Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
doe de airco test bij een garage
koplampen
sorry voor de tekst verdubbeling er ging wat fout
ja.eerst starten dan werken de lichten dan gaan ze uit en later ik denk een paar minuten dan doen ze het weer en weer later zijn ze weer uit en ze
branden door.een draad of extra zekering zou het verhelpen maar ze bleven doorbranden.de dynamo vervangen er is nog niks door gebrand maar
de verlichting valt nog wel uit.voordat de dynamo vervangen was viel ook de boord computer waar de datum en de tijd worden weergegeven
uit of deze knipperde soms zelfs de snelheids meter de toeren teller de benzine meter en de temperatuur meter en het accu lampje brandde als ik
meer snelheid maakte ging dit weer voorbij
ja.eerst starten dan werken de lichten dan gaan ze uit en later ik denk een paar minuten dan doen ze het weer en weer later zijn ze weer uit en ze
branden door.een draad of extra zekering zou het verhelpen maar ze bleven doorbranden.de dynamo vervangen er is nog niks door gebrand maar
de verlichting valt nog wel uit.voordat de dynamo vervangen was viel ook de boord computer waar de datum en de tijd worden weergegeven
uit of deze knipperde soms zelfs de snelheids meter de toeren teller de benzine meter en de temperatuur meter en het accu lampje brandde als ik
meer snelheid maakte ging dit weer voorbij
ja.eerst starten dan werken de lichten dan gaan ze uit en later ik denk een paar minuten dan doen ze het weer en weer later zijn ze weer uit en ze
branden door.een draad of extra zekering zou het verhelpen maar ze bleven doorbranden.de dynamo vervangen er is nog niks door gebrand maar
de verlichting valt nog wel uit.voordat de dynamo vervangen was viel ook de boord computer waar de datum en de tijd worden weergegeven
uit of deze knipperde soms zelfs de snelheids meter de toeren teller de benzine meter en de temperatuur meter en het accu lampje brandde als ik
meer snelheid maakte ging dit weer voorbij
ja.eerst starten dan werken de lichten dan gaan ze uit en later ik denk een paar minuten dan doen ze het weer en weer later zijn ze weer uit en ze
branden door.een draad of extra zekering zou het verhelpen maar ze bleven doorbranden.de dynamo vervangen er is nog niks door gebrand maar
de verlichting valt nog wel uit.voordat de dynamo vervangen was viel ook de boord computer waar de datum en de tijd worden weergegeven
uit of deze knipperde soms zelfs de snelheids meter de toeren teller de benzine meter en de temperatuur meter en het accu lampje brandde als ik
meer snelheid maakte ging dit weer voorbij
ja.eerst starten dan werken de lichten dan gaan ze uit en later ik denk een paar minuten dan doen ze het weer en weer later zijn ze weer uit en ze
branden door.een draad of extra zekering zou het verhelpen maar ze bleven doorbranden.de dynamo vervangen er is nog niks door gebrand maar
de verlichting valt nog wel uit.voordat de dynamo vervangen was viel ook de boord computer waar de datum en de tijd worden weergegeven
uit of deze knipperde soms zelfs de snelheids meter de toeren teller de benzine meter en de temperatuur meter en het accu lampje brandde als ik
meer snelheid maakte ging dit weer voorbij
ja.eerst starten dan werken de lichten dan gaan ze uit en later ik denk een paar minuten dan doen ze het weer en weer later zijn ze weer uit en ze
branden door.een draad of extra zekering zou het verhelpen maar ze bleven doorbranden.de dynamo vervangen er is nog niks door gebrand maar
de verlichting valt nog wel uit.voordat de dynamo vervangen was viel ook de boord computer waar de datum en de tijd worden weergegeven
uit of deze knipperde soms zelfs de snelheids meter de toeren teller de benzine meter en de temperatuur meter en het accu lampje brandde als ik
meer snelheid maakte ging dit weer voorbij
aan uit
willem en hoe repereer ik de compressorkoppeling.ik kan het onderdeel nergen vinden
bert je hebt gelijk de airco is gecontroleerd en er zat vloeistof zat in. termometer ging erin en het was 26 graden duidelijk dat deze het niet deed.naar de
airco boer.deze vertelde mij dat het de klots of kluts was.en dus hulp heb ik gezocht bij de kwakfit grappige naam.en bij de airco boer.ik gezocht bij
onderdelen.com en de klots of kluts zat er niet tussen volgens mij ook gewoon een grap van de airco boer.het is de kluts.ik heb onder de afdek plaat
gekeken en daar zit de olie vuldop.geen bougie te zien.ik zal nog eens kijken.
wat is de kluts of de klots van de airco ik begrijp er helemaal niets van
het afdek kappie erafgehaald maar niks gevonden .en ik heb niet gezegd dat het raar is als iemand vraagt welk mode astra het is voor de juiste tip.en
waar zit de goede airco boer.en dit astraatje heb ik nog niet zo lang dus moet ik eerst weer alles zoekenen in de autvraag baak van ph olving staat ook niet alles.
en voor iedereen nog een fijne koninginnedag.ik ga scheumen
ja ene willem wilde weten welk modelletje het was dus ik er maar bij gezet.laten vullen is ongeveer 130 euro en dat onderdeel ook 130 euro
ongeveer en dan nog afwachten of het wel gaat lukken.ik dacht eerst het lucht filter huis maar weer en de poly v riem ja en dan.en waar gaat de vulling
heen van de airco.opvang bak eronder.ik weet er zit freon in maar is dat net als koelvloeistof of is het vet chemische bende en heb ik er speciale
handschoenen voor nodig.in de vraagbaak van de astra staat niks over de airco.ja de druksensor kon ik vinden.en bij de kwakfit was het de gratis
airco check
en waar zitten de bougies van de opel astra 1998 1.6xel model
en de kabels. bij de vorige autoos zag ik ze mooi op een rijtje zitten.en ik heb nog een gratis tip voor jullie maar dat wisten jullie al denk ik.als de lampen
van de astra steeds door branden moet er een nieuwe dynamo in.en ik kreeg het onderste boutje niet los dus weg gebracht 30 euro dynamo
geplaatst.en bij de officiele opel garages zou het 2 of meer uur duren na 10 of 20 minuten was ik de amateur al klaar met de poly v riem en waarom
moet die spanrol los en ik onder de auto kruipen en met een ratel proberen het boutje los te draaien maar niks kon er er niet bij en van de andere
kant dacht ik die los te meppen maar gereedschap er voor was er niet en de inbus was niet niet lang genoeg en te kort.dus wegbrengen en na een
uurtje was hij klaar. eruit erin de dynamo.er was zelfs een meneer die beweerde er 4 uur voor nodig te hebben.
astra g 1998 16xel.bij de kwikfit werdt er de gratis airco check gedaan.termometer in het ventilatie rooster 26 graden.lek is tie niet vloeistof gemeten en die zat vol.ze stuurden me door ik naar de airco specialist.wat het was weet ik niet meer wel de 350 euro of 450 euro die ik kwijt ga raken na reperatie.
moet ik me echt gaan voorstellen
-
AuteurBerichten