Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Even update.
Aan de techniek 2 gehad. Alles functioneert behalve als je rijd en 30 gaat moet ie in de Tech 2 aangeven dat iets vrijgegeven word. Maar wat? En waar zit het.
Zou ook nog aan koppeling schakelaar hebben kunnen liggen maar deze heb ik vervangen voor een nieuwe.
Maar tevergeefs.Alles werkt dus wat er zou moeten werken………
Rem schakelaars
Koppeling schakelaar
En cc stuurknuppel (set/hoger, lager, en uit)Wie ó wie weet het………
Toch wel geleidelijk denk ik.
Denk in een paar weken. Dat ie het 3 a 4 keer slecht deed en daarna in 1 x helemaal niet meer.
Is namelijk al een tijdje kapot.
Maar bent nu echt beu.Reed er echt veel mee. Ook binnendoor. Ook stuk zuiniger
Verder heeft hij geen enkele storing aan helaas.
En brandstofpomp werkt gewoon naar behoren.Is bekend bij mij, ook al paar x gehad …….
Hallo, ik heb ook problemen met cruise control.
Deze werkt helemaal niet meer.
Met opcom bekeken of alle schakelaars werken.
En deze werken allemaal.
De cruisecontrol tiptoetsen alle 3.
De koppeling schakelaar
En de 2 remschakelaars.
Alles doet het dus.Iemand enig idee?
Mvg ArjanZou het kunnen zijn dat daardoor mijn cruisecontrol niet meer werkt?
Remschakelaars en koppeling schakelaar en knuppel met 3 knoppen voor cruise doen het wel.
En toch werkt hij niet……Ik heb begin dit jaar nieuw vliegwiel en koppeling vervangen en mn problemen doen nog steeds voor……..
hallo, weet je al meer toevallig van je slecht starten?
ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn astra h 1.9 cdti.
en heb een nieuwe accu geprobeerd en bougies zijn vorig jaar vervangen.
startmotor ook niet al te lang geleden.Hoop dat je meer weet.
mvg arjan
25 maart 2015 om 23:58 In reactie op: Vectra C 2006 – Eerste (koude motor) opstart probleem #18242152Heb laatst ook mn vliegwiel en koppeling vervangen, setje kost 499 euro inclusief btw en verzendkosten, bij vliegwielstore. Nl. Echt top, echter zoals iedereen op dit topic start hij erg slecht met koude start, net of ie op 3 pitten loopt…..
@ the fist.
Wat voor mediacenter is dat en waar heb je hem vandaan?
En wat zijn de kosten ervan?
Zie dat ie gewoon op android draait?
Mvg arjanHet lijkt gewoon of ie gelijk oppakt, zo heb ik mijn auto nog nooit gevoeld. zeker onderin pakt ie sneller. ik heb er nu weer zo veel vertrouwen in nu alle dingen waar ik altijd storingen mee had gewoon zijn verwijderd, WEG!!!!
kan niets anders zeggen dat je op moet schieten met sparen dat je ervan kunt gaan genieten.goedenavond allen,
even een update over mijn problemen met egr en dpf filter.
ik ben uiteindelijk terecht gekomen via het forum bij KCPerformance in oisterwijk. ik belde maandagavond op (rond half 7, 7 uur in de avond)en kreeg meteen iemand aan de lijn. en dat na sluitingstijd. na het uitleggen van al mijn problemen, wat al best lang duurde vertelde ze me dat ik de auto nog diezelfde avond kon komen brengen!!!!!! aangekomen werd er meteen een computer aangehangen en het 1 en ander gesleuteld en werd al snel duidelijk dat mijn egr klep helemaal niets meer deed. nu kun je daar een nieuwe opzetten natuurlijk maar als je een auto hebt met 2 ton hebt komt de roetfilter eraan zeiden ze. dus koos ik meteen voor DPF verwijdering in combinatie met het uitschrijven van egr en vlinder uit gasklephuis te halen. dit kon de volgende dag al meteen gerealiseerd worden. waar maak je dat tegenwoordig nog mee!!!.er werd tevens in een 1,5 uur durend gesprek allemaal duidelijk wat dit bedrijf allemaal kan en hoe de passie voor auto`s bij hun voorop staat. dinsdag belde ik of ik de auto kon komen halen maar helaas, ze hadden wat tegenslagen die ze niet hadden verwacht. kan altijd gebeuren natuurlijk maar omdat ik al onderweg was toch even wezen kijken bij dit fijne bedrijf waar je je meteen op je gemak voelt. vandaag( woensdag ) belde ze me op dat het allemaal gelukt was en dat ie klaar stond, er bleek een hittesensor kapot te zijn in het achterste deel van de uitlaat waar hij storing op bleef geven, maar omdat ze niet voor 1 gat te vangen zijn hadden ze dus ook dit probleem gevonden en opgelost. omdat ze een paar variaties hadden geprobeerd van de software ben ik ook nog goed gematst met vele betere en snellere software!! beter als dit kan gewoon niet!!!!
Kortom een topbedrijf wat een hele dikke pluim verdiend, en dit is niet overdreven!!!! Ze denken gewoon echt heel goed mee en willen gewoonweg het beste voor je. dit maak je echt niet vaak meer mee!! KLANTENSERVICE ZOALS HET HOORT!!!!
ik kan dan ook iedereen aanraden naar dit bedrijf te gaan, al is het nu voor onderhoud ,tuning of iets anders. ze hebben alles in huis.
goedenavond allen,
even een update over mijn problemen met egr en dpf filter.
ik ben uiteindelijk terecht gekomen via het forum bij KCPerformance in oisterwijk. ik belde maandagavond op (rond half 7, 7 uur in de avond)en kreeg meteen iemand aan de lijn. en dat na sluitingstijd. na het uitleggen van al mijn problemen, wat al best lang duurde vertelde ze me dat ik de auto nog diezelfde avond kon komen brengen!!!!!! aangekomen werd er meteen een computer aangehangen en het 1 en ander gesleuteld en werd al snel duidelijk dat mijn egr klep helemaal niets meer deed. nu kun je daar een nieuwe opzetten natuurlijk maar als je een auto hebt met 2 ton hebt komt de roetfilter eraan zeiden ze. dus koos ik meteen voor DPF verwijdering in combinatie met het uitschrijven van egr en vlinder uit gasklephuis te halen. dit kon de volgende dag al meteen gerealiseerd worden. waar maak je dat tegenwoordig nog mee!!!.er werd tevens in een 1,5 uur durend gesprek allemaal duidelijk wat dit bedrijf allemaal kan en hoe de passie voor auto`s bij hun voorop staat. dinsdag belde ik of ik de auto kon komen halen maar helaas, ze hadden wat tegenslagen die ze niet hadden verwacht. kan altijd gebeuren natuurlijk maar omdat ik al onderweg was toch even wezen kijken bij dit fijne bedrijf waar je je meteen op je gemak voelt. vandaag( woensdag ) belde ze me op dat het allemaal gelukt was en dat ie klaar stond, er bleek een hittesensor kapot te zijn in het achterste deel van de uitlaat waar hij storing op bleef geven, maar omdat ze niet voor 1 gat te vangen zijn hadden ze dus ook dit probleem gevonden en opgelost. omdat ze een paar variaties hadden geprobeerd van de software ben ik ook nog goed gematst met vele betere en snellere software!! beter als dit kan gewoon niet!!!!
Kortom een topbedrijf wat een hele dikke pluim verdiend, en dit is niet overdreven!!!! Ze denken gewoon echt heel goed mee en willen gewoonweg het beste voor je. dit maak je echt niet vaak meer mee!! KLANTENSERVICE ZOALS HET HOORT!!!!
ik kan dan ook iedereen aanraden naar dit bedrijf te gaan, al is het nu voor onderhoud ,tuning of iets anders. ze hebben alles in huis.
goedenavond allen,
even een update over mijn problemen met egr en dpf filter.
ik ben uiteindelijk terecht gekomen via het forum bij KCPerformance in oisterwijk. ik belde maandagavond op (rond half 7, 7 uur in de avond)en kreeg meteen iemand aan de lijn. en dat na sluitingstijd. na het uitleggen van al mijn problemen, wat al best lang duurde vertelde ze me dat ik de auto nog diezelfde avond kon komen brengen!!!!!! aangekomen werd er meteen een computer aangehangen en het 1 en ander gesleuteld en werd al snel duidelijk dat mijn egr klep helemaal niets meer deed. nu kun je daar een nieuwe opzetten natuurlijk maar als je een auto hebt met 2 ton hebt komt de roetfilter eraan zeiden ze. dus koos ik meteen voor DPF verwijdering in combinatie met het uitschrijven van egr en vlinder uit gasklephuis te halen. dit kon de volgende dag al meteen gerealiseerd worden. waar maak je dat tegenwoordig nog mee!!!.er werd tevens in een 1,5 uur durend gesprek allemaal duidelijk wat dit bedrijf allemaal kan en hoe de passie voor auto`s bij hun voorop staat. dinsdag belde ik of ik de auto kon komen halen maar helaas, ze hadden wat tegenslagen die ze niet hadden verwacht. kan altijd gebeuren natuurlijk maar omdat ik al onderweg was toch even wezen kijken bij dit fijne bedrijf waar je je meteen op je gemak voelt. vandaag( woensdag ) belde ze me op dat het allemaal gelukt was en dat ie klaar stond, er bleek een hittesensor kapot te zijn in het achterste deel van de uitlaat waar hij storing op bleef geven, maar omdat ze niet voor 1 gat te vangen zijn hadden ze dus ook dit probleem gevonden en opgelost. omdat ze een paar variaties hadden geprobeerd van de software ben ik ook nog goed gematst met vele betere en snellere software!! beter als dit kan gewoon niet!!!!
Kortom een topbedrijf wat een hele dikke pluim verdiend, en dit is niet overdreven!!!! Ze denken gewoon echt heel goed mee en willen gewoonweg het beste voor je. dit maak je echt niet vaak meer mee!! KLANTENSERVICE ZOALS HET HOORT!!!!
ik kan dan ook iedereen aanraden naar dit bedrijf te gaan, al is het nu voor onderhoud ,tuning of iets anders. ze hebben alles in huis.
12 februari 2014 om 21:26 In reactie op: mijn onderhoudslampje brand en heb geen turbo meer met astra #17942073goedenavond allen,
even een update over mijn problemen met egr en dpf filter.
ik ben uiteindelijk terecht gekomen via het forum bij KCPerformance in oisterwijk. ik belde maandagavond op (rond half 7, 7 uur in de avond)en kreeg meteen iemand aan de lijn. en dat na sluitingstijd. na het uitleggen van al mijn problemen, wat al best lang duurde vertelde ze me dat ik de auto nog diezelfde avond kon komen brengen!!!!!! aangekomen werd er meteen een computer aangehangen en het 1 en ander gesleuteld en werd al snel duidelijk dat mijn egr klep helemaal niets meer deed. nu kun je daar een nieuwe opzetten natuurlijk maar als je een auto hebt met 2 ton hebt komt de roetfilter eraan zeiden ze. dus koos ik meteen voor DPF verwijdering in combinatie met het uitschrijven van egr en vlinder uit gasklephuis te halen. dit kon de volgende dag al meteen gerealiseerd worden. waar maak je dat tegenwoordig nog mee!!!.er werd tevens in een 1,5 uur durend gesprek allemaal duidelijk wat dit bedrijf allemaal kan en hoe de passie voor auto`s bij hun voorop staat. dinsdag belde ik of ik de auto kon komen halen maar helaas, ze hadden wat tegenslagen die ze niet hadden verwacht. kan altijd gebeuren natuurlijk maar omdat ik al onderweg was toch even wezen kijken bij dit fijne bedrijf waar je je meteen op je gemak voelt. vandaag( woensdag ) belde ze me op dat het allemaal gelukt was en dat ie klaar stond, er bleek een hittesensor kapot te zijn in het achterste deel van de uitlaat waar hij storing op bleef geven, maar omdat ze niet voor 1 gat te vangen zijn hadden ze dus ook dit probleem gevonden en opgelost. omdat ze een paar variaties hadden geprobeerd van de software ben ik ook nog goed gematst met vele betere en snellere software!! beter als dit kan gewoon niet!!!!
Kortom een topbedrijf wat een hele dikke pluim verdiend, en dit is niet overdreven!!!! Ze denken gewoon echt heel goed mee en willen gewoonweg het beste voor je. dit maak je echt niet vaak meer mee!! KLANTENSERVICE ZOALS HET HOORT!!!!
ik kan dan ook iedereen aanraden naar dit bedrijf te gaan, al is het nu voor onderhoud ,tuning of iets anders. ze hebben alles in huis.
goedenavond allen,
even een update over mijn problemen met egr en dpf filter.
ik ben uiteindelijk terecht gekomen via het forum bij KCPerformance in oisterwijk. ik belde maandagavond op (rond half 7, 7 uur in de avond)en kreeg meteen iemand aan de lijn. en dat na sluitingstijd. na het uitleggen van al mijn problemen, wat al best lang duurde vertelde ze me dat ik de auto nog diezelfde avond kon komen brengen!!!!!! aangekomen werd er meteen een computer aangehangen en het 1 en ander gesleuteld en werd al snel duidelijk dat mijn egr klep helemaal niets meer deed. nu kun je daar een nieuwe opzetten natuurlijk maar als je een auto hebt met 2 ton hebt komt de roetfilter eraan zeiden ze. dus koos ik meteen voor DPF verwijdering in combinatie met het uitschrijven van egr en vlinder uit gasklephuis te halen. dit kon de volgende dag al meteen gerealiseerd worden. waar maak je dat tegenwoordig nog mee!!!.er werd tevens in een 1,5 uur durend gesprek allemaal duidelijk wat dit bedrijf allemaal kan en hoe de passie voor auto`s bij hun voorop staat. dinsdag belde ik of ik de auto kon komen halen maar helaas, ze hadden wat tegenslagen die ze niet hadden verwacht. kan altijd gebeuren natuurlijk maar omdat ik al onderweg was toch even wezen kijken bij dit fijne bedrijf waar je je meteen op je gemak voelt. vandaag( woensdag ) belde ze me op dat het allemaal gelukt was en dat ie klaar stond, er bleek een hittesensor kapot te zijn in het achterste deel van de uitlaat waar hij storing op bleef geven, maar omdat ze niet voor 1 gat te vangen zijn hadden ze dus ook dit probleem gevonden en opgelost. omdat ze een paar variaties hadden geprobeerd van de software ben ik ook nog goed gematst met vele betere en snellere software!! beter als dit kan gewoon niet!!!!
Kortom een topbedrijf wat een hele dikke pluim verdiend, en dit is niet overdreven!!!! Ze denken gewoon echt heel goed mee en willen gewoonweg het beste voor je. dit maak je echt niet vaak meer mee!! KLANTENSERVICE ZOALS HET HOORT!!!!
ik kan dan ook iedereen aanraden naar dit bedrijf te gaan, al is het nu voor onderhoud ,tuning of iets anders. ze hebben alles in huis.
blijkt toch niet de turbo lader te zijn.
waarschijnlijk de egr. maakt enorme herrie en mn auto is niet meer te starten.
wil uitschrijven/lezen. weet iemand waar en wat het koest, en of je een goed werkende egr nodig hebt?mvg arjan 0614210586
word er echt gek van nu. alle hulp en meedenken zou harstikke fijn zijn
10 februari 2014 om 14:42 In reactie op: mijn onderhoudslampje brand en heb geen turbo meer met astra #17942072turbolader vervangen vandaag maar helaas, ik denk toch dat het de egr moet zijn.
op een ritje op de snelweg vandaag ging ik van 110 naar 30 km per uur!!!! en een hoop getik vanonder de motorkap. denk de egr.
denk dat ie nu constant open staat en dat ie zo niet meer kan lopen. weet iemand waar ik mn egr kan laten uitlezen/schrijven?
en of ie dan moet werken?mvg arjan
8 februari 2014 om 10:13 In reactie op: mijn onderhoudslampje brand en heb geen turbo meer met astra #17942071het is een drukomvormer/turbolader van pierburg die kapot is denken we. vandaag besteld maandaggeleverd.
laar weten als ie gemaakt is
7 februari 2014 om 19:48 In reactie op: mijn onderhoudslampje brand en heb geen turbo meer met astra #17942069ik heb de druk op de slang en buis van de drukomvormer/turbolader getest en daar lekt hij op, hopen dat dat het probleem is.
weet iemand waar ik het het beste kan bestellen want op internet kan ik er genoeg vinden maar allemaal met 1 cijfer niet kloppend.en wat zou zon ding kosten.maar goed als ik er een nieuwe op heb laat ik hier zeker weten hoe het is gegaan.
ik heb vandaag de druk gemeten die naar de turbo gaat en die loopt af, lek dus ergens. tot de turbo regelklep/sensor lekte hij erna niet. de leiding erna toe lekt ook niet dus kan alleen maar de regelklep/sensor zijn.
weet iemand de preciese benaming hiervan zodat ik een nieuwe kan bestellen?6 februari 2014 om 14:09 In reactie op: mijn onderhoudslampje brand en heb geen turbo meer met astra #17942067Dit is hem zeker niet , maar wat bedoel je met de slang? Dat daar een scheur in zou zitten? Ik weet goed waar de egr en gasklephuis zitten bij mijn astra h station 1.9 cdti.
De egr bij mijn blok zit aan de achterzijde van het motorblok. Ga zaterdag toch nog eens controleren op valse lucht en of intake schoonmaken6 februari 2014 om 09:22 In reactie op: mijn onderhoudslampje brand en heb geen turbo meer met astra #17942064Maar nu heb ik het volgende probleem, ik heb tot 2500/3000 toeren geen vermogen en gaat erg schokkend naar die toeren daarna gaat hij gewoon als de brandweer. Dus rijd nu hoge toeren. Egr en gasklephuis en voeler die in het blok zit schoongemaakt maar storing lampje gaat hele tijd aan en uit.
Iemand ideeen?Denk mischien een x mn inlaat eraf te halen en schoon te maken. En hopen dat het dan weg is. Of een nieuwe egr. Of roetfilter leegmaken en uitlezen.kunnen wederom weer een hoop dingen zijn.
Heb tevens ook gekeken voor valse lucht maar dan moet hij altijd haperwn tot welke toeren dan ook lijkt mij
Ben er wel mee klaar onderhand nu.
Dus als er ideeen zijn. Ze zijn meer dan welkom6 februari 2014 om 09:16 In reactie op: mijn onderhoudslampje brand en heb geen turbo meer met astra #17942063Hallo, voor zover ik weet hoort er geen olie of andere vloeistof in te zitten. In het bakje onder het gasklephuis.
Ik reinig vanaf 2011 tot heden 2 x per jaar de egr en gasklephuis.waar kan ik de software laten veranderen als je de egr afdopt?
heb namelijk ook het probleem dat ik tot 2500/3000 toeren geen vermogen heb en daarna veel harder als normaal.
code is P2279-11.
egr en gasklephuis maak ik elk jaar met de beurt meteen even schoon. normaal preventief voor dit soort foutmeldingen.
zou het ook niet kunnen zijn dat de katalysator dicht zit? op-com geeft aan 26% vol.
voor zover ik heb kunnen kijken/voelen/horen heeft hij nergens geen valse lucht.gr arjan
-
AuteurBerichten