Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Helaas komen er meerdere problemen aan bij de astra waardoor de kosten te hoog worden om hem te laten maken, ik rijd er nog een paar maanden mee en dan ruil ik hem in :thumbdown
Morgen gaan ze de lekkage opsporen en repareren, ik hoop natuurlijk op een meevaller :vertag :afro
Alles is droog, klep werkt, airco is al jaren defect. Interieur filter is nog niet gecheckt. Paravaanafvoer waar vind ik die?
Woon in Ede dus als je een adresje met ervaring in Ede weet hahaha
Bedankt voor de hulp allemaal, ik denk dat ik binnenkort toch de reparatie aan de afsluiter laat uitvoeren, voor een 100 of 6 koop ik geen andere betrouwbare auto
Hij is inderdaad nat op de kabelboom Maar dit is dus een dure reparatie? Is het gezien de leeftijd en de kmstand van de auto nog rendabel? Remmen komen er ook nog aan om vervangen te worden. ..
Super duidelijk dank je wel! Nou komt het…. die stekker en daarom heen is droog :-s
Word nog spannend hahaha.Uhhhhm durf het bijna niet te vragen maar waar zit hij precies op het blok?
Ik heb net ff onder de kap gekeken en geroken maar koud stinkt hij helemaal niet naar diesel, alleen met warme motor ruikt hij naar diesel.Lekker dan :-s
Die afsluiter, weet je daar toevallig de originele benaming van?Accu is wel slecht.
Weet je toevallig ook hoe je dit kan verhelpen?
Goedenavond,
Als ik mijn achterruitenwisser(Astra G Caravan) aanzet dan slaat hij helemaal door naar beneden zodat hij naar de straat wijst. Ik kan de ruitenwisser ook helemaal doordraaien zonder dat hij ergens blokkeert!Weet iemand wat hier aan de hand is? :wtf
een originele lmm,Bosch als ik het goed heb.Ik ben niet van de immitatie,is meestal duurkoop.
Ik heb alleen het gedeelte gekocht wat er in geschroefd zit en niet het hele komplete ding.Dan betaal je inderdaad 200.is heel makkelijk te testen
gewoon de stekker van de lmm eraf halen en even rijden,is hij kapot dan loopt hij zonder stekker als een zonnetje.
Heb het ook gehad,vaak noodprogramma wat dan er in sprong,na een tip van de dealer even een paar 100m zonder stekker gereden en hij liep prima.
lmm vervangen en probleem opgelost.
wel weer ff 89 euro:thumbdownhet rauwe geluid doet hij als hij warm is,koud loopt hij als een zonnetje.
als hij warm is loopt hij ook nog steeds goed hoor alleen klinkt het motorgeluid een stuk rauwer,een beetje een zoem erdoornet ff bij de garage geweest nadat het gepiep echt de spuigaten uitliep, de klauw getest,deze was goed.
Cilinder komt mooi terug dus de leiding was het niet
Alles eraf gehaald en zonder schijf piepte hij nog steeds,het zijn dus niet de remmen;)
De dop die op de as zit eraf getikt met beitel en hamer en toen was het gepiep verdwenen:o
Blijkt dat er waarschijnlijk wat roest of iets tussen het draaiende gedeelte bij het wiellager heeft gezeten wat het gepiep veroorzaakte.
Nu is het helemaal weg:jerry
geen vogeltje meer in het wiel rechtsvoor.
Gaat hij in de toekomst weer piepen dan vervangen ik het wiellager.
Mannen bedankt voor de hulp:thumbuporigineel gepost door mallemalle
origineel gepost door arnold buurma
Ik heb op de sloop een gebruikte goede klauw gehaald een tijd terug want toen was het aan de rechterkant waar het aanliep.
Het probleem bleef zich voordoen toen.
Hoe is de hoofdremcilinder te controleren op juiste werking?
Alvast bedankt voor je hulp:thumbupkheb eens hetzelfde gehad, bleek remslangen te zijn, te oud, zat propje in de slangen en hield de blokken regen de schijf op die manier
remslangen zijn de kosten niet lijkt mij
aha dat zou natuurlijk kunnen,die zijn ook nog nooit vervangen.
iemand een goed online adresje?Ik heb op de sloop een gebruikte goede klauw gehaald een tijd terug want toen was het aan de rechterkant waar het aanliep.
Het probleem bleef zich voordoen toen.
Hoe is de hoofdremcilinder te controleren op juiste werking?
Alvast bedankt voor je hulp:thumbuporigineel gepost door wim-v6
Zijn de klauwe al eens vervangen.Probeer anders een Occasie modellen??
Is het voor of achter??
heb je schijven achter??
en anders moet je m inruilen voor iets wat niet opel is.
het probleem is dat Opel zijn remsystemen deelt met Veel andere europese merken:
BMW
Volkswagen
Ford
Peugeot
Seat
Skoda
Daewoo/Chevrolet
en nog wat moderne USA merken.Allemaal ATE of Brembo systemen
willem
Hoi willem.
Ik heb de klauwen nog nooit vervangen.heb er al zoveel geld ingestopt dat ik daar eigenlijk niet op zit te wachten om dat even te proberen.
Hij is het gaan doen toen de schijven en blokken zijn vervangen.
Wiellagers zijn trouwens goed.
Ik heb achter trommels trouwens.
wat ik zo vreemd vind is dat hij het vooral doet bij het insturen van bochten.
Ik ben helemaal opel-gek maar ik heb echt met elke opel die ik had wel wat gehad.
Vooral het rauwe motor geluid na een rit van 45km(naar mijn werk) baard me ook zorgen,lijkt me echt niet normaal.
Hij krijgt netjes al zijn onderhoud en loopt verder prima hoororigineel gepost door McKaamos
De zuiger in de klauw ook vervangen? Want het kan zijn dat die blijft steken en zo het remblok tegen de schijf aan blijft duwen.Nee dat niet volgens mij,zaterdag gaat hij naar de garage om in eerste instantie de klauw weer gangbaar te maken.
Blijft het probleem zicht voordoen komt er waarschijnlijk een hele nieuwe klauw op. -
AuteurBerichten