten worden, dan werkt hij het beste.
Milltek :agent
Ik gebruik zelf ook de DAP500 (dual-action) op mijn OPC en die voldoet prima. Met Poorboys SSR heb ik zelf geen ervaring, ik gebruik meer Meguiars M83 en M80 of Menzerna.
Over het algemeen zijn de lakken rond dit bouwjaar zacht en zul je dus geen rotary nodig hebben.
Maargoed, eigenlijk kun je dit alleen weten dmv een testspot…:vertag
11 maart 2010 om 19:47 In reactie op: Wie kent goede opel monteur/garage omgeving Amsterdam? #17624724neem eens contact op met Bossa
http://www.opel-forum.nl/member.php?action=viewpro&member=Bossa
Gaaf systeem, vind de sport cat trouwens vrij klein itt de cat die ik heb op m’n Milltek.
Kun je niet even een sound/film clipje maken? king:
Ik kan Milltek alleen maar aanraden, net zo duur als Remus maar persoonlijk vind ik het een mooiere sound geven
gokje.. Astra Coupe Turbo (dus Z20LET), staat in zijn signature… :angel
Krasvrije wasstraten, daar kan ik me echt aan dood ergeren… dat er mensen zijn die dat kunnen verkopen.
Sowieso is er altijd zand of ander grof vuil wat in de borstels blijft hangen en op je lak terecht komt, waardoor je dus de bekende poetskringen / swirls van krijgt. Zo’n wasbox met van die afwasborstels is precies hetzelfde probleem, je auto wordt er alleen tijdelijk ietsje beter op;
Ik spoel m’n auto af en toe even af met een hoge drukreiniger om de pekel er af te spuiten. Als de temperaturen weer ietsje hoger zijn, ga ik weer met een emmertje voor het huis staan :)
check deze video
origineel gepost door OPC Turbo
Als het een turbo is dan zal het wel het vacuumregelklepje van je turbo zijn… zit achterop het inlaat spruitstuk… is een bekend probleem (als het een Z20LET is) die van had het ook… ik heb hem vervangen en nu schokt hij niet meer.Zou je misschien eens een foto kunnen maken, ben erg benieuwd aangezien mijn OPC II ook een dip heeft tussen de 2000 en 3000 toeren, dit kan een hoop verklaren…
origineel gepost door patman
-Zodra ik alles gemonteerd heb, wil ik de auto zoiezo laten chippen. Dus als je je auto phase 1 laat chippen bij bv. eds, zit de remap hier dan automatisch bij of moet je dit apart doen?Ik heb eerst ook mijn auto bij EDS laten chippen, met de originele Z20LET turbo en later na de montage van de Z20LEH moest ik opnieuw chippen (kosten €100). Ik weet niet of ze Phase I incl Z20LEH software hebben die hetzelfde kost als de normale Phase I
-Ik ben van plan vanalles bij courtenay te bestellen, zijn er mensen die met dit bedrijf ervaring hebben?
Prima ervaringen, heb daar al meerdere malen wat onderdelen besteld: VXR Turbo, Milltek uitlaatlijn, silicone slangen etc. Zijn dus te vertrouwen…
-Zijn er mensen die van daar de dump valve of versterkte koppeling hebben en wat zijn de ervaringen?
De dumpvalve die ze daar verkopen is volgens mij gewoon de Baileys DV26-D die iedereen zowat heeft, zijn ook verkrijgbaar bij M-Tech bijvoorbeeld. Ik rij er al een tijdje mee, maar hij lekt nog wel eens wat boost. Zelf ben ik aan het kijken voor de EVOMS interne dumpvalve, verkrijgbaar bij Regal (ook Engeland). Kwa versterkte koppeling is mij door EDS aangeraden dit alleen te doen als de bouwjaar van je Z20LET van 2004 of nieuwer is.
-Als je de koppeling met drukgroep vervangt, is het dan ook verstandig om de koppelings cilinder te vervangen?
Geen idee.. :P
-Is de originele koppeling goed genoeg of is het verstandig een versterkte koppelin te nemen en als je voor een versterkte koppeling kiest, kun je dan een originele drukgroep gebruiken?
Originele koppeling voldoet, tenzij je bouwjaar 2004 of nieuwer hebt dus.
-Hoe gaat het eigenlijk met bestellen bij courtenay? aangezien dit bedrijf in engeland ligt. Gaat het overmaken automatisch of moet je alles zelf omrekenen en hoe zit het met verzendkosten?
Gewoon een mail sturen met hetgeen wat je wilt bestellen en duidelijk maken dat je via IBAN (internationale overboeking) wilt betalen. Dan sturen ze je de totale kosten incl verzendkosten (±30 pond). Via internetbankieren moet je dan dus een internationale overboeking doen, met alle boekingskosten op jouw naam en in ponden, je kan dus de muntsoort kiezen (bij ABN in ieder geval wel) en dan rekent de bank alles voor je om
– Bij de installatie handleiding van courtenay voor de turbo staat het volgende: when used on z20let/z20lel/z20ler engines ensure water pipes are swapped from vxr location to zlet location. Wat bedoelen ze hier precies mee?
Op de Z20LEH turbo zitten de koelvloeistofslang aansluitingen precies andersom dan de Z20LET. Deze moest je op de Z20LEH dusdanig omwisselen, zoals op je Z20LET.
Nou, ik hoop dat we elkaar goed kunnen helpen met dit topic.
de Ooijevaar in Blokker, is volgens mij wel 1 van de grotere
present
origineel gepost door Dietrich Concept
lijkt wel een oldtimer meeting zijn veel oudere modellen op de foto’swel allemaal mooie oldtimers
haha ik wou precies hetzelfde zeggen, of er ook nog auto’s na 1900 gebouwd zijn aanwezig waren :angel
-
AuteurBerichten