Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Opgelost! Het bleek aan de olielekkage te liggen.
Kleppendeksel pakking vervangen tegen de olie lekkage, de boel schoongemaakt en nieuwe bougies erin. Hij loopt weer als een zonnetje.
Een website eigenaar heeft niet de volledige controle over wat spiders en indexers doen, maar er is best wel veel wat een website eigenaar kan doen om ervoor te zorgen dat pagina’s wel of niet worden bezocht door spider/crawlers/robots en worden geindexeerd door zoekmachines.
Het kan zijn dat alles tijdelijk niet meer te vinden is doodat links anders zijn. Het kan ook zijn dat er bepaalde instellingen niet goed staan en dat eea niet is geoptimaliseerd voor zoekmachines.
@Duurt
Heb jij voorbeelden van foto’s op het forum die je niet meer in google vindt? En voorbeelden van foto’s die je wel op google vindt maar niet meer op het forum?
Groet.
Ja, ik had eerst de pomp toeren regeling losgekoppeld zodat hij voortdurend op volle toeren liep. Bij lage toeren viel hij namelijk uit.
Even bij een specialist geweest en hij zei dat de pomp vervangen moest worden en er niets mis was met de regel eenheid.
Pomp laten vervangen en het probleem is opgelost!
Fijn dat voor de regel eenheid uitlees apparatuur is. Heb ik ook voor de ECU. Vaak heb ik een betere diagnose dan de garage aangezien ik op het moment dat de motor begint te haperen kan zien welke waarden ineens veranderen.
Zie pm met een code voorbeeld, hoop dat je er wat aan hebt.
Dit is goed op te lossen met een mapping tabel die de oude urls naar de nieuwe verwijzen dmv een http 301 permanent redirect.
Ik snap dat migraties wat voeten in aarde hebben en dat zoiets altijd losse eindjes blijkt op te leveren. Is er iets waar ik aan kan bijdragen? SQL scripts, PHP scripts? Niet meer mijn hobby, maar met dit soort initiatieven help ik graag mee.
Groet!
@arjontje wrote:
2,4 bar is dan het beste.
Helaas zijn de waardes die ik hanteer door ervaring gekomen.
Staan dus niet op een lijst.Dan begin ik met die spanning en zie ik wel hoe de slijtage verloopt.
@wim-v6 wrote:
@_gerben_ wrote:
Kan de aanbevolen bandenspanning verschillen per merk / type band?
Kunnen er andere oorzaken zijn voor het gelijkmatig slijten van beide schouders?
Kan dit een kwaaltje zijn van het merk / type band dat ik erop heb liggen?Als de banden alleen aan de buitenkant slijten is de spanning te laag.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Een duidelijk antwoord, bedankt! Ik hoef dus niet naar andere oorzaken te zoeken.
Dan blijf ik alleen nog met de vraag zitten wat de juiste bandenspanning is. Is dit niet gewoon een functie van velgmaat, bandmaat en belasting?
Bedankt voor de informatie! Dan gooi ik er iig meer lucht in.
Ik heb 15 inch velgen met 185/65 banden erop. De maximale druk voor de band is 300 kPa oftwel 44 psi. Is er ergens een tabel waarin is op te zoeken wat de beste spanning is afhankelijk van de velg/banden maat en de belasting?
Zoiets als dit: http://www.bandenspanning.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; , maar dan met correcte getallen.
Mijn voorbanden cuppen extreem veel op beide schouders terwijl ik de druk altijd keurig boven de 2,1 en onder de 2,3 bar houd. Na 40.000 km hebben beide schouders op beide banden geen profiel meer. Het gaat om Imperial Ecodriver 3 banden op een Opel Astra G. Her en der lees ik dat cuppen op beide schouders altijd veroorzaakt wordt door een te lage banden spanning. De voor de Astra G voorgeschreven spanning is van 2,1 tot 2,3 bar afhankelijk van de belading. Dat kan ik dus niet rijmen met de slijtage en ik nijg er nu naar om de banden een paar tiende bar meer op te pompen dan wordt voorgeschreven.
Kan de aanbevolen bandenspanning verschillen per merk / type band?
Kunnen er andere oorzaken zijn voor het gelijkmatig slijten van beide schouders?
Kan dit een kwaaltje zijn van het merk / type band dat ik erop heb liggen?Bij een LPG inbouw garage geweest. Ze hebben er even naar geluisterd en de pomp is inderdaad stuk. Sturing moet nog goed zijn gezien de symptomen. Volgende week plaatsen ze een nieuwe pomp.
De gasveren zijn meestal makkelijk zelf te vervangen met twee linkerhanden. Bij mij zitten er klipjes op die je omhoog kan wippen met een schroevendraaier waardoor de gasveer zijwaarts is los te trekken.
Mijn airco is lek, na een hete zomermaand doet hij het al een stuk minder goed. Een garagehouder tipte mij dat je de druk kan controleren door de ventiel dopjes los te draaien en even het ventiel in te drukken. Aan de hoge druk kant moet hij een flinke sis geven aan de lage druk kant een zachte sis. Ze kunnen de airco ook vullen met een vloeistof waar een kleurmiddel in zit zodat je de lek kan opsporen met een UV lamp.
-
AuteurBerichten