Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hallo..
Ik ben nu 3 maanden verder en alles nog een keer eraf gehaald er na gekeken maar kan echt niets vinden….
Maar op mijn achteras zit ook een remkrachtverdeler kan je die testen of is dat moeilijk tezien als die defect is.Maar het probleem is nog steeds na het ontluchten dat de druk steeds weg valt in het rempendaal als de motor uit staat of aan staat allebij de optie’s heb ik geen druk….
Ik weet echt niet meer waar ik moet zoeken..
De HRC is vervangen en de remklauwen rondom..Wie weet wat het kan zijn of waar ik naar moet kijken..
Gr rob
Hey..
Nee ik had aan het begin wel dat probleem maar als het goed is altijd nippels omhoog.
RobIk heb hem helemaal weer ontlucht er zit een nieuwe hoofdremcilinder op en een andere rembekrachtiger.
Maar nog steeds na het starten valt de druk weg..
Ik heb alles nog een keer nagekeken maar kon geen lekkage vinden…Maar als de rembekrachtiger kapot is dan kan het zijn dat het pendaal weg valt of moet je dan extra kracht zetten om te remmen..Rob
Het is een tigra…
Ik denk dat ik hem nog maar een keer ontlucht en dan even kijken wat die doet ja…
Gr Rob
Hey.
Het pendaal gaat helemaal tot de grond …Ik heb echt alles gecontroleerd op lekkage ne kan echt niets vinden..
Alleen als de dop van het remvloeistof eraf is en ik start de motor maakt dat wat uit of werkt dan het systeem niet meer…
Gr RobIk heb ondertussen een nieuwe HRC op gezet en nog steeds geen druk…
Ik heb de rem klauwen na gekeken maar daar kan ik ook niets vinden.Iemand een idee..
Gr rob
12 april 2008 om 08:33 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301835Oke thanks alleen wat is Vervolgens op autodata oid
Gr Rob11 april 2008 om 18:42 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301832Nee het is een dikke blauwe kabel…
11 april 2008 om 16:15 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301830Hallo mensen eff een vraagje hier omdat het tigra gedeelte het niet heeft…..Ik ben een 2 liter aan het ombouwen in de tigra alles gaat volgens plan alleen met de bekabeling kom ik niet echt uit…
Ik heb op de site van http://www.corsa-novatuning.nl/ al een hoop info afgehaald…Alleen nu zit ik met twee draadjes…Een Zwart gele die komt van de stekker van de ECU en splits dan en gaat dan naar de bobine en naar de stekker waar je de kabels moet worden omgesoldeerd…Alleen komt die kleur niet voor in mijn tigra connector…Ik heb die forum zitten doorspitten en iemand zei dat is een geschakelde + maar wist dat niet zeker….Dus is dat zo of niet
En een blauwe kabel die van de het relair af komt..(in het duits Relais fur Kraftstoff-Einspritzanlage) die gaat ook naar de stekker waar de kabels moet worden omgesoldeerd en dan zit daar ook een wit zwart aan die gaat naar de Lambda-sone..Maar ik heb het schema eff gelezen van een C20xe en die blauw kabel gaat volgens schema naar de Lambda-sone en dan naar Kraftstoffpumpa alleen waar zit die in de tigra..En waar kan ik de kabels daar van vinden…Ik hoop het een beetje goed te hebben uit gelegt..
Gr Rob
U2U:thumbup
-
AuteurBerichten