Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@vinc diesel wrote:
ik heb bij mijn 1.7d ook een sleutel zonder transponder en deze slaat de motor op aan en gelijk weer uit start je door brand er ook bij mij niets ik heb deze sleutel laten maken voor het geval ik mijn sleutels een x in het contact laat en de auto op slot dicht gooi
Bij jou slaat de auto tenminste nog even aan , die van mij doet helemaal niks ,echt alles werkt aan de auto behalve de brandstofpomp en de ontsteking , vind het een beetje vreemd dat hij VOOR de reparatie WEL starte met de sleutels die ik heb , en daarna niet meer .
@Fearless wrote:
Hoe starte je hem van te voren dan? toch ook gewoon met die sleutel?
Als die nu niet aan wil slaan heb je gewoon ergens een fout gemaakt.Het is zo simpel dat er gewoon niks fout kan gaan mijns inziens . alle stekkers passen maar op 1 manier , maar ik ga eens kijken of inderdaad de transponder of de sleutel misschien onder het stuurhuis zit , maar wat ik ook vreemd vind is dat het storingslampje van de motor ook niet brand ,ga maar eens naar de dealer van de week ff laten uitlezen .
@asjemenau wrote:
Hallo forumgenoten .
Ik heb enige tijd geleden de koppakking van mijn Corsa vervangen , en zoals het hoort de accupolen losgemaakt . Nu weet ik bijna zeker dat de auto voorzien van een startonderbreker (er zit een zwarte ring met om het contactslot met een stekker met 5 draden) , maar ik heb geen sleutel met transponder. Nu is mijn vraag. A hoeveel kost zo’n sleutel , en B, is er een mogelijkheid om de startonderbreker te omzeilen (voordat ik de accu loskoppelde starte de auto met de geleverde sleutels , zonder transponder dus)het is een Opel Corsa Swing met een 1.2 nz motor uit 1995Ondanks alle goede bedoelingen geloof ik dat jullie mijn fac niet goed hebben gelezen , ik heb geen sleutel met transponder dus kan ik die ook niet kopieeren
Richard en Dennis allebei bedankt voor de informatie , ga alles weer nakijken maar blijf het toch vreemd vinden dat de auto opeens niet meer start want ik heb hem toch rijdend neergezet en had OOK met de lekke pakking geen startproblemen
Richard bedankt voor de informatie .maar nog ff een vraagje, als de krukassensor stuk is wordt de bobine dan ook niet aangestuurd , en allebei de massadraden zijn aangesloten (het zijn er zelfs 4 ) het enigste wat er nog aan de hand kan zijn is een draadbreuk misschien , heb vandaag vanwege het klote weer niets gedaan ,.
vriendelijke groet Johan
@crossagek wrote:
ik weet wat voor drama grijs metallic is om te spuiten . heb namelijk 2 keer die kleur gehad op een auto en 1 keer schade geval en 2 keer onderdelen laten spuiten .
schade aan bumper en motorkap is uitgeneveld over zijschermen en je zag bijna geen kleurverschil
onderdelen laten spuiten in goede kleur en daarna montage en damn wat een kleurverschil .
Dus uitnevelen over de schermen is wel beter om kleurverschil te voorkomen en ik weet wel zeker dat als er mensen zijn die autospuiter zijn dit beamen :angel .
Ben zelf autospuiter geweest en uitwasen (of uitnevelen ) deden wij bij elke kleur zeker bij metalic (al zou je de verf uit de fabriek hebben krijg je nog kleurverschil) maar bij liggende delen valt het minder op
-
AuteurBerichten