Veel te laat, maar toch bedankt voor jullie tips. Deze heb ik bij de garage ook voorgesteld, maar het leek hun niet echt nuttig. We zijn inmiddels een jaar later en nu is bij een gasinbouwstation eerst een andere lambda-sonde geprobeerd, met nog wat ander gesleutel. Dat hielp dus niet. De Euro-teller liep echter wel door. Daarom hebben ze uit coulance de lambda-sonde weer uitgebouwd en de oude er weer ingezet. Tevens is er een nieuwe druksensor (?) ingezet, met bijbehorende nieuwe software. Daarmee bleef de motor, eenmaal omgeschakeld op LPG, keurig op LPG draaien. Dat is winst nummer 1. Echter op het dashboard kwam bij omschakeling direct een foutmelding/brandend lampje (die van een auto met een rechtopstaande steeksleutel). En die bleef branden. Het duidde op een te arm mengsel. Daar weer mee terug gegaan. Na een dag proberen en wijzigen gaat het nu niet weer branden na omschakeling op LPG. Winst nummer 2. En nu maar hopen dat dat ook zo blijft. :cool: (Want we waren uiteindelijk weer 380 Euro verder, inclusief loon, druksensor en software.)
(Topic mag gesloten worden wat mij betreft)