Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan zijn dat dezelfde denk ik. Iedereen bedankt voor de info, ik ga ff bekijken wat ik ga doen.
Heb jij dan de VV-121499?
@GTS power, als ik die van jouw zo bekijk zal bij mij ook alleen verlaging aan de voorzijde al heel veel doen.
Wat voor veren heb je eronder en wat kosten deze? Doe anders ff via pm.
Ik wil gewoon goede kwaliteit en snap wel dat je dan richting de €1000 kwijt bent.
Wil graag schroefset zodat ik nog wat in kan stellen. Auto moet voornamelijk voor iets zakken, achter ligt ie al wat lager door gastank.Heb 19 inch velgen en vind net wat teveel ruimte tussen band en wielkast.
Voorbeeld van hoe het nu is:
H&R van jou is ook schroefset?
16 december 2012 om 13:44 In reactie op: Vectra C1 2.0 turbo op LPG loopt op 3 cilinders bij starten #18083527@Wim-V6, wat is de motorcode van het 2.0 liter turbo blok?
En jij hebt het over koppen zien vervangen worden, kunnen de oude koppen niet gereviseerd worden of is dit een ruilsysteem waarbij de gereviseerde al op voorraad liggen?
14 december 2012 om 16:22 In reactie op: Vectra C1 2.0 turbo op LPG loopt op 3 cilinders bij starten #18083525@musti20, is bij mij toch iets anders want zo gauw die van mij warm is loopt auto goed op benzine en op lpg. Alleen bij koude start, en dus op benzine loopt hij op 3 cilinders.
En ik heb al LPG injectie maar dan een systeem van Prins.12 december 2012 om 22:43 In reactie op: Vectra C1 2.0 turbo op LPG loopt op 3 cilinders bij starten #18083522Dat snap ik maar had niet verwacht dat het zoveel is. Rij nu al weer paar maanden met dit probleem en wordt niet echt erger.
Maar goed, als het wel zo is dan zal het vanzelf een keer zover komen dat de klep helemaal niet meer sluit en dan moet de kop er maar eens af.Iedereen bedankt voor de info!
12 december 2012 om 21:32 In reactie op: Vectra C1 2.0 turbo op LPG loopt op 3 cilinders bij starten #18083520Compressie test is al gebeurd en idd op 2e cilinder minder compressie. Dat lijkt dus erg op een niet sluitende klep ware het niet dat het bij een warmgedraaide motor over is. En dat vind ik zo vreemd. Als een klep niet sluit bij koude motor zal hij bij warme motor ook niet sluiten.
Ik rij ook wel eens op benzine, tank 1x in de 2 maand ongeveer zo’n 30 liter benzine.
12 december 2012 om 18:10 In reactie op: Vectra C1 2.0 turbo op LPG loopt op 3 cilinders bij starten #18083519Dat klopt idd, maar vreemde is dat het maar even is. Zo gauw de motor maar iets op temperatuur komt is het over en loopt perfect.
Rij nu al wel dik 90000 km op lpg/g3 zonder problemen maar zit nog niet echt te wachten op een kop revisie.12 december 2012 om 16:42 In reactie op: Vectra C1 2.0 turbo op LPG loopt op 3 cilinders bij starten #18083516Hij doet het op benzine. Hij start namelijk op benzine.
Laat tegenwoordig als ik hem start de motor altijd even 10-20 sec. op ongeveer 2000 toeren draaien. Dan loopt ie daarna al een stuk beter en is het vreemde geluid ook weg.Ik zit zelf een beetje richting klepstoters te denken die vast zitten?? Is dit mogelijk?
Bij deze Signum 1.9 CDTI 150 PK die momenteel van mij is.
Staat nu wel weer te koop, zie te koop gedeelte hier op de site.
Dus als er nog iemand belang heeft bij deze mooie Signum, contact mij!
Eventueel leverbaar met dezelfde velgen als onder de Sig van FK.
Mijn Signum op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/614942212
(staat ook bij te koop op deze site)Die van mij staat nu te koop hier op de site op de marktplaats. Kijk maar eens.
Heb alleen maar foto’s van moment dat ik uitlaat binnenkreeg.
Einddemper is rond 90, schuin afgezaagd. Staat wel leuk onder de manta. Zal binnenkort wel ff fotootje schieten.
Manta is vandaag ook weer goedgekeurd voor 2 jaar. Dus kan er weer ff tegen aan.
@scrub, al voorzien van een Signum? Ik heb binnenkort een Signum 1.9 cdti te koop, full options, automaat etc. Is ook 150 pk en wil ook zeker vlot uit de plaats.
Als je belangstelling hebt, laat dan even weten.
Uitlaat inmiddels gemonteerd. Past goed, was alleen even wachten op de flenspakking. (Deze bleek bij Ferwerda in Zwolle gewoon op voorraad te liggen achteraf)
Geluid is ook goed, niet te luid maar mooi donker geluid.Al met al zeker tevreden over!
Uitlaat nog niet gemonteerd, wacht nog steeds op de grote flenspakking.
Komt voor elkaar, zal het melden wanneer ik hem binnen heb en gemonteerd.
Afgelopen zaterdag uitlaatspruitstuk ook gedemonteerd, helaas ook daar 2 bouten afgebroken die dus in de kop bleven zitten.
Wel zaterdagmiddag nodig geweest om alle 5 bouten te verwijderen maar het is gelukt en kan nu dus weer origineel in elkaar!Oke, bedankt. Zal morgen ook ff bij autobedrijf hier kijken of die ze toevallig kan bestellen. Anders waag ik wel een telefoontje naar Hoogeveen.
Trouwens, uitlaat die er nu onder zat was ook nog met kleine flens maar waren de gaten van uitgeslepen zodat deze wel op grote flens aan motor past.
Heb nu een nieuwe uitlaat besteld, vanavond de oude verwijderd. Helaas drie afgebroken bouten in de flens van het uitlaatspruitstuk. Dit spruitstuk moet er nu dus eigenlijk vanaf en ben daarom op zoek naar de in- en uitlaat pakking voor een 2.0E motor. Ook de pakking die tussen de flenzen zit zoek ik nog.
Wie heeft die of waar kan ik deze pakkingen vinden?
Nou, heb er 1 besteld. Ben benieuwd!
@Popke, jeps, dat is de blauwe manta die ik van jou gekocht hebt. Is inmiddels weer aan de apk toe en heb dus enkele dingen die ik moet vervangen. Nie echt schokkend.
@manta2, bedoel je deze: http://www.rennsport-technik.de/product_info.php/info/p22016167_fms-gruppe-a-rennsportanlage-opel-manta-a.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Staat bij dat deze voor een 1.6 of een 1.9 is maar past dus ook op een 2.0 liter motor?Ha Johan, bedankt voor je reactie. Ik zal even kijken wat ik doe, kan idd altijd de flens overzetten.
-
AuteurBerichten