Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
tijd voor actie :D zaterdag na lange tijd van drukte en afwezigheid gaan we knallen
origineel gepost door DB1200
Bovenstaande constructie is ook gebruikt in Renault 5 GT Turbo (turbo zuigt door carburateurs aan, mengsel gaat door turbo) en werkte daar tocht niet verkeerd…niet waar volgens mij, ik had zelf een GTT en die blies toch echt op de carb, die zoog het er niet doorheen..
vind het ook wel lachen om te zien opzich :P die dikke peter, vent is te dik om auto te rijden en die andere die altijd telefoon aanneemt doet ook alleen dat, ohja en roken op zijn stoeltje :afro gaat ook nooit mee met uitjes.
tja het staat wel leuk hoor maar geen interesse, we willen hem zoveel mogelijk origineel houden ;)
vandaag ff bezig geweest aan de cabrio, ook ff de skirts eraf en de dorpels zijn gelukkig nog helemaal gaaf. ook ff een goeie damage assessment gedaan en de schade aan het binnenscherm lijkt nog enigszins mee te vallen, het lijkt vooralsnog best lastig om een goeie gsi bumper te vinden voor een aannemelijke prijs, meeste zijn toch behoorlijk beschadigd of niet goed enz.
ik had een nieuwe bumper geregeld, wel imi maar die bleek uiteindelijk beetje krom te zijn, ga hem wel weer omruilen maar zoals velen ook wel zeggen, het blijft imitatie, het was donker toen ik hem overnam en hij zat nieuw in het folie en had het niet heel goed bekeken maar die kerel had nog een hele stapel dus toch ff ruilen maar.origineel gepost door louwe 16 klepper
geen porumzouden de achterste zijruiten niet meer passen:hmmz
lijkt zelfs wel of staat het ding in een knik:hmmzidd, een knik, bwaaark wat smakeloos.. maar wel grappig :jerry
moet nog ff kijken, vanaf 1 november is mau81 ook vrij dan hebben we meer tijd dus dan kunnen we ff afspraak maken :)
vandaag naar aanleiding van een tip van JBLfreak (Waarvoor hulde king: ) wezen kijken op een autosloop in lingen (bij lienden)
er stond een cabrio in exact de zelfde kleur, maarja het was wel een klein beetje te mooi om waar te zijn, de schermen waren niet in erg beste staat, bumper was gammel maar de motorkap was salvagable :) dus heb nu een mooie gsi kap in kleur, nou moet ik hem wel overblazen want hij is goed bekrast maar het is wel mooi dat ie zelfde kleur is, beter voor het overspuiten in ieder geval!hou ik van, ongecompliceerde knalijzers, is toch de ultieme vorm van lol dit? geen wb betalen, veel te veel vermogen, weinig wat stuk kan :D:wub
u2u
vandaag heb ik het nieuwe speelgoed mogen ontvangen :D spuitpistool en straalpistool en een 25 kilo zak staalgrit :P
precies, je moet gewoon van makkelijk naar steeds moeilijker (en duurder) het kan natuurlijk gewoon van alles zijn alleen omdat je zegt dat het af en toe een hikje is, misschien eens je injectoren reinigen? kwestie van ze ff eruit halen en ultrasoon reinigingsbadje, als je dat zelf niet hebt moet je ff kijken of je het ergens kan laten doen, m”n moeder reinigt haar instrumenten er mee en ik moet zeggen dat het bij mij een uitkomst was bij mn mazda.
Ik kom maar gewoon met ideeen van wat het kan zijn hoor, blijft moeilijk in te schatten over een internetdraadje ;)
aah das sind tolle mobilen aber viel zu teuer :argue wie gaat er nou 5500 betalen voor een dett, kan ie nog in zo’n goeie staat zijn maar idd zoals iemand anders al zei leg er iets bij en je hebt een opc..
mja dan kan je pomp nogsteeds haperen, wat ook nog kan is dat je luchtmassameter aan vervanging toe is, heb ooit een 205gti gehad, precies het zelfde probleem, inhouden en bij doortrappen was het weg. uiteindelijk een andere erop gezet en toen was het weg
stomme vraag misschien maar heb je je verdelerkap al bekeken? het zal ergens in je ontsteking zitten of een slecht functionerende brandstofpomp, soms kan een verstopt benzinefilter al een hoop roet in het eten gooien
ook maar ff de kap gereinigd en geïmpregneerd. Leek me toch wel een goed idee aangezien de kap nog in goeie staat is. zit wel een klein haaltje linksachter van een half centimetertje maar daar lekt ie niet op dat moet ik nog ff herstellen. ook gelijk pookhoesje maar ff vervangen, vanaf 1 november heeft mau81 vrij 2 weken dus dan gaat het los :D tegen die tijd willen we alle onderdelen ook binnenhebben, in ieder geval fixxen we eerst de schade en dan op voor keuring, dan kunnen we er in ieder geval ook mee rijden en dat is toch handiger ;)
zo, vandaag ff wat tools besteld :D een hvlp professioneel spuitpistool met alles erop en eraan :) en een zandstraal pistool met staalgrit :D
Spuiten heb ik gelukkig vaak gedaan dus dat komt helemaal goed, we hebben een goeie garagebox die we als spuitcabine in kunnen richten :)schermen haal ik sowieso origineel, 2e hands heb ik al geregeld binnenscherm ook, mischien alleen het front @ artaparts of winparts.
het liefst haal ik ook twee nieuwe koplampen en witte knippers, anders krijg je misschien verschil in de lampen?
via MP, 5 eurotjes was ie :) nieuw in doosje, ik weet verder niet waar je die dingen anders kan bestellen dan bij opel, ik liep er meer per toeval tegenaan
eerste onderdeel is binnen :P
13 oktober 2009 om 11:11 In reactie op: kadett c 12 ohv turbo of compressor opbouw wie weet raad? #17530656een r5 gtt heb ik zelf gehad, zit in principe een garrett T2 op, kan je beter een T25 nemen (groter opspinwiel, mooiere vermogenvrijgave. Bij reno is het blokje vrijwel onaangepast op de turbo. de 1.4 wordt natuurlijk ook zonder turbo geleverd maar het blok is vrijwel het zelfde zover ik weet (op de compressie na), op een 1.2n moet echt wel kunnen denk ik..
Maarja als je de compressie omlaag moet brengen zou ik nogmaals voor die T25 gaan om het nog een beetje rijdbaar te houden. als je turbo pas bij 2500 begint te draaien heb je een giga turbogat met die lagere compressie op dat blokje..
we wachten geduldig af :)
11 oktober 2009 om 13:19 In reactie op: Kadett ongelukken (niet voor mensen met een zwak hart) #17534270@ tinuzzz78
wel lekker korte draaicirkel zo :jerry
inderdaad :D en wat mag het kosten?
origineel gepost door 1nsane
jo mau, je moet je sign ff wijzigen, die passat rijd inmiddels ergens in polen ofzo :Pda’s beter :P
-
AuteurBerichten