Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
toch alvast bedankt
het is een in hoogte verstelbaar stuur van een gse , mocht dat verschil maken ?
okay jongens sorry voor de late reactie ( druk druk ) maar ik heb de monza afgelopen weekend eens even goed verwend
– nieuw luchtfilter
– nieuw olie filter
– nieuwe olie
– nieuwe bougies
– injectie reiniger
– kachel doorgespoelden dat vond die wel lekker , loopt inmiddels weer volgens
” acceptabele ” waardes . gelukkig geen rare dingen stuk .dus toch een samenloop van korte ritjes , kou , oud luchtfilter , “goedkope ” benzine enz
toch bedankt voor het meedenken en de suggesties
groeten Arthur.ja ik heb bij m’n bmw wel eens een lambdasonde vervangen maar kon er even gauw geen ontdekken bij de monza , maar goed , zal zaterdag eens goed kijken.
oke , zal er ook eens wat bougies uit draaien , maar een lambdasonde kan ik niet vinden , waar zou die moeten zitten / hoe ziet het er uit bij zo’n oude opel
( als die er op zou zitten ) en blauwe afdekkappies zitten er niet op. zal wel zaterdag worden voor ik weer even tijd heb,
goede ideeen blijven welkom , bedankt .nog even wat extra informatie : ook de boardcomputer meld het extra verbruik : gem. 24 liter op 100 km :cry
de monza loopt overigens netjes stationair ( op 6 cylinders )en rijdt ook gewoon goed als die warm is . trekt goed door en start net zoals daarvoor ( in 1 keer als die koud is en na een slag 4 als die warm is , maar ik heb begrepen dat dit normaal is ) luchtfilter heb ik laatst nog schoon geblazen.
ik hoop dat ik tegen iets pietluttigs aanloop morgen.ik heb nog niet gekeken ( rij er niet elke dag mee , en wilde de reacties even afwachten ) maar ga morgen eens even het een en ander nakijken , bedankt en blijf open staan voor ideeen.
toch maar ff naar de zijkanten van je schutboard kijken voordat je vrolijk naar de rdw rijdt :agent
gewicht op kenteken is altijd basis gewicht , opties worden nooit meegewogen. maar het ging toch alleen om wel of geen gse te herkennen;)
de pk gewicht verhouding is er niet beter op :wtf
volgens mij is een originele gse zwaarder (1484 kg ) inplaats van een gewone 3.0 a2 ( 1408 kg ) zo zijn ook de omgekatte jongens te herkennen , 3.0 a1 weegt namelijk 1396 kg . zal alleen een enkele kilo schelen of het automaat is of handgeschakeld.
rondom gse met digidash uit 81 :sleeping ik zou zeggen bekijk het schutboord zeer goed bij de aansluitingen aan de buitenkant. en vraag om de foto’s van deze “grote verbouwing ” :hmmz
-
AuteurBerichten