Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt, de motor loopt beter dan verwacht om niet gerestaureerd te zijn.
Ik kan toch niet wachten om te wisselen met de 1.9 hoorVoor degene die het nog volgen een paar foto’s met de nieuwe wielen
Ik heb ook al ondervonden dat het hier veel stiller is geworden. Na dat het forum een nieuwe look heeft gekregen was het ineens dood
miss dat het nog terug komt je weet nooitDe meeste stukken voor de nieuwe motor zijn eindelijk geleverd
Het is wel mooi grief maar nu nog alles samen tot een werkende motor krijgenZe zijn omgebouwd van 13″ naar 15″ meer velg en minder band :p
De nieuwe wielen krijgen vorm enkel nog lakken en afwerken
met dank aan http://www.2polished.be/Ik heb een mail gekregen dat de pistons van de link die je gedeeld had niet meer te verkrijgen zijn
Met deze zou het ook moeten lukken denk ik: http://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/Motorenbereich/CIH/Kolben/Schmiedekolben-1%2C9-CIH-ohne-Dom?source=2&refertype=1&referid=83
Ik heb ze nog een mail gestuurd of ze afmetingen kunnen sturen om zeker te zijn dat gaan passen, dus hopelijk kan ik dan weer verderDat is wat ik zocht. Maar ze zijn wel nogal duur ben al wat aan het rondkijken voor een gereviseerd blok te kopen. Ik ga de prijzen dan eens vergelijken want het gaat mij veel geld kosten om die 1.9 goed te krijgen :no-money:
Nog meer problemen mijn plannen met de 1.9 zullen dan toch niet kunnen doorgaan. Er zijn geen zuiger van diameter 93mm in over maat te krijgen. Ik zal dan toch moeten toegeven en opzoek gaan naar een andere motor 2.0 of 2.2 ..
Van fouten kan je leren heOei dat is niet goed.Op de papieren staat er dat het voor manta a is. Ik ging er dus vanuit dat het zou passen
Het nieuw spruitstuk voor de 1.9 is geleverd en ik heb het meteen ook gewrapped met heat wrap
ik had wel een beetje te weinig maar het bovenste deel is wel het belangrijkste dus het is niet zo erghier ben ik wel effe fier op
kleppendeksel voor de 1.9 injectie die er hopelijk binnenkort in komt
het randje is overal 15mm.
Nieuwe schokdempers voor achteraan zijn eindelijk geleverd :p nu nog de tijd vinden om wat te sleutelen
https://www.youtube.com/watch?v=YQapNM0RJ4M&feature=youtu.be
Nu de voorkant nog fiksen en andere wielen monteren
ik wou men manta graag verlagen maar qua verlagingsveren vond ik niet echt iets dat ik goed vond dus ben ik maar begonnen met air ride te installeren.
het grote voordeel hieraan is altijd optimaal rijcomfort en als er een drempel aankomt kan je hem gewoon even omhoog zetten.ik wacht wel nog op een setje gas shocks maar die zouden eind volgende week geleverd worden. Dan is de achterkant helemaal klaar en moet ik enkel nog balgen installeren aan de voorkant.
De toekomstige velgjes uitmeten en passen.
Ze moeten uiteraard nog veel veranderen lakken, polieren, …Om foto’s te plaatsen moet je ze eerst verkleinen. Dit kan op foto’s verkleinen.nl Als dat gedaan is kan je ze online plaatsen bv op Google foto’s (je moet er dan wel op letten dat die openbaar staan) dan kan je de url van de foto in je reactie of topic plaatsen
Het interieur is volledig afgewerkt
Ik vind die rubberslangen zo slordig en het valt ook meer op. De bedoeling was om de leiding te plooien uit een lange buis maar dat lukte niet echt.
Dus heb ik het maar met soldeerbochtjes gemaakt en persoonlijk vind ik het nog steeds mooier dan de rubberslangen.Fout
Het interieur is ook eindelijk klaar
1e Velg is afgewerkt
originele velgjes restaureren
Ik heb de velgen gezandstraald en laten spuiten in zwart.
Nu ben ik bezig met het spuiten van het zilver maar daar kruipt veel tijd in. -
AuteurBerichten