Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
aaah oke, dat ga ik morgen eens testen, merci!!!
hoe kan je dat dan testen?
En ik denk dat een peolietrekker er juist niet in past :lol:Dat dacht ik ook al en ik heb al op verschillende websites naar zo een magneetkoppeling gekeken maar ik vind er moeilijk ene voor een 1.3 cdti…
:???:Ik heb ook eens een vraagje :) weet er iemand misschien of al de opel astra h’s 1.3 cdti ESP hebben?
Merci voor jullie hulp :)Oke ik zal er eens op letten!
Om de hoeveel tijd regenerereert die normaal? 1000km? En hoe merk je dat? Ik rij meestal 35 km aan een stuk, waarschijnlijk teweinig?
Ik heb alles nog eens gecontroleerd. Van mijn vloeistoffen is er geen verschil te merken en ik heb nog al mijn vermogen. De kleur is echter grijsachtig.
Aah sorry niet gelezen ;) hoe kan je die reinigen?
De rookpluim is licht grijs
Aah oke gelukkig :) maar weet je misschien of er een roetfilter in een ‘euro4’ zit.
Mijn lek is gestopt en mijn versnellingsbak schakelt een beetje soepeler :) komt waarschijnlijk omdat er een additief in de stopleak zat.
Het is wel van een goed merk maar ik laat geen nieuwe pakking zetten omdat iemand uit de garage zei dat het nog niet zo erg is.
Ik hou jullie op de hoogte!Vandaag nog eens gecontroleerd en op de goede manier. Er zat nog teveel in maar het was maar een 250ml teveel… Ik heb dus wat er teveel was eruit gedaan en vervolgens een stop lek product voor een manuele versnellingsbak ingedaan voor het lek (versnellingsbak is ook schoon gemaakt :D)
Met de man van de autoparts winkel gepraat en die zei dat het zou moeten helpen, hij had ook een opel met een zwetende versnellingsbak…
Hopelijk is nu alles opgelost.Ps: de transmissieolie is nog helder rood ;)
Merci voor de info!
Ik heb mijn auto ook terug naar beneden gezet op ashoogte maar niet ver genoeg, dus hij stond nog scheef denk ik :)
Volgende week ga ik een onderhoudsbeurt doen en ga ik alles ook eens kuisen, dan zie ik van waar het komt.
Bedankt voor de antwoorden!De olie was koud en ik weet zelf ook niet hoeveel er in gaat…
Maar kan het zijn dat er door teveel olie je transmissie kan lekken? Ik heb dat eens gehoord als je ergens teveel olie in doet dat de afdichting kan stuk gaan of is dit een leugen?Ik heb deze ook afgetapt zoals u zegt en het stroomde er uit. Normaal moet dit druppen…
Kan het zijn dat ze in de fabriek er al teveel in doen voor de zekerheid? Of is dit raar? -
AuteurBerichten