Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt allemaal voor de enorme hoeveelheid antwoorden op mijn vraag….
Dank je wel!
Z16SE 1600 8v dus. op lpg-g3
Hoe bedoel je? Moet er een compleet nieuw wiellager in?
Bedankt !
Ik schaam me dood, maar ben ook de cd kwijt voor mijn clone op-com. zou iemand mij daarmee kunnen helpen?
Alvast bedankt mvg AndreAls de lambdasondes 1 of allebei, kapot zijn, dan schakelt ie toch terug naar benzine?
De schakelaar brandt als altijd. Niet feller of minder fel dan anders.
Ik heb nog ff verder gegoogeld (moest werken..): P0141 heeft betrekking op lambdasonde. 2de. Ik zal die eens checken.
P130 heef met de EGR te maken.
300 en 303 met cilinders misfiring..Ik begrijp alleen niet 443 en 460 en de 230 . Hebben die met bovenstaande fouten een verband of staan die op zichzelf?
Bedankt allen, ik heb de andere sleutel geprobeerd, daar zit geen werkende transponder in(batterij leeg), en de auto start gewoon met deze sleutel. Vandaag was gewoon starten lopen, diverse keren.
Het probleem is een beetje dat ik de storing niet kan oproepen, dus maar moet wachten tot ie weer optreedt.
Laatst al wel een nieuwe massakabel gemonteerd tussen blok en chassis, die was stuk.
Oranje lampje knippert ook niet als ik start.Mijn gevoel zegt dat het niet de startmotor/relais is, maar idd een perobleem met de sleutel/contactslot.
Ik ga zsm een nieuw slot laten monteren en dan geef ik een update.IIg bedankt voor de reacties tot zover.Nee nog niet, maar het zijn gewone sleutels , geen electronische. Maar ik zal het sowieso proberen.
Denk je dat het in het contactslot zit?Astra g 1,6 16v uit 2001 met g3 gas. RDW zegt: Astra g-cc z1.6XE
Sorry ,ben tijdje weggeweest door familieomstandigheden. Het blijkt dat als de sleutel in het contact zit en ik deze naar beneden trek ietsje, dat de ramen het plots wel doen. Topic mag dicht bedankt
Mag ik u allen bedanken voor het meedenken, uiteindelijk bleek de ontstekingsmodule onder de verdelerkap stuk. Nieuwe erin, starten lopen. Dit topic mag dicht. dank.
Ik ga morgen kijken of bobinekabel vonkt (ook online tip, lang leve internet). Zo niet dan vervang ik de bobibe, als ie wel vonkt dan is die module onder de verdelerkap denk ik kapot. Dank voor t meedenken ik hou je op de hoogte.
Ik heb de oorzaak van het probleem denk ik gevonden. Alle 4 de bougies vonken dus niet. Ik heb het denk ik niet goed bekeken. excuses voor de verwarring. Ik heb alle bougiekabels doorgemeten, die geven op standje 20k rond de 1600 aan. Ook de kabel van de bobine naar de kap geeft hetzelfde. De b obine zelf geeft dus 5,21 op standje 20k multimeter. Is nu dat gedeelte onder de verdelerkap stuk of toch de bobine, en als het niet de bobine is kan ik dan de hele ontsteking onder die kap vervangen?Of is het de rotor die geen contact maakt? Iemand enig idee?
Alvast bedankt
mvg Andre
Deze heeft idd geen carburator , maar een injector.brandstofpomp doet het, ik heb slang losgehaald bij injector en gestart, kwam sloot benzine uit. Ik zal zsm kijken of ie idd vernevelt en laat het je weten. Alvast bedankt
-
AuteurBerichten